20500 ק"מ
אז אחרי שהכרתי את הצמיגים החדשים והורדנו שכבה ראשונה הג'ינג'ית החליטה שהיא נשארת בבית השאר הבריזו, הוחלט ברוב קולות שלי לצאת
להתאמן ברכיבה טכנית, הפעם כשרוב הסוסים בחוץ...רכיבה בקו אדום.
הסבר קצר, היתרון הגדול של הורסיס זה שהוא כמה אופנועים במעטפת אחת, תרצה צא לשייט ב-80-90 קמ"ש כשמחט הסל"ד מנמנמת לה באזור
ה-2500 המנוע שקט עד בלתי נשמע, מזיקה באוזניות וריחוף עדין על האספלט, הילוך שישי מוריד שתי הילוכים לפני סיבוב מכובד וזהו. אבל....
אפשר לרכוב גם ב-80-90 כשמחט הסל"ד על גבול הקו האדום, המערכות מאותתות באורגזמה אלקטרונית, האגזוז מילל כמו חתול מיוחם בליל קיץ חם
והרוכב נדרש לתשומת לב מלאה ומאתגרת. עכשיו לכאורה כשמשהו קורא את זה הוא עלול להרים גבה 80-90 זו לא מהירות לספר לחברים, אז בואו
ננסה את זה בכבישים טכניים להחריד...
השבת מלאה ברוכבי אופניים רכבי שרירים, ועשרות אופנועים, משוגעי כושר מטיילים ורכבים טקטיים לכן קשה למצוא באמת כביש ריק אלה אם אתה קם
מוקדם מאד...אז קמתי.
תחושת הכוח ויכולות ההאצה מדהימות ההילוכים המשומשים הם בעיקר שני ושלישי ולפעמים רביעי במקטעים ארוכים, המהירות בכבישי ההרים נראית אפילו
יותר בסיבובים בזוויות מטורפות מאוחר יותר בבית גילית שהגעתי לקו הסימן הראשן מבין שלושה על גבול קצה הצמיג.
יותר מאחר פגשתי חבר שהביא לי ממתקים לאופנוע...א' הצטרף ביחד עם חבר נוסף על MT10 אז היה לי גם מעניין בדרך חזרה בכביש מאתגר.
שבת אדרנלין.
ברמבו.jpg


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה נכתב במקור על ידי AsafA
 נכתב במקור על ידי AsafA
					
