ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
אני לא רוצה להסיט את הדיון מכאבו (המוצדק) של קיזודו,
אבל, תגיד אתה צוחק? אתה משווה את הסיכון ברכיבת כביש לשטח?
כאחד שעשה את המעבר בגיל המופלג של 46 ורוכב שנתיים וקצת בהתחלה על 4 פע' ואחרי שנפל האסימון על דו"פ, אין בכלל מה להשוות.
אם אתה בן אדם אקטיבי לך לשטח, הכביש הוא סכנת נפשות.
WhatsApp Image 2022-08-01 at 8.04.48 PM.jpg
זה לא בדיוק כאב שניסיתי להעביר או שאני לא מודע אליו. יותר תסכול משיט שאין לך השפעה עליו וצריך להשלים איתו.
השטח מבחינתי הוא הבחירה השפויה אבל זה מורכב:
רוב רוכבי ה 701 690 מעדיפים חוויות אינדורו ורכיבת שבילים לבנים ב 80 -100. זה לא אני.
לקנות צרצר זה הכי שפוי כי אני חצי דקה מכניסה לשטח אבל צרצר לשבילים זה כמו F15 לריסוס שדות...וכנראה שארכב לבד בלבד וזה לא הכוונה.
רויאל אנפילד. שבילים בקלות, זול, חברותי וכנראה שאוכל לתקן ולטפל לבד אבל בשביל מה לרכוב על רבע טון כשאין אפשרות לכביש מהיר?
(לא רוצה לרכב בימין על 110 -מפחיד אותי )
אז אדוונצ'נריזם? רוב החברים שלי לרכיבה על אדוונצ'רים. יש כביש ואפשא לטייל בשבילים עד רמה 2 זה די הגיוני.
אבל אהבתי את הממזריות של ה 701 שאפשרה לי לבדוק כל שביל ברמה 3 או 4 ברכיבת סולו בלי לחשוש מנפילה. לא מתאים, חוזרים.
נופל? מרימים וממשיכים.
ה 701 \ 690 באמת פתרו את המשוואה מעל. אבל אני לא יכול לספוג שיט כזה שוב.
בקיצור, מחכה להחלטה שתגיע.