בדגם ה-SE מדובר באחת המערכות האלקטרוניות המשוכללות שיש כולל מצבי ניהול מנוע שבמצב גשם מפיח הספק מנוע, במצב כביש
דואג למצב המתלים בפקודה אלקטרונית לנוח יותר ובמצב ספורט מחדד את תגובות המצערת ביחד עם הקשחת המתלים ושמירה על קו 0 היינו
בכניסה לכביש גלי כשבאופנוע רגיל תקבל טלטול של שקעת הקדמי התרוממות וכיווץ האחורי מערכת הסקייהוק שומרת על איזון אחיד.
ניתן לכוון את כל הפרמטרים של הבולם כיווץ ושחרור הקפיץ על פי העדפת הרוכב ולתת לה שם ואז להכניס אותה כתוכנית רכיבה קבועה דרך
הסלולארי. - זאת נקראת RIDER
כך שבעצם יש לך אין ספור אפשריות כיוון וארבע קבועות גשם-כביש-ספורט-רוכב (שאחרונה מתחלקת לכל כיוון שתבחר ותקבע בטלפון.)



ציטוט ההודעה בתגובה