עמוד 23 מתוך 37 ראשוןראשון ... 13212223242533 ... אחרוןאחרון
תוצאות 331 עד 345 מ 542

אשכול: הענק הירוק - KAWASAKI VERSYS 1000 SE - סיפור מסע מתגלגל.

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    20500 ק"מ

    אז אחרי שהכרתי את הצמיגים החדשים והורדנו שכבה ראשונה הג'ינג'ית החליטה שהיא נשארת בבית השאר הבריזו, הוחלט ברוב קולות שלי לצאת
    להתאמן ברכיבה טכנית, הפעם כשרוב הסוסים בחוץ...רכיבה בקו אדום.

    הסבר קצר, היתרון הגדול של הורסיס זה שהוא כמה אופנועים במעטפת אחת, תרצה צא לשייט ב-80-90 קמ"ש כשמחט הסל"ד מנמנמת לה באזור
    ה-2500 המנוע שקט עד בלתי נשמע, מזיקה באוזניות וריחוף עדין על האספלט, הילוך שישי מוריד שתי הילוכים לפני סיבוב מכובד וזהו. אבל....

    אפשר לרכוב גם ב-80-90 כשמחט הסל"ד על גבול הקו האדום, המערכות מאותתות באורגזמה אלקטרונית, האגזוז מילל כמו חתול מיוחם בליל קיץ חם
    והרוכב נדרש לתשומת לב מלאה ומאתגרת. עכשיו לכאורה כשמשהו קורא את זה הוא עלול להרים גבה 80-90 זו לא מהירות לספר לחברים, אז בואו
    ננסה את זה בכבישים טכניים להחריד...

    השבת מלאה ברוכבי אופניים רכבי שרירים, ועשרות אופנועים, משוגעי כושר מטיילים ורכבים טקטיים לכן קשה למצוא באמת כביש ריק אלה אם אתה קם
    מוקדם מאד...אז קמתי.

    תחושת הכוח ויכולות ההאצה מדהימות ההילוכים המשומשים הם בעיקר שני ושלישי ולפעמים רביעי במקטעים ארוכים, המהירות בכבישי ההרים נראית אפילו
    יותר בסיבובים בזוויות מטורפות מאוחר יותר בבית גילית שהגעתי לקו הסימן הראשן מבין שלושה על גבול קצה הצמיג.

    יותר מאחר פגשתי חבר שהביא לי ממתקים לאופנוע...א' הצטרף ביחד עם חבר נוסף על MT10 אז היה לי גם מעניין בדרך חזרה בכביש מאתגר.
    שבת אדרנלין.

    ברמבו.jpg
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    20650 ק"מ.

    כ-650 ק"מ על הצמיגים החדשים ואני יכול להגיד בוודאות וואוו, א' הציע בערב חג שני שנצא בחג לטיול, י' אמר שיש לו מחסן לסדר וארגזים וחבילות
    ואני אמרתי נדבר בבוקר, קמתי מוקדם הג'ינג'ית עדיין נמה את שנת החג, י' רוצה לצאת מוקדם לא' לא באמת משנה הוא רק רוצה לצאת אז הוא...נכנס
    להתקלח, הג'ינג'ית רוצה יום לעצמה ואני משוחרר, י' שרצה מוקדם אומר 09:15 א' אומר שיעמוד בזמן, אני יודע...

    י' הגיע ראשון אני בול בזמן, א' (הנסיכה הקסומה) לא עמד...

    יצאנו לכבישים של ירושלים לכיוון בר בהר, כבר בתחילת הרכיבה הרגשתי שהכל מתחבר נכון, הייתי מפוקס 110% האופנוע הגיב מצוין והאימונים שעשיתי
    לאחרונה השתלמו החלטתי שהפעם המשימה היא בחירה של קו נכונה, מינימום שימוש בבלמים, מבט הכי רחוק שאפשר והגדלת זווית ההטיה.

    בחירת הקו הנכון היא משימה פשוטה לכאורה ועדיין הרבה רוכבים נופלים דווקא שם, אני נוהג (רוכב) לקחת את הקווים המוגזמים ביותר לסיבוב כפי שרוכבי
    ה-GP עושים לפעמים כשהם עולים על הקווים או המדרכות, למה? כי זה עוזר להיות מהיר יותר זווית ההטיה טובה יותר ובכביש ציבורי אם יש בעיה אפשר
    לתקן בקלות לקו פחות מוגזם בלי לפגוע בבטיחות או במהירות. כשמתרגלים לעשות את זה והרכיבה הופכת לטבעית בבחירת הקו המבט וההטיה החגיגה
    מתחילה.

    את המשחק של לא נוגעים בבלמים אני משחק הרבה, ההיגיון מאחוריו הוא שככל שתבחר בקו הנכון ותנצל את בלימת המנוע לא תצטרך אח"כ לבזבז זמן
    על האצה, ככל שמשתמשים בהילוכים נמוכים יותר הבלימה טובה יותר ההאצה חזקה יותר וכל הסוסים כמעט בחוץ, בכביש טכני ציבורי ניתן למשוך את השני
    והשלישי למחוזות מאד מהירים (יחסית לכביש) ואם יש ישורת ארוכה מספיק אז רבעי שמשחרר את מנוע לפני הורדת ההילוך הבאה.

    המבט הרחוק מאפשר לזהות בעיות על הכביש לפני שהן אצלך בגלגל, בגלל המהירות הגדולה באופן טבעי יש לך זמן לעשות הכל כמעט הביטחון גדל
    ואין בזבוז זמן יקר של הרמת המבט להמשך הרכיבה. העין יושבת על הנקודה בכביש שאתה רוצה להגיע אליה ואתה מוסדר.

    הגדלת זווית ההטיה תלויה בהמון גורמים, הראשונה והחשובה לדעתי היא תחושת הביטחון של הרוכב ככל שהרוכב יותר מיומן ופחות מפחד להגדיל את
    ההטיה יותר קל להיכנס לסיבוב והרבה יותר מהנה, אחת מהסיבות שאני לא חובב כבישים מהירים ואפילו לא סיבובים מהירים כי לא המהירות היא מקור
    ההנאה שלי. כל ילד עם הרבה כסף יכול לקנות אופנוע מהיר ורכוב מהר בכבישים הפתוחים עם עיקולים קלים ולהרגיש מלך העולם, קח אותו לכביש טכני
    מיוחד ותראו איך הוא מתבלבל והופך להיות חסר ביטחון ואיטי, ושלא תתבלבלו הכבישים בארץ הם פלא הנדסי ששומר על הרוכב ואין בהם כמעט שום אתגר.
    כל רוכב או רוכבת אירופאי שגר בקרבת ההרים יהיה רוכבת טוב יותר ממי שבילה את רוב חייו בכביש 6, לא בגלל שהוא מוצלח יותר אלה הגלל שהוא מחויב
    ברכיבה טכנית אמתית לשמור על חיו.

    בקיצור המוזיקה באוזניות נשפכת בקצב וכבישים האלה שאני מכיר היטב שרים לי מתחת לצמיגים החדשים והביטחון שלי בהם הולך וגובר ואני מעז יותר ויותר
    בסוף היום כשהסתכלתי בצמיג החדש כבר אפשר לראות כרסום קליל עד לקו הגבול השני מתוך שלוש.

    א' אומר שאני יכול עוד...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    הפייסבוק מזכיר את הטיול הגדול שהיה בדיוק לפני שנה, איך שהזמן רץ-טיול חדש בתכנון...




    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    20789 ק"מ

    רועש לי וצפוף לי והמציאות הזאת גורמת לי לרצות לקחת פטיש 5 קילו ולהתחיל ליישר. הרגשתי שהכל כבר הופך לבלתי נסבל אז לקחתי כמה
    מסמכים שהג'ינג'ית הייתה צריכה למסור בצד השני של ירושלים את האופנוע ולפני החום הגדול יצאנו למסירה, מי שכבר הספיק להכיר אותי,
    הרכיבה היא רק התירוץ לצאת קצת לכבישים המאתגרים יותר והקרבה לכביש "שבע האחיות" כביש פנימי שאינו מוכר לרבים אבל הכי קרוב בארץ
    לרכיבה במעברי הרים עשתה את הרכיבה למעניינת במיוחד.

    מוזיקה נהדרת באזניות הכביש ריק למחצה והפעם על הפרק רכיבה טכנית מהירה אבל לא אגרסיבית בדיוק מה שהפסיכולוג המליץ, הצלחתי למצוא את
    את השעות קצת אחרי פקקי הבוקר ולפני היציאה הנוספת לדרך והכבישים האירו לי פנים פתוחים נוחים ונקיים מהפרעות של סופ"ש, תענוג אמתי,
    טיפסתי על שבע האחיות יצאתי ממבשרת לכיוון צובא ירדתי בכביש היפה בארץ לכיוון בית שמש ועליתי חזרה דרך כביש נס הרים משם לבר בהר וירידה
    נוספת לכיוון צומת כרם ומשם לתלפיות למשרדי הפול לעשות ביטוח של שבועיים לבימרון הקטן לקראת הטסט...עוד שיגעון מוטורי אדיוטי שאני מפתח.

    לכמה דקות היה לי שקט הייתי דרוך ומחודד הסיבובים טסו מתחת לגלגל והיינו רק אני האופנוע המוזיקה והכביש ומסביב כלום...תענוג.

    https://www.google.com/maps/@31.7938...3840?entry=ttu
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    20900 ק"מ

    התקופה המטורפת הזאת פועלת עלי בכמה מישורים, מצד אחד אין חשק לכלום, בא לי לברוח לחו"ל אבל הג'ינג'ית מתעקשת שזו לא הזמן, מלחמה
    אנטישמיות, לא בא לה להסתובב באווירה כזו, ולי בא לרכוב ודי משעמם לי בכבישים הרגילים...החלטתי להחיות את הבימרן, זה האופנוע שלקחתי
    על עצמי לפרויקט הצלה BMW דאקר 650 סמ"ק מודל 2000 חף מאלקטרוניקה ABS ושאר גמדים ניצול אמתי במצב מצוין שנמצא אצלי כבר
    כמה שנים סתם בשביל הכייף. חלפה כשנה וחצי מאז עשיתי לו טסט אחרון ואם נעבור את השנתיים נצטרך לעשות לו מעבדה ולכן את האגרות אני
    משלם ומעביר אותו טסט כל שנה וחצי...

    הבימרן הגיבור עבר לסגור פינות אחרונות של החלפת מספר לקטן יותר ותקני, סידרתי לו גם את המיקרו סוויץ לבלם היד שהבאתי במשלוח מחו"ל
    קצת חיזוקים לברגים ניקוי אבק והבחורון עבר טסט חלק כמו גדול...תענוג, משם לכבישי נס הרים והסביבה לתת למנוע לעבוד כשעה וחצי, והאופנוע
    הזה הזכיר לי כמה תענוג אפשר להעביר גם לא ממנוע מפלצתי ורכיבה מהנאה לא פחות גם הפחות מחצי מכוחות הסוס. מי שאוהב כלים מוטורים
    ידע לאהוב כל כלי הזכות מה שהוא...

    בימר.jpg
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    21150 ק"מ

    המעבר מהבימרן לורסיס מורגשת במיוחד אחרי שאתה נועל את הבימרן במקומו ועולה הביתה על הורסיס, זה מצחיק הבימר מרגיש
    קטן וצר אפשר להשתחל איתו לכל מקום שבו הכתפיים שלך עוברות, ההילוכים הראשונים שלו חזקים אבל בגלל המשקל המצחיק שלו
    הוא גם מאיץ יפה ואם לא נזהרים הוא ידע גם להרים גלגל קדמי אפילו במעבר חזק בין ראשון לשני שורשי השטח שלו מורגשים בכל
    רכיבה הרכות שלו, הגובה המתלים והגלגל הקדמי הגדול והמושב הרך מכתיבים לך סגנון אחר לגמרי ברכיבה. בעוד הורסיס מרגיש
    מוצק נטוע במקומו ותופס את המרחב הדגול שלו במכובדות מהיר וחזק שמכתיב רכיבה שונה. בעולם מושלם הייתי מעביר את הבימרן
    לאירופה ויוצא אליו כמה פעמים בשנה לרכיבה שם. זה מצחיק אבל לרוכב/ת בודד זה פרטנר מושלם במיוחד באירופה שם ראיתי לא
    מעט מאחיו רוכבים בכבישים ללא רגשי נחיתות. וכן רכיבה שם בכבישים משניים ודרכי עפר תהיה קלה יותר ואפילו במקרה של נפילה כל
    יוכל להרים אותו בקלות מקרקע ללא עזרה מסביב. לא מפליא שיש פורומים רבים שמקדשים לכלים האלה באירופה בארה"ב ודרום אמריקה.

    הורסיס ואני מתקרבים לטיפול ה-24 רוב החלקים כבר נמצאים אצלי וכיוון שאת הטיפול הקודם עשינו לאחר החזרה מחו"ל ב-14 אלף ק"מ
    יוצא שאפילו נקדים במקצת את הטיפול. בהחלפת השמן אנסה שמן חדש סנטטי מלא של קסטרול למרות שידוע שסוס מנצח (ליקווי מולי) לא
    מחליפים עד עכשיו ולמרות שהמנוע עובד חזק אין שום שינוי במפלס השמן ולא נרשמה צריכה בכלל, טמפרטורת המנוע קבועה וללא חריגות
    והמנוע נשמע ומרגיש עצמתי חלק וחזק.

    מי שמתבונן המחירון מטרו לטיפולים עלול לחשוב בטעות שהמחירים גבוהים בפועל זה אחד מהאופנועים הכי זולים לטיפול שיש אם יודעים להתנהל
    נכון. השיטה פשוטה:

    1. מוצאים את המכונאי הנכון! במקרה שלי בבאר טוביה ישנו בחור שהיה מנהל מוס מרכזי של מטרו שפתח עסק עצמאי והומלץ ע"י קהילת הורסיס.
    (למי שלא יודע ישנו מועדון ורסיס גדול שמוציא פעילויות, דואג להנחות משמעותיות ונמצא בקשר מתמיד עם נציגי היבואן ויש בו המון חברים מכל הארץ
    שמספקים תמיכה מלאה בשגרה וחירום לחברים, מאין עמותת ידידים אבל רק לחברי המועדון. מהם ניתן לקבל גם המלצות אמתיות על מוסכים)

    2. קונים את כל החלפים לטיפול ברשת ממקומות אמינים ובטוחים הקנייה הזאת מוזילה את מחיר הטיפול בהרבה מאד כסף.

    3. למוסך משלמים על שעות העבודה, וכיוון שהמוסכניק שלנו הוא מתוך המלצות הקבוצה הטיפול שנעשה לאופנוע הוא הטיפול הנכון והראוי במחיר
    אמת. כשמצרפים את סך הדברים האלה לטיפול מחיר הטיפול באופנוע האמתי מצטמצם לשני שליש ולפעמים אפילו יותר.

    4. לא מחכים לתקלה, מוסך מקצועי מכיר מחלות אופייניות לכלי ומוסך שמתמחה בכלילים ספציפיים שולט בחומר היטב ויודע לתת לאופנוע את כל מה
    שהוא צריך ויותר ולכן גם מונע תקלות.

    5. מחשב רבותי מחשב... יש לכם באופנוע תקלות נסתרות, כן הרבה מאד פעמים אנחנו רוכבים עם תקלה שאנחנו לא מודעים אליה או שקיים קובץ
    עדכון למחשב האופנוע שרק גורמי מקצוע יודעים עליה כך מבצעים ריקול שקט (תיקון שהחברה ממליצה אבל לא פורסם) כך מעדכנים תוכנה, כך
    מזהים בעיה עתידית גדולה יותר. רוב המוסכים שמשרתים הרבה סוגי אופנועים לא מחברים את האופנוע למחשב אם לא מופיע קריאה של תקלה,
    ולכן מפספסים חלק מהטיפול. אגב מכונאי טוב גם יאפס לכם את הקריאות הקודמות וישחרר את זיכרון המחשב מקבצים מצטברים שאינם חיוניים
    אצלי לדוגמה במחשב נשמרת הזווית הכי גבוהה שבה היה האופנוע ולכן כיוון שלא פעם האופנוע שכב על הרצפה הזווית המקסימלית נשמרה ולא ניתן
    לקבל קריאת אמת. בטיפול הקריאות האלה נמחקות וניתן להתחיל מחדש.

    6. חלק גדול מהתקלות באופנוע נגרמות ע"י המוסך, חיזוק לא נכון של ברגים, שבירה של פלסטיקים, שימוש בחומרים לא נכונים, או סתם הזנחה
    כל אלה פוגעים בשלמות האופנוע תפקודו והמראה שלו, מכונאי מוסדר שעובד נכון עם הכלים הנכונים בסדר שיטתי לא גורם נזק לאופנוע. לכן
    בחירת המוסך והמכונאי לאופנוע שלכם חיונית. למדתי זאת על בשרי עם הבימרן שטופל אצל האלכסים (הגוריים של BMW) במשך שנים, קבלתי
    אופנוע מושלם מקורי לחלוטין שטופל בחלקים מקוריים בלבד. והוא בריא כמו שור. זה החלק של "המוסך הנכון".

    אז כן החזקה נכונה של האופנוע משתלמת בסופו של דבר, קיצורי דרך ואילתורים גורמים נזק. אבל בגדול בטיפול נכון ויעיל אפשר לחסוך בלי להתפשר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לגבי שמן סינטטי (בלשון העם 100% סינטטי) קח בחשבון שהוא הוא יגרום לזה שרעשי מנוע מכניים יוגברו כמו רעש קלאץ, טיימינג גיר ועוד, הבחנתי בזה בכמה אופנועים שהיו לי ואחרי שחקרתי את הנושא זה אכן תופעה ידועה, השמן הסיננטי זורם יותר טוב ונדבק פחות לחלקי המנוע לכן שומעים יותר רעש, זה לא פוגע במנוע להיפך שמן סינטטי משאיר מנוע נקי בלי הצטברות משקעים, בטרייסר זה מאד הפריע לי אז החלפתי חזרה למינרלי עם תוספים סינטטים (חצי סינטטי) עם זה הוא מגיע מהמפעל

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    21731 ק"מ חם.

    עכשיו כבר מותר לגלות בחצי השנה האחרונה הייתי נסיין של חברת קרדו לדיבורית החדשה של קרדו פרו. חבר מוכר מהתחום המליץ עלי
    ואני ביחד עם עוד אחרים השתתפנו בניסוי בתמורה קיבלנו לרשותנו את את הדיבורית המתקדמת ביותר של החברה עם רמקולים מעולים
    4.5 אינצ' של JBL ויכולות של למידה נרכשת וזיהוי תאונות. כעיקרון כל הממבו ג'אמבו הטכנולוגי מעניין לי את קצה האף, אבל היכולות
    של המוזיקה והאיכות שלה כן דיברה אלי, אז הייתי צריך לרכוב פעמיים לרעננה וחזרה...ביג דיל.

    בעוונותיי התחברתי גם לאפליקציית המוזיקה ספוטיפיי ויש לי שם למעלה מ-500 שירים נבחרים שמנוגנים לי לקסדה בצורה רנדומלית כך
    שכל רכיבה הופכת לקונצרט מוזיקה נהדר שמעצים את חווית הרכיבה. בחרתי גם שעות רכיבה שעל פניו אמורו היו להיות נקיות מפקקים
    אבל זה עבר רק בחזור לשם הדרך הייתה עמוסה ומונעת כל יכולת ליהנות מרכיבה משחררת.

    הדרך חזרה כבר הייתה טובה יותר בלדות הרוק של שנות השבעים התנגנה לה ברקע כביש 6 נתן לי דרור לפתוח חזק מצערת כשהרווחים
    בין הרכבים כולל השמאלניים ביותר היו כאלה שניתן היה לעבור בקלות מנתיב לנתיב מבלי לתת להם סיכוי אמתי לעכב אותי, לפני הפניה
    מודיעין ההתלבטות הרגילה אם להמשיך לכביש 1 שאני אוהב יותר או לעבור דרך 443 ששם פחות סיכוי לעומסים, העדפתי להמר על כביש 1
    ולא טעיתי, את העליות לירושלים אני אוהב מאד, יש משהו בכלי שמסוגל לפתח מהירות מרשימה בעליות האלה בעוד כל האחרים על הכביש
    נאבקים במחסור בכוח ומהירות החדווה הזאת כשעוקפים את כולם גם את אלה שבטוחים שהם הכי מהירים...איזה כייף להסתכל על הפרצוף
    שלהם כשאתה עובר אותם כאילו אין מחר והם תקועים ברוורס...

    אני מתקרב במהירות לטיפול 24K רוב החלקים כבר הוזמנו מחו"ל ואני עדיין מחכה לפילטר השמן ומתלבט איזה שמן מנוע לשים הפעם מצד
    אחד הסינטטי נהדר למנוע אבל משנה את הצליל שלו בעוד הנוכחי נותן צליל שקט וחלקות נסיעה נהדרת. יש לי עוד כמה שבועות להחליט.

    הורסיס מרגיש משוחרר לחלוטין חזק מהיר ומגיב נהדר לכל גחמה ורמז ממני, הוא יודע לרכוב רגוע ושקט ברכיבה מנהלית כחתלתול ממושמע
    ונעים וכשאני קצת מושך לו בזנב הוא משנה פניו ומתנהג כאריה פשוט תענוג צרוף. לא מצליח אפילו לחשוב מה יחליף אותו בבוא היום כי הוא
    כל כך נכון.

    20220827_205647.jpg
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    אתה רוכב בלי אטמים?

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אני מתקין גומיות של אוזניות אולפן על הרמקולים, בקסדה החדשה עדיין לא התקנתי ולמרות שהדיבורית החדשה עם רמקולים של JBL הסאונד ממש גרוע ביחס לקסדה הקודמת. אני מקווה שאחרי שיגיעו הגומיות הסאונד יחזור להיות מה שאני רגיל, ובתקווה שאפילו יותר טוב.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    אני מתקין גומיות של אוזניות אולפן על הרמקולים, בקסדה החדשה עדיין לא התקנתי ולמרות שהדיבורית החדשה עם רמקולים של JBL הסאונד ממש גרוע ביחס לקסדה הקודמת. אני מקווה שאחרי שיגיעו הגומיות הסאונד יחזור להיות מה שאני רגיל, ובתקווה שאפילו יותר טוב.
    מסתבר שצריך לכוון את הרמקולים של הדיבורית לזוויות שמתאימות לראש הרוכב על מנת לקבל סאונד טוב.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    אתה רוכב בלי אטמים?
    כן, לאחרונה עשיתי נזק לאוזניים בגלל אטמים ונאלצתי לעשות ניקוי אוזניים כירורגי בגלל דחיפת הלכלוך והזיעה לתוך צינור האוזן.

    קבלתי הרצאה מעמיקה מדוע אסור לנקות אוזניים במקל ומדוע שימוש באטמי הגומי הפשוטים מסוכן לאזניים.


    במשך שנים השתמשתי באימונים באטמים צבאיים ובעצם דחסתי לצינור השמיעה מזהמים רבים שהתקשו והפכו לפקק שפגע בשמיעה
    הפקק הוסר וכרגע התחושה נהדרת.

    קיימים אטמים המיועדים לרכיבה אני לא בטוח כמה הם יותר בטיחותיים. ובכלל אני מעדיף לשמוע את קולות הרקע בכביש למרות המוזיקה
    ולא להיות אטום ברכיבה.

    אבל אני דפוק.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אבל אני דפוק.
    עזוב סופרלטיבים פולניים.
    יש פתרון זמין בכל בית מרקחת להצטברות של טינופת בתעלת האוזן : https://www.navehpharma.com/products...ine/clean-ears
    ואני יכול להעיד שזה בהחלט אפקטיבי (זה לא שימוש יומיומי - זה משהו של אחת לכמה חודשים כשצריך).
    הרעש של הכביש גרוע מספיק ואם אתה עוד מטביע אותו במוזיקה אז העוצמה היא מהסוג שגורם לנזק שאי אפשר לנקות...

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    עזוב סופרלטיבים פולניים.
    יש פתרון זמין בכל בית מרקחת להצטברות של טינופת בתעלת האוזן : https://www.navehpharma.com/products...ine/clean-ears
    ואני יכול להעיד שזה בהחלט אפקטיבי (זה לא שימוש יומיומי - זה משהו של אחת לכמה חודשים כשצריך).
    הרעש של הכביש גרוע מספיק ואם אתה עוד מטביע אותו במוזיקה אז העוצמה היא מהסוג שגורם לנזק שאי אפשר לנקות...
    השמיעה שלי הולכת לכיוון אחד...אבל תודה על הטיפ לניקוי אנסה אותו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כן, לאחרונה עשיתי נזק לאוזניים בגלל אטמים ונאלצתי לעשות ניקוי אוזניים כירורגי בגלל דחיפת הלכלוך והזיעה לתוך צינור האוזן.

    קבלתי הרצאה מעמיקה מדוע אסור לנקות אוזניים במקל ומדוע שימוש באטמי הגומי הפשוטים מסוכן לאזניים.


    במשך שנים השתמשתי באימונים באטמים צבאיים ובעצם דחסתי לצינור השמיעה מזהמים רבים שהתקשו והפכו לפקק שפגע בשמיעה
    הפקק הוסר וכרגע התחושה נהדרת.

    קיימים אטמים המיועדים לרכיבה אני לא בטוח כמה הם יותר בטיחותיים. ובכלל אני מעדיף לשמוע את קולות הרקע בכביש למרות המוזיקה
    ולא להיות אטום ברכיבה.

    אבל אני דפוק.
    אתה לא דפוק
    אתה סתם אטום

אשכולות דומים

  1. תגובות: 1174
    הודעה אחרונה: 05-08-2022, 18:35
  2. Kawasaki Versys 650 vs Honda CB500X
    על ידי baknet בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-03-2019, 14:40
  3. תערוכת קלן - שרשור מתגלגל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 05-10-2018, 21:11
  4. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 19:24
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 09:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO