עמוד 1 מתוך 5 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 62

אשכול: ארבינקא יותר מחודשיים במוסכי עופר אבניר. כן- חודשיים וחצי כמעט!

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066

    ארבינקא יותר מחודשיים במוסכי עופר אבניר. כן- חודשיים וחצי כמעט!

    הסיבה שאני לא כותב או מבקר כאן בתדירות גבוהה כמו פעם היא שבעופר אבניר דורכים לי על צינור החמצן.
    אין לי אופנוע לרכיבות לסידורים ואין טיולי שטח.
    באחריות ובנושא התשלום לא אעסוק כרגע, רק בזמן.
    פאקינג חודשיים.
    מעולם לא שמעתי על מקרה דומה ויש לי הרבה מה לשתף אתכם כקהילה אבל אעשה זאת רק אחרי שהאופנוע יגיע אלי חזרה במצב רגיל ותקין.
    עבר המון זמן כדי להשכיח מהלב את הדבר שממנו כל כך התלהבתי. בכנות, אני נמצא במקום אחר בחיים ולא בטוח שאחזור לרכב או שאחזור לשטח. על הכביש בכלל לא מתחשק לי לרכוב בחום הזה והשגעת נהגים רק גוברת. מדובר בחודשיים שלא נובעים מאיזה חלק שאמור להגיע מחו"ל. חודשיים שנשרפו...-סתם.
    אין מילים.
    אם חשבתם שמטרו או כל חברה אחרת בעייתיים חכו להמשך שבו אפרט כיצד מוציאים לבנאדם את התשוקה מהתחביב הכי יקר -לליבו, לכיסו ולזמנו.
    בינתיים תחזיקו לי אצבעות שהאופנוע ישתחרר. מבקש בדיחות קניתי מכרתי לא כאן. זו לא הפואנטה אלא היחס שקיבלתי כלקוח.
    אעדכן בהמשך כאן ובפייסבוק. סיפור מטורף.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    לא ברורה לי התרבות הזו של ללבן סוגיות משפטיות (ואני מריח פה אחת) בקוליסאום הרשתות החברתיות.
    כאילו אני (אנחנו) אוכל הלחם והשעשועים אשפיע במשהו על העלילה.

    אם רצית אמפטיה - ממני קיבלת.

    אבל תשמור על עצמך ותכין גיבויים ("אמת דיברתי" ושאר חארטות של עוכרי דין) כי כאמור יש לי חוש ריח די טוב.



    (להבדיל - שרית חודידטוב מביאה לקולסיאום - "פגעתי ואני מנסה לצאת מזה")

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    שרות ללקוח לא קיים בשוק לא חופשי, קרטל בתנאי מאפייה.

    לאף אחד לא אכפת ממך אחרי שקנית אצלו, מקסימום יאשימו אחרים.

    כשנתח השוק הגדול נתפס ע"י מספר מצומצם של שחקנים ענקיים הם קובעים את תנאי השוק.

    החוק מחייב החזקת חלקים לאופנוע חדש עד שבע (?) שנים, מעניין להם את השמאלית, נזמין מחו"ל
    כשנצטרך...הלקוח יחכה כי אין לו ברירה.

    1. בקש אופנוע חלופי, סליחה דרוש!
    2. תכין תביעה משפטית עבה - רק ככה הם ילמדו.
    3. עצמתם של הרשתות החברתיות חזקה מאד ומשפיעה.
    4. שוק פתוח יבאנים מקבילים ויבוא אישי היו משנים את פני הדברים אבל יש אינטרסים אחרים.

    אתה תחזור לרכוב כי זה בדם שלך משברון קטן וגמרנו...ושום מילה על KTM!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    הסיבה שאני לא כותב או מבקר כאן בתדירות גבוהה כמו פעם היא שבעופר אבניר דורכים לי על צינור החמצן.
    אין לי אופנוע לרכיבות לסידורים ואין טיולי שטח.
    באחריות ובנושא התשלום לא אעסוק כרגע, רק בזמן.
    פאקינג חודשיים.
    מעולם לא שמעתי על מקרה דומה ויש לי הרבה מה לשתף אתכם כקהילה אבל אעשה זאת רק אחרי שהאופנוע יגיע אלי חזרה במצב רגיל ותקין.
    עבר המון זמן כדי להשכיח מהלב את הדבר שממנו כל כך התלהבתי. בכנות, אני נמצא במקום אחר בחיים ולא בטוח שאחזור לרכב או שאחזור לשטח. על הכביש בכלל לא מתחשק לי לרכוב בחום הזה והשגעת נהגים רק גוברת. מדובר בחודשיים שלא נובעים מאיזה חלק שאמור להגיע מחו"ל. חודשיים שנשרפו...-סתם.
    אין מילים.
    אם חשבתם שמטרו או כל חברה אחרת בעייתיים חכו להמשך שבו אפרט כיצד מוציאים לבנאדם את התשוקה מהתחביב הכי יקר -לליבו, לכיסו ולזמנו.
    בינתיים תחזיקו לי אצבעות שהאופנוע ישתחרר. מבקש בדיחות קניתי מכרתי לא כאן. זו לא הפואנטה אלא היחס שקיבלתי כלקוח.
    אעדכן בהמשך כאן ובפייסבוק. סיפור מטורף.
    מצער לשמוע.
    מנסיון של בחור שהכרתי עם גוצי - המוסך של אבניר בת"א בעייתי מאוד.
    הן מבחינת רמת השירות, הן מבחינת מלאי החלפים והן מבחינת טיב העבודה.
    אני לא ממש מבין מה אתה עושה שם - הרי בימינו יש המון מוסכים עם תודעת שרות ומכונאים מנוסים שישמחו לטפל בק.ט.מ.
    יש את הפודיום, דינמיקה, אופרואד ואני בטוח שעוד רבים וטובים (האלכסים?) ישמחו לקבל אותך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אני מזמן הגעתי למסקנה שלרוב עבודה מול מוסכים זה לא דבר כיף באף מדינה ושפה אז יש 2 אופציות
    1. לעבוד בבית על האופנוע
    2. לקנות מראש אופנוע שמתקלקל פחות ובכך לראות את המוסך פחות

    אני יודע שביקשת לא לכתוב תגובות כמו ״קניתי תיקנתי מכרתי״ אבל זה מתבקש, האופנוע שברשותך לא נחשב לאמין.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    קידוזו, לי הלכה משאבת דלק באופנוע תחת אחריות ולמטרו לקח באזור החודש וחצי -חודשיים עד שהביאו אותה לארץ...
    כל היבואנים חרא. מי פחות ומי יותר.
    לפחות תמיד יש לי כלי ספייר ככה שלא נתקע עם תחב"צ אפילו יום אחד.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אני חושב שהיבואן היחיד שיודע לתת שירות ברמה אחרת זה ב.מ.וו.
    בזמנו היה לי f700gs שנזקק לטיפול במסגרת האחריות והשירות היה מעולה, כולל רכב חלופי. באחת הפעמים החליפו משאבת דלק וזה היה באופן מיידי.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    אני חושב שהיבואן היחיד שיודע לתת שירות ברמה אחרת זה ב.מ.וו.
    בזמנו היה לי f700gs שנזקק לטיפול במסגרת האחריות והשירות היה מעולה, כולל רכב חלופי. באחת הפעמים החליפו משאבת דלק וזה היה באופן מיידי.
    לא שזה יעזור לפות"ש, אבל אכן... כשאתה צודק אתה צודק. גם אני חוויתי לקיחת אחריות (למרות שהיו פאלטות, וקצת מפתיע מיבואן של כלי פרימיום) דלק מוטורס עמדו מאחורי התקלות שקרו במעט הפעמים כשהייתי אצלם, מונית ספיישל הביתה ותיקון חוזר של הבעיה על חשבונם.
    נותר לאחר בהצלחה ולקוות שהכלי יצא תקין ובריא מחדש לבעליו.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    האופנוע אצלי.
    נכנס עם תקלה אחת.
    בדרך נגרמו לו עוד כמה.
    יצא עם תקלה שניה, מינורית.
    אני שוקל אם בכלל לתקן (קוויק שיפטר למעלה הפסיק לעבוד).
    נכנס ב 15 למאי למוסכי אבניר, יצא אתמול בצהריים. כל העלילה בהמשך.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    בטח שיתקנו ועל חשבונם.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    if you want something done right do it yourself

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    האופנוע אצלי.
    נכנס עם תקלה אחת.
    בדרך נגרמו לו עוד כמה.
    יצא עם תקלה שניה, מינורית.
    אני שוקל אם בכלל לתקן (קוויק שיפטר למעלה הפסיק לעבוד).
    נכנס ב 15 למאי למוסכי אבניר, יצא אתמול בצהריים. כל העלילה בהמשך.
    תחליף מוסך...

    בטח שיתקנו ועל חשבונם.
    ובדרך יעשו עוד תקלה או שתיים.
    אתה רוצה את האופנוע שלך נוסע, או שאתה רוצה לחנך את המוסך?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066

    מדוע לעולם לא אקנה אופנוע מעופר אבניר

    במאי 2021 קניתי הוסקוורה 701 אנדורו משנת 2020 באחריות. דגם שעונה כמעט על כל הדרישות שלי כרוכב אדוונצ'ר סולו. הרעפתי עליו שיפורים נפוצים בקרב רוכבי ה 690\701 ורכבתי שמח וטוב לב. אחרי כשנה החל גימגום בסל"ד נמוך וחניקה במאמץ גבוה. חשדתי שמדובר בדלק מהול כי התקלה החלה קצת אחרי תדלוק. מנקודה זו עברתי סיוט שנמשך חודשיים וחצי. רק אומר שהאופנוע טופל לפי ההנחיות במוסכי עופר אבניר.
    אני לא מפרסם כדי לסחוט פיצוי והאמת שביקשתי (אמרו לי - לא חייבנו אותך, זה מספיק). פשוט נעזרתי בקהילה בבחירת ציוד, דגמים, טיולים וכו' ואני מרגיש חובה לשתף בחוויה שלי אחרים, במיוחד רוכבים חדשים. ניסיתי לסדר את המחדלים והתחושות מהקל לכבד אבל זה היה מאתגר מדי. חלק מהחוויות שעברתי כלקוח של עופר אבניר מאותו 15 במאי עד לפני שבוע.
    1. תקשורת
    הייתי צריך לרדוף אחרי קבלת מידע ברוב התהליך. לא ציפיתי לעדכון כל שעה אבל פעם ביום לאופנוע שמטופל במוסך נראה סביר. זה מה שאני רגיל ממוסכי רכב. אחרי שבועיים בלי פתרון הרצון לדעת מה בדקו וכיצד רק עלה מטבע הדברים ובכל זאת, לא נדנדתי. במוסך הראשון ענו פעם-פעמיים בשבוע. התקשורת היתה כה גרועה שנאצלתי לנסוע לשם רק כדי להבין מה קורה. במוסך השני היה שיפור ועדיין זו לא רמת התקשורת שקיבלתי (מבלי לבקש) ממוסכי רכב.
    2. אמינות
    אמרו לי שהתקינו ותיקנו והחליפו...- וזה לא תמיד קרה. בנוסף אמרו שאמרתי דברים שלא אמרתי. לתחושתי הסתירו מידע לגבי פעולות שנעשו או יותר נכון שלא נעשו. לאחר שהבטיחו ולא חזרו לעדכן בפעם החמישית האמינות התפוגגה. אחרי כשבועיים פקפקתי שביצעו באופנוע את מה שאמרו ובהמשך תבינו למה.
    3. אחריות
    האופנוע נכנס עם תקלת הגמגום בתקופת האחריות. הרבה לפני שאיתרו את הסיבה לתקלה כבר שמעתי איזה חלקים אינם מכוסים. ברשימה נכללים שיפורים פופולריים בקרב רוכבי ה 701/690 בארץ ובעולם. לא ידוע לי על אף אחד מהרוכבים שנתקל בבעיות ובטח שלא הייתי מתקין את הפילטר היקר אם היה ידוע כבעייתי. השיפורים הוסרו כבר בהתחלה כדי להשיב את האופנוע למצב המקורי. זה לא פתר את הבעיה כי היא לא נגרמה מהפילטר אוויר או מהדונגל דלק. חיפשתי באתר של עופר אבניר ולא מצאתי את נוסח האחריות כדי להבין מה מכוסה ומה לא.
    בשורה התחתונה, לאורך התהליך לא ידעתי כלקוח אם אצטרך לשלם על חלקים או שעות עבודה וכמה. גם לא תיארתי לעצמי שאצטרך לפרש מסמך אחריות ובמיוחד כזה שלא הצלחתי לאתר. אם השיפורים גרמו לתקלה- כמובן שהאחריות לנזק שלי, אבל הם לא.
    4. ניהול ידע או ניהול אגו
    צברתי "קצת" ניסיון בפתרון בעיות. כשאני מגיע לאין מוצא לאחר ששללתי את הדברים שאני יכול לבדוק אני מתייעץ עם קולגות או הספק. הפצרתי מעל לעשר פעמים –תתייעצו עם גורמים נוספים. במוסכים לא הסכימו לדבר עם קולגות מהחברה, לא עם אנשי ק.ט.מ המנוסים יותר (בדגם המקביל) -ולא עם היצרן עצמו שמחזיק בידע המקצועי ביותר. באבניר לא הסכימו להתייעץ גם אחרי חודשיים שלא הבינו מה התקלה. מסתבר שמחלקת שירות ולא המוסך אמורה לדבר עם היצרן אבל הם נורא בעייתיים, -כך נמסר לי.
    5. הנהלה
    עובדי החברה ואנשים נוספים מהענף אמרו לי מספר פעמים- "אין עם מי לדבר בחברה הזאת". לא לקוחות פגועים (התגלו גם כאלה, בדיעבד) אלא אנשים שמכירים את ההתנהלות טוב מהרוכב הממוצע. זאת הסיבה שלא ניסיתי לפנות לבכירים. כאחד שסיפק שירותים לארגונים, מוסד או ארגון שמנוהל ברמה שכזו מאכלס מנהלים שאין טעם לפנות אליהם.
    ההבדלים בהנהלה או הד.נ.א הארגוני מתבטאים בתקשורת, נהלים, פיקוח, אתיקה, מדדי איכות, הכשרות ומגיע ללקוח והספקים. בארגון מנוהל כראוי, מקרה שבו אופנוע לא יצא מהמוסך אחרי שבוע אמור להגיע להנהלה ואחרי מקסימום שבועיים ישירות לשולחן המנכ"ל. לתחושתי המנכ"לית של אבניר עדיין לא יודעת מהמקרה שלי. אם חשבתם פעם לפנות ולדבר עם הנהלה שם -בהצלחה. אפילו בחברה לא ידעו למי להפנות אותי, ממש כך. התחושה שמדובר בארגון בעייתי לא הסתיימה בהנהלה.
    6. תבוא, הכל בסדר
    לפחות 5 פעמים קראו לי לאסוף את האופנוע- לשווא. אני גר מחוץ לעיר וצריך לבטל דברים, לתאם עם אישתי (גם היא צריכה לבטל תכניות) ולהקדיש לאיסוף לפחות שעתיים. לפני כל פעם שהגעתי וידאתי יותר מפעם אחת -שהאדם שאומר לי לבוא ביצע רכיבת מבחן בעצמו. תמיד נשבעו לי שכן. בכל פעם שהחזרתי את האופנוע בתסכול מרכיבת בדיקה והם עלו לרכוב אחרי –חזרו אחרי דקה למוסך והודו שעדיין הבעיה קיימת. זה לא העיד רק על רמת מקצועיות אלא הוסיף לחוסר האמון.
    7. שבעים פנים לזלזול
    בכל הזמן שהאופנוע בילה במוסכי אבניר הוסבר לי שהם עסוקים עם אופנועים בקדימות דחופה יותר. הקדימות לאופנוע שלי לא השתנתה לאחר שבוע ולא לאחר חודשיים. אחרי חודש במוסך השני וכחודשיים שהאופנוע בתיקון, נמסר לי שעבדו על האופנוע רק 3 ימים והטיפול עדיין נדחה בגלל מקרים דחופים יותר. עכשיו, לא אכפת לי אם ההחלטה לדחות את הטיפול נובעת ממודל "נכנס אחרון יוצא ראשון" או אלגוריתם דחיינות מתקדם של נאס"א. מבחינתי מדובר בזלזול והוא לא נגמר שם.
    8. שירות עכשיו
    בהתחלה התקשרתי לעופר אבניר וביקשתי להגיע מיידית למוסך בגלל טיול עם חברים. מי שענתה בצד השני אמרה שצריך לתאם מראש אז ביקשתי להגיע למחרת. היא פרצה בצחוק לגלגני ואמרה שהתור הבא רק לעוד שבועיים. כשהתפלאתי היא נזפה בי. שאלתי את הנציגה אם תסתדר בלי רכב במשך שבועיים. כך זה התחיל, אגב. כבר ברושם הראשוני מתאמצים שתבין שבתור לקוח תקבל רמת שירות נפלאה.
    9. מלאי
    בהתחלה מיכל הדלק והמשאבה נחשדו כסיבה לתקלה בגלל סתימת דלק. נמסר לי שאין את החלק בארץ וגם לא אצל היצרן וגם אין מהיצרן צפי להגעתו. אם הבעיה היתה במשאבה או במיכל כנראה שהייתי מקבל את האופנוע חזרה כשכבר היתה לי קלנועית אנדורו. סוגיית המלאי היא גם הסיבה שלא עזבתי למוסכים אחרים. נמסר לי שהמוסך צריך לקנות חלקים לבדיקה מעופר אבניר ובאיתור תקלה כשיש הרבה חלקים לבדיקה העלות בלתי סבירה למוסך וללקוח. סוגיית המלאי הפכה אותי ללקוח שבוי.
    10. הצלבות
    נאמר לי שכדי לאתר את התקלה השתמשו בחלקים מאופנועים אחרים במוסך. את הפלג לדוגמא, החליפו מולי. יכול להיות שכולם עושים את זה, יכול להיות שזה חוקי אבל כלקוח זה מקומם. לא רוצה שאף אחד יוציא מהאופנוע שלי חלקים ללא אישורי כדי לטפל באופנוע אחר. גם אין לי שום דרך לדעת מה החזירו ולמי לאחר שהחלק נבדק. האמת שהייתי בשלב שכבר לא היה לי אכפת כיצד ימצאו את התקלה. לקוח אחר ששמע באקראי שיחה שלי במוסך התקשר לברר מה בדקו אצלי מחשש שלקחו מהאופנוע שלו חלקים. מזל שלא נכנסתי לניתוח מעקפים- אולי הייתי מתעורר עם ראש דוקאטי. שוב, אמינות.
    11. מקצועיות
    האופנוע נכנס למוסך א' עם סימפטום של מנוע חנוק. לאחר חודש וחצי ממוסך ב' נמסר לי שהתווספו תקלות כמו מפות הצתה ומתגי ABS או בקרת אחיזה שהוחלפו. האופנוע שוחרר ממוסך ב' כשהקוויקשיפטר עובד חלקית, 5 ברגים חסרים ומכוסה בטינוף שומני שירד רק בעזרת טינר. כל זה עוד בטל בשישים לעומת הנס הגלוי שחוויתי בתהליך- מציאת הפתרון. מדובר בחיישן טמפ' אוויר שניתן להחליף ב -15 דק' עבודה. זה מה שלקח לתקן במשך חודשיים וחצי. אני חוזר, חודשיים וחצי.
    סוף דבר
    היו עוד חוויות מרנינות ותובנות לאורך הדרך אבל חפרתי מספיק. מקווה שהמנהלים בעופר אבניר יבינו שהזמנים השתנו. לא משנה כמה ישקיעו בפרסום- אי אפשר להסתיר רמת שירות איומה מהציבור.
    יכול להיות שגם המתחרים של אבניר מספקים שירות נוראי. זה לא רלוונטי עבורי. לעולם לא אקבל יחס כזה -מאף יבואן. כדאי שגם אתם לא. תפסיקו לשתוק כשדורכים עליכם. שתפו אחרים בחוויות העגומות מהשחקנים הגדולים בתחום. זה מה שיעזור לקהילת הרוכבים לקבל את היחס שמגיע לנו- וזו המטרה של הפוסט.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    תחליף מוסך...



    ובדרך יעשו עוד תקלה או שתיים.
    אתה רוצה את האופנוע שלך נוסע, או שאתה רוצה לחנך את המוסך?
    ראה סעיף 9 במגילה.
    לא היתה ברירה ואם היתה לא הייתי שם.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    זה לא הסיפור במקרה שלי אבל זה חלק מהסיפור שלנו כקהל שבוי.
    התאגידים צריכים לשלם ביוקר על הזלזול. אם חייבים להחזיק מלאי אז לא משחקים בזמן שלנו. שישחקו בזמן שלהם.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


אשכולות דומים

  1. עופר-אבניר משיקה את ה-One - הקטנוע החשמלי של פיאג'ו
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 23-05-2022, 13:34
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-05-2021, 20:11
  3. גאס גאס עוברת לידי עופר-אבניר
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 28-06-2020, 20:39
  4. עופר אבניר - זלזול באחריות
    על ידי Notepad בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 18-01-2018, 00:51
  5. עופר אבניר עיכוב הזמנה
    על ידי nadavh55 בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 17-11-2015, 17:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO