ממש מתנה ליומולדת.
תתחדש ומזל טוב על שניהם (יומולדת ואופנוע, לוא דווקא בסדר הזה).
את סיפור המכירה סיפרתי בשירשור הקודם (http://fullgaz.co.il/forums/showthre...99%D7%9D)סיפור הקנייה מעניין לא פחות,
לפני כחודשיים כיידע קיבלתי לחץ פיזי מתון מאנשי המכירות במטרו לרכוש ורסיס טלפונים, הצעות הנחה לארגזים וכמעט כל טריק מכירות אפשרי,
אני הייתי עדיין שבוי בקונספציה של לנסות משהו חדש, בכל חישוב כלכלי של עלות מול תועלת הסתבר לי בעצם שנכון להיום במצב השוק והטיימינג לא שווה לי להשתגע,
חוסר ההצלחה הראשוני במכירה של הורסיס הישן והמחירים המצחיקים בעסקת הטרייד גרמו לי לחוסר חשק למכור,
דחיתי לפחות שני קונים פוטנציאלים כי לא מצא חן בעיניי סגנון הדיבור שלהם בטלפון, ועשיתי הכל בכדי לפוצץ את העסקה.
לא בער לי למכור. שבועיים אח"כ מטרו פרצו במבצע מכירות והורידו את מחירי האופנועים החדשים...תום לב?
את עיניי צדה מודעת מכירה של ורסיס עם 1200 ק"מ בדגם המפואר עמוס בציוד ושלושה ארגזים מרובעים כמו שרציתי לטיול,
הזיווד עצמו של גיווי כולל פנסי הערפל, האופנוע חדש למעט שריטה קלה על הארגז בשל שימוש לא נכון.
דיברתי עם בעל האופנוע קבעתי שנדבר מחר ואגיע לראות ו...למחרת לא הלכתי, שבוע אחרי זה טלפון מפתיע מקונה נחוש הותיר אותי בשעה2000 בלילה בלי אופנוע, קבעתי עם בעל האופנוע למחרת...
הערך המבוקש במודעה היה 93000 על הארגזים נדבר (קנה אותם ב..12000). בבדיקת הניירת מסתבר שהאופנוע נקנה בתשלומים ומשועבד לחברת המימון,
כמובן שבעידן הטכנולוגיה והמחשוב והמון פרוטקציה מיוני אופנועים שהינדס את העניינים מול חברת המימון לביטול ההגבלה הכסף החליף ידיים, האימיילים רצו הלוך ושוב, לחברת המימון הביטוח איתורן כביש 6 ושש (6) שעות אח"כ ואחרי ארוחת צהרים בג'פניקה על חשבון המוכר הענק הירוק שלי...
אני יודע שכמה גבות הורמו בשל הבחירה, היה לחץ מהקהל לעבור למשהו אחר, אבל ופה נכנס השכל היישר והתחשיב הכלכלי, הורסיס נותן לי פתרון של 98.9% לצרכים האמתיים שלי, במיוחד בהקשר להרפתקה הארוכה שמחכה לנו בחו"ל. רציתי עוד כוח כאילו ש-120 כ"ס לא מספיקים רציתי משהו אחר אבל בפועל ההפרש במחיר לא מצדיק 1.1% מה גם שלכל כלי היו יתרונות וחסרונות נוספים. ברכיבה לבית התחלתי להרגיש את ההבדלים,
הכלי חדש ומשדר איכות, בחיטוט מהיר גילית שהבעלים הקודמים או במפעל הוא הוגבל ל- 8000 סל"ד במנתק ההצתה כמובן שהעליתי מיד ל- 10000 תחילת הקו האדום. רכבתי במצב "כביש" רוכב אחד וציוד-היה נהדר ונעים. בסיבוב הראשון גיליתי כמה כשלים סביב צינורית הבלם הקדמי וישנו חוט חישן למערכת שלא בא לי טוב בעין, היראה לי כהרכבה מרושלת, בבחינה מקרוב התגלה כי תפס הגומי שמחבר את שניהם הורכב...הפוך פירוק זריז והרכבה נכונה והמראה מושלם... נישאר לי עכשיו ללמוד היטב את הפונקציות ויש הרבה מהם, צריך ללמוד למה כדאי לי לחבר את האופנוע לבלוטוף של הטלפון, ומה עושה כל מצב. ונישאר לי לרכוב הרבה. בתכנון קפיצה לאבי ברמן מומחה אופנועים לבדיקת "מה נישמע" מעבר על המערכות בעיניים של מומחה ולראות שהכל בסדר בכמויות הנוזלים מתיחות ובטיחות קצת פינוק בווקסים יקירם למיכל לפלסטיקים וחלקי המתכת ואז לרכוב כמה שיותר.
![]()
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 28-07-2022 בשעה 08:30.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ממש מתנה ליומולדת.
תתחדש ומזל טוב על שניהם (יומולדת ואופנוע, לוא דווקא בסדר הזה).
תתחדש.
אלה חתיכת ארגזים. נפח מטען כמו לסופר מיני.
מברוק!
תזהר עם הארגזים האלה בתוך התנועה, כן?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
יופי של אופנוע
מתקרב לרמה של הטרייסר(חח)
תתחדש והרבה רכיבות טובות
תתחדש מיסטר שושנה
אני בטוח שתהנה.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תודה תודה ועדיין לא שמעו ממך דבר וחצי דבר על הרכש החדש, האמנם שווה שתיקה, או מפתיע לטובה?
יותר בכיוון של אוטובוס אגד וגם הצבע דומה.
זהירות זה השם האמצעי של לוקי!
טריסר זה לא באמת אופנוע זו מכונת פעלולים לילדים עד לדבר האמתי, תודה.
כן יש לי חשד כזה...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
1540 ק"מ
אווירודינמיקה, משקל, ובדיקת מערכות זה כל הסיפור. והסיפור של טיול שבת הראשון מכיל את כולם.
א' הודיע שהוא יוצא לטיסה עם טייסת הקמיקזות החדשה שלו, הג'ינג'ית הביעה רצונה להצטרף לרכיבה עוד בערב אז הוחלט
על המפרדת כוחות. בבוקר הג'ינג'ית הצביעה בשתיקה עזה והצהרה שאין מצב שהיא עוזבת את המיטה לפנות בוקר אז...
יצאתי עם חבר נוסף שצירף שני רוכבים מתחילים (טעות)...החלטתי שאני מחכה להם בבית שמש בכיכר ונתתי דרור לעצמי
לבחון את המכונה החדשה, שינוי הצורה עשה לורסיס שני דברים, משך אותו יותר לכיוון הגולדווינג מבחינת מעטפה סביבת
הרוכב, ויותר רגישות לרוח, המשקף הקדמי פשוט לא באיכות של המשקף הקודם, אם ה-2017 היה כחץ שלוח קדימה, והמשקף
ידעת שהוא שם אבל אף פעם לא הקדשת לו תשומת לב, ב-2022 הוא מדמה מפרש ענק ויוצר בועה סביב הרוכב. במהירויות
גבוהות מאד מורגשת התנגדות המשקף לרוח...מוזר אבדוק את החיבורים והזוויות לראות אם מדובר בהתקנה לקויה או...
הארגזים מאחור בניגוד ל- 2017 שהיו אווירודינמיים ומעוצבים במנהרת רוח, יש להם סקס אפיל של מקרר אמקור וכנראה גם
התחייבות למדע להוכיח כמה יש חשיבות לצורה ובדיקה במנהרת רוח, במהירות הגבוהה מ-180 (על פי דווחים זרים) מתחיל נדנוד
מערבולת ותחושה לא נעימה.
משקל- תוספת המערכות ואולי הארגזים מאחור גורמים לענק להיות פחות זריז מהקודם, אני גם צריך לחטט בבקרת המשיכה כי
יש לי הרושם שהיא על המשיכה הזהירה ביותר על מנת שלא לעלות לווילי לא מתוכנן.
שום דבר מכל אלה לא גורע מההנאה מהרכיבה על הכלי פשוט מושלם במצב ספורט מחוץ לעיר ובמצב כביש בתוכה.
שינוי נוסך הוא במיקום ג'ק הצד שבדגם החדש הרבה יותר קשה להגיע אליו והזווית חדה יותר. בדיעבד גם מפתח קירבה
היה משפר עבורי את העניינים.
צמיגים: הבריג'טונים המקוריים נחותים משמעותית מהאנג'ל GT2 ואני מחכה בקוצר רוח להחליף אותם.
מסקנה מהרכיבה הראשונה נדרש פרק הסתגלות ולמידה מחדש.
רוצים להבין את עומק השריטה שלי?
שתי תמונות, הראשונה איך קאווסקי מוכרים את האופנועים שלהם בשנייה איך זה אצלי.
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מגומי שחורים
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מה זה משנה איזה, לכל דגם שלהם יש דגם מקביל וטוב יותר למתחרים
זוכרים את התמונה הזאת:
אז העליתי פוסט דומה בקבוצת ורסיס העולמית בפייס, זאת קבוצה נוקשה יחסית שמנוהלת ביד רמה והכניסה אליה רק לבעלי ורסיס מוכחים תכלס...חרטא
אבל נמצאים שם מכונאים מדופלמים של קאוואסקי מכל העולם, מהנדסים ונציגים של חברה עצמה. ניתן לקבל שם הודעות רשמיות של היצרן, ניתן לשאול
שאלות ומצאתי שם תשובות מקצועיות שקשה לקבל במקום אחר, היה שם אפילו ויכוח על מרווח הניצוץ בראש הפלאג...
בקיצור...אחד מנציגי קאווסקי שלח לי תגובה שהרעיון שלי אדיר והוא ימליץ למנהלים מעליו לבחון אותו...או במילים שלו "it is fucking good idea"
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
איך אומרים ביפנית
Don't hold your breath