המקרה שלך הוא אמנם קיצוני,
אבל אם הכנסת את האופנוע שלך למוסך היבואן, (וספציפית על עופר אבניר אני רשמתי כאן יותר מפעם אחת), זה אומר שאתה אולי קורא, אבל לא מפנים.
סעיף 9 הוא קשקוש מכיוון שמוסך "גורו" שמתמחה בסוג אופנועים מסוים יודע הרבה פעמים מראש מה הבעיה. לא צריך ללכת בשיטה של להחליף את כל האופנוע חלק אחרי חלק.
אנקדוטה. בדגמים מסוימים של לנדרובר, אנשים היו מחליפים חצי אוטו בשיטה הזאת במוסך היבואן, בסכומים של 20-30 אלף ש"ח וצפונה בזמן שבשטח, מוסכים קטנים ידעו לפתור אותה בחצי שעה עבודה, ועלות חומרים של שני חוטי חשמל, בדיל, וסופיות לכבל חשמל. לחילופין, צפיה של עשר דקות ביוטיוב למי שידע לעשות חיפוש בגוגל.
דיברתי עם שני מוסכים מומחים מומלצים + דרושות + ביטוח מנהלים.
שניהם אמרו לי אותו דבר. אם יש בעיה שצריכה מספר חלקים תישאר באבניר כי אנחנו לא נוכל לעזור לך.
למה לא?
כי הם רוכשים חלקים מעופר אבניר ולא מזדכים על חלק שנבדק.
זה למה לא עברתי מוסך. שניהם עשו בשיחת טלפון רושם טוב בניגוד למוסכי אבניר.
שכחתי לציין לטובה את שחר מהפודיום שניסה לעזור אבל לא יכל לעשות הרבה.
למה?
כי הוא צריך מחשב של הסקוורנה ואי אפשר לקנות כזה.
לקוח שבוי, בסיר עם תפו"א.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
1. לא ביקשתי אופנוע חליפי כי אין לי מה לעשות עם קטנוע.
2. דיברתי עם עו"ד, כל עוד האחריות לא ברורה ולא מציינת מה ותוך כמה זמן מדובר בעוגמת נפש. היתה וואחד עוגמת נפש אבל מי יודע לכמת מספרית כמה היא שווה.
3. אנחנו אחראים למצב כציבור שבולע מכיל ומבליג במקום לנצל את הרשתות החברתיות. במיוחד מול ענקים כאלה. אנחנו אלה שלא עושים חרם צרכני ולא מפגינים אף פעם. הם עסק שמחפש להרוויח הכי הרבה וזה אומר להשקיע הכי מעט שאפשר בשירות. אם לא משלמים ביוקר על זלזול, זה משתלם. זה אנחנו.
4. כאן אני מסכים. למחוקק והרגולטורים במשרד האוצר יותר משתלם לעבוד מול שוק ריכוזי עם מעט שחקנים גדולים. ככה יש יותר שמנת.
אם אחזור לרכב? לא יודע.
לא יודע גם על מה.
האופנוע חזר ומאז הוא בחצר צובר אבק.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
הבנתי שיש להם קוד שהוסקוונה לא מספקת ולכן אין גישה למחשב. הפואנטה שמוסכים שצריכים לקנות חלקים מהיבואן לא יתנו לך שירות בתקלה מורכבת כשהם לא יודעים מה התקלה בגלל העלויות. יבואן אחראי היה עובד במודל מסחרי שמאפשר למוסכים להחזיק מלאי קטן או למשוך חלקים ולשלם לפי שימוש. זה יקטין את העומס מהמוסכים המרכזיים ויספק שירות זמין וטוב יותר ללקוחות. אני לא מדבר על מנועים בולמים ומחשבים אלא כל מה שעולה משמעותית פחות. אתמול רכיבה מנהלתית. זכרונות.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
קיזודו ליבי איתך,
אני קורא את כל מה שכתבת וזה פשוט עצוב.
הדבר היחיד שאני יכול לאמר, שזה גורם לי יותר ויותר להבין את כל הרוכבים שלא רוצים להתקדם להזרקה במנועי 2 פעימות ורוצים אופנוע פשוט ככל האפשר.
בקליפורניה באופנועי שטח (חרגולים) מקובל לטפל באופנוע בעצמך כמה שיותר ולא ללכת לדילר.
המצחיק זה שנראה שהחיישנים באופנועי KTM הופכים יותר ויותר לעקב אכילס של המוצרים שלה.
חיישנים לחץ ברומטרי הם הבעיה מספר אחת באופנועי הדופ של החברה.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
אפרופו חיישנים יש להם סטנדרטים מחיישנים לצעצוע ועד חיישנים בתקן צבאי מה שנקרא military grade ומה שאני רואה ברוב האופנועים זה הסטנדרט הכי נמוך שיש, פלא שזה בכלל עובד וגם שזה עובד אחוז השגיאה גדול אבל זה מה שקורה שמנסים לחסוך כדי להגדיל את הרווח
זה חוצה חברות אבל נראה שהיפנים מצליחים למצוא ספקים טיפה יותר טובים
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
אתה צודק.
אם דרזנר היה מתבל את ההודעה שלו בקצת פסיקים, היה אפשר להבין בקלות ש"להם" מתייחס לחיישנים.
אני לא יודע מספיק כדי להצביע על מקור התקלה אבל בגדול בקבוצות ה 690/701 הבעיות הידועות לא נובעות מאלקטרוניקה.
משאבת קלאץ' תחתונה
רדיאטור
סוגרי משולשים (פלסטיק) ב 690 החדש.
אלה הדברים שחוזרים על עצמם וכולם פתירים בזול או באחריות.
אני עדיין חושב שמדובר באופנוע אמין.
נאור, הפעם הבאת אחלה שיר.
ויש סוף להתחלה.
לא יכול לפרט יותר מסיבה משפטית- אבל אני בלי אופנוע, טוטאלית.
תכל'ס הוציאו לי את החשק. יש כמה כלים שעולים בראש אבל שום כלי לא מדליק אותי כי התנתקתי.
שלושה חודשים בלי אופנוע, רחוק מהמצערת רחוק מהלב, קיץ ותנועה בלתי נסבלת...- אנא עארף.
האמת שגם עמוס עם דברים אחרים וכמובן נבואה שהגשימה את עצמה.
לא יודע עדיין מה הלאה וטרם פרסמתי ציוד למכירה. אם אחליט לפרוש אעלה פוסט פרידה מסודר בשלושה העתקים.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021