עמוד 2 מתוך 5 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 62

אשכול: ארבינקא יותר מחודשיים במוסכי עופר אבניר. כן- חודשיים וחצי כמעט!

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    המקרה שלך הוא אמנם קיצוני,
    אבל אם הכנסת את האופנוע שלך למוסך היבואן, (וספציפית על עופר אבניר אני רשמתי כאן יותר מפעם אחת), זה אומר שאתה אולי קורא, אבל לא מפנים.
    סעיף 9 הוא קשקוש מכיוון שמוסך "גורו" שמתמחה בסוג אופנועים מסוים יודע הרבה פעמים מראש מה הבעיה. לא צריך ללכת בשיטה של להחליף את כל האופנוע חלק אחרי חלק.
    אנקדוטה. בדגמים מסוימים של לנדרובר, אנשים היו מחליפים חצי אוטו בשיטה הזאת במוסך היבואן, בסכומים של 20-30 אלף ש"ח וצפונה בזמן שבשטח, מוסכים קטנים ידעו לפתור אותה בחצי שעה עבודה, ועלות חומרים של שני חוטי חשמל, בדיל, וסופיות לכבל חשמל. לחילופין, צפיה של עשר דקות ביוטיוב למי שידע לעשות חיפוש בגוגל.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    שרות ללקוח לא קיים בשוק לא חופשי, קרטל בתנאי מאפייה.

    לאף אחד לא אכפת ממך אחרי שקנית אצלו, מקסימום יאשימו אחרים.

    כשנתח השוק הגדול נתפס ע"י מספר מצומצם של שחקנים ענקיים הם קובעים את תנאי השוק.

    החוק מחייב החזקת חלקים לאופנוע חדש עד שבע (?) שנים, מעניין להם את השמאלית, נזמין מחו"ל
    כשנצטרך...הלקוח יחכה כי אין לו ברירה.

    1. בקש אופנוע חלופי, סליחה דרוש!
    2. תכין תביעה משפטית עבה - רק ככה הם ילמדו.
    3. עצמתם של הרשתות החברתיות חזקה מאד ומשפיעה.
    4. שוק פתוח יבאנים מקבילים ויבוא אישי היו משנים את פני הדברים אבל יש אינטרסים אחרים.

    אתה תחזור לרכוב כי זה בדם שלך משברון קטן וגמרנו...ושום מילה על KTM!

    זה ורק זה ובדיוק זה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    דיברתי עם שני מוסכים מומחים מומלצים + דרושות + ביטוח מנהלים.
    שניהם אמרו לי אותו דבר. אם יש בעיה שצריכה מספר חלקים תישאר באבניר כי אנחנו לא נוכל לעזור לך.
    למה לא?
    כי הם רוכשים חלקים מעופר אבניר ולא מזדכים על חלק שנבדק.
    זה למה לא עברתי מוסך. שניהם עשו בשיחת טלפון רושם טוב בניגוד למוסכי אבניר.
    שכחתי לציין לטובה את שחר מהפודיום שניסה לעזור אבל לא יכל לעשות הרבה.
    למה?
    כי הוא צריך מחשב של הסקוורנה ואי אפשר לקנות כזה.
    לקוח שבוי, בסיר עם תפו"א.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    זה ורק זה ובדיוק זה.
    1. לא ביקשתי אופנוע חליפי כי אין לי מה לעשות עם קטנוע.
    2. דיברתי עם עו"ד, כל עוד האחריות לא ברורה ולא מציינת מה ותוך כמה זמן מדובר בעוגמת נפש. היתה וואחד עוגמת נפש אבל מי יודע לכמת מספרית כמה היא שווה.
    3. אנחנו אחראים למצב כציבור שבולע מכיל ומבליג במקום לנצל את הרשתות החברתיות. במיוחד מול ענקים כאלה. אנחנו אלה שלא עושים חרם צרכני ולא מפגינים אף פעם. הם עסק שמחפש להרוויח הכי הרבה וזה אומר להשקיע הכי מעט שאפשר בשירות. אם לא משלמים ביוקר על זלזול, זה משתלם. זה אנחנו.
    4. כאן אני מסכים. למחוקק והרגולטורים במשרד האוצר יותר משתלם לעבוד מול שוק ריכוזי עם מעט שחקנים גדולים. ככה יש יותר שמנת.
    אם אחזור לרכב? לא יודע.
    לא יודע גם על מה.
    האופנוע חזר ומאז הוא בחצר צובר אבק.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  5. #20
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    כי הוא צריך מחשב של הסקוורנה ואי אפשר לקנות כזה.
    לקוח שבוי, בסיר עם תפו"א.
    סליחה?
    אי אפשר לקנות?
    על פי חוק אפשר.
    אולי זה עולה מלאנתלפים כסף ולא משתלם לו לקנות.

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    הבנתי שיש להם קוד שהוסקוונה לא מספקת ולכן אין גישה למחשב. הפואנטה שמוסכים שצריכים לקנות חלקים מהיבואן לא יתנו לך שירות בתקלה מורכבת כשהם לא יודעים מה התקלה בגלל העלויות. יבואן אחראי היה עובד במודל מסחרי שמאפשר למוסכים להחזיק מלאי קטן או למשוך חלקים ולשלם לפי שימוש. זה יקטין את העומס מהמוסכים המרכזיים ויספק שירות זמין וטוב יותר ללקוחות. אני לא מדבר על מנועים בולמים ומחשבים אלא כל מה שעולה משמעותית פחות. אתמול רכיבה מנהלתית. זכרונות.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    קיזודו ליבי איתך,

    אני קורא את כל מה שכתבת וזה פשוט עצוב.
    הדבר היחיד שאני יכול לאמר, שזה גורם לי יותר ויותר להבין את כל הרוכבים שלא רוצים להתקדם להזרקה במנועי 2 פעימות ורוצים אופנוע פשוט ככל האפשר.
    בקליפורניה באופנועי שטח (חרגולים) מקובל לטפל באופנוע בעצמך כמה שיותר ולא ללכת לדילר.
    המצחיק זה שנראה שהחיישנים באופנועי KTM הופכים יותר ויותר לעקב אכילס של המוצרים שלה.
    חיישנים לחץ ברומטרי הם הבעיה מספר אחת באופנועי הדופ של החברה.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    ארבינקא יותר מחודשיים במוסכי עופר אבניר. כן- חודשיים וחצי כמעט!

    אפרופו חיישנים יש להם סטנדרטים מחיישנים לצעצוע ועד חיישנים בתקן צבאי מה שנקרא military grade ומה שאני רואה ברוב האופנועים זה הסטנדרט הכי נמוך שיש, פלא שזה בכלל עובד וגם שזה עובד אחוז השגיאה גדול אבל זה מה שקורה שמנסים לחסוך כדי להגדיל את הרווח

    זה חוצה חברות אבל נראה שהיפנים מצליחים למצוא ספקים טיפה יותר טובים

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אפרופו חיישנים יש להם סטנדרטים מחיישנים לצעצוע ועד חיישנים בתקן צבאי מה שנקרא military grade ומה שאני רואה ברוב האופנועים זה הסטנדרט הכי נמוך שיש, פלא שזה בכלל עובד וגם שזה עובד אחוז השגיאה גדול אבל זה מה שקורה שמנסים לחסוך כדי להגדיל את הרווח

    זה חוצה חברות אבל נראה שהיפנים מצליחים למצוא ספקים טיפה יותר טובים
    מי זה הם? ("יש להם")

    בכל מקרה, לגופה של הודעה, זה פשוט טימטום שיש לך צילנדרים בציפוי ניקסיל, בולמים בטכנולוגיות מדהימות ואז חיישנים של 10 ב 100
    וכן היפנים הם bullet proof
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  10. #25
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אתה צודק.
    אם דרזנר היה מתבל את ההודעה שלו בקצת פסיקים, היה אפשר להבין בקלות ש"להם" מתייחס לחיישנים.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אתה צודק.
    אם דרזנר היה מתבל את ההודעה שלו בקצת פסיקים, היה אפשר להבין בקלות ש"להם" מתייחס לחיישנים.
    אני חוסך בפיקסלים, למען איכות הסביבה.

  12. #27
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אני חוסך בפיקסלים, למען איכות הסביבה.

  13. #28
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291

  14. #29
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אני חוסך בפיקסלים, למען איכות הסביבה.
    כולנו יודעים, שהזיהום הנדרש לייצור פיקסל לבן הוא כמו הזיהוםשמייצר פיקסל שחור במשך 20 שנה של נסיעה.

  15. #30
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    קיזודו ליבי איתך,

    אני קורא את כל מה שכתבת וזה פשוט עצוב.
    הדבר היחיד שאני יכול לאמר, שזה גורם לי יותר ויותר להבין את כל הרוכבים שלא רוצים להתקדם להזרקה במנועי 2 פעימות ורוצים אופנוע פשוט ככל האפשר.
    בקליפורניה באופנועי שטח (חרגולים) מקובל לטפל באופנוע בעצמך כמה שיותר ולא ללכת לדילר.
    המצחיק זה שנראה שהחיישנים באופנועי KTM הופכים יותר ויותר לעקב אכילס של המוצרים שלה.
    חיישנים לחץ ברומטרי הם הבעיה מספר אחת באופנועי הדופ של החברה.
    אני לא יודע מספיק כדי להצביע על מקור התקלה אבל בגדול בקבוצות ה 690/701 הבעיות הידועות לא נובעות מאלקטרוניקה.
    משאבת קלאץ' תחתונה
    רדיאטור
    סוגרי משולשים (פלסטיק) ב 690 החדש.
    אלה הדברים שחוזרים על עצמם וכולם פתירים בזול או באחריות.
    אני עדיין חושב שמדובר באופנוע אמין.

    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    נאור, הפעם הבאת אחלה שיר.
    ויש סוף להתחלה.
    לא יכול לפרט יותר מסיבה משפטית- אבל אני בלי אופנוע, טוטאלית.
    תכל'ס הוציאו לי את החשק. יש כמה כלים שעולים בראש אבל שום כלי לא מדליק אותי כי התנתקתי.
    שלושה חודשים בלי אופנוע, רחוק מהמצערת רחוק מהלב, קיץ ותנועה בלתי נסבלת...- אנא עארף.
    האמת שגם עמוס עם דברים אחרים וכמובן נבואה שהגשימה את עצמה.
    לא יודע עדיין מה הלאה וטרם פרסמתי ציוד למכירה. אם אחליט לפרוש אעלה פוסט פרידה מסודר בשלושה העתקים.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


אשכולות דומים

  1. עופר-אבניר משיקה את ה-One - הקטנוע החשמלי של פיאג'ו
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 23-05-2022, 13:34
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-05-2021, 20:11
  3. גאס גאס עוברת לידי עופר-אבניר
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 28-06-2020, 20:39
  4. עופר אבניר - זלזול באחריות
    על ידי Notepad בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 18-01-2018, 00:51
  5. עופר אבניר עיכוב הזמנה
    על ידי nadavh55 בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 17-11-2015, 17:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO