ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
מצבי הרכיבה ברוב האופנועים רק משנים את הרזולוציה של המצערת כלומר עם במצב כביש אתה פותח רבע מצערת זה מתורגם ל25 אחוז פתיחה ובמצב ספורט רבע מצערת יתורגמו ל40 אחוז, כמובן שמדובר בעקומה לא לינארית ככה שבגדול מבחינתי זה בולשיט, במקום לקרוא לזה מצבי רכיבה "כביש״ או ״ספורט״ היו צריכים לקרוא לזה התאמת המצערת לרוכב ולקבור את זה בתפריטים ככיוון שאתה עושה בשבוע הראשון ואז לא נוגע יותר.
יש אופנועים בודדים שבמצב גשם יורידו 20 אחוז מכח הסוס וכאן כבר מדובר במצב רכיבה אמיתי
בדגם ה-SE מדובר באחת המערכות האלקטרוניות המשוכללות שיש כולל מצבי ניהול מנוע שבמצב גשם מפיח הספק מנוע, במצב כביש
דואג למצב המתלים בפקודה אלקטרונית לנוח יותר ובמצב ספורט מחדד את תגובות המצערת ביחד עם הקשחת המתלים ושמירה על קו 0 היינו
בכניסה לכביש גלי כשבאופנוע רגיל תקבל טלטול של שקעת הקדמי התרוממות וכיווץ האחורי מערכת הסקייהוק שומרת על איזון אחיד.

ניתן לכוון את כל הפרמטרים של הבולם כיווץ ושחרור הקפיץ על פי העדפת הרוכב ולתת לה שם ואז להכניס אותה כתוכנית רכיבה קבועה דרך
הסלולארי. - זאת נקראת RIDER
כך שבעצם יש לך אין ספור אפשריות כיוון וארבע קבועות גשם-כביש-ספורט-רוכב (שאחרונה מתחלקת לכל כיוון שתבחר ותקבע בטלפון.)