עמוד 7 מתוך 36 ראשוןראשון ... 5678917 ... אחרוןאחרון
תוצאות 91 עד 105 מ 529

אשכול: הענק הירוק - KAWASAKI VERSYS 1000 SE - סיפור מסע מתגלגל.

  1. #91
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    הוא שבוי בקונספציה.

    אגב אותו אחד רשם שהוורסיס הנ"ל פחות סלחן מהקודם.

    אז מה יועילו בקרות שאמורות לפצות על חוסר היכולת של הרוכב להתמודד עם מצב נתון??

    פות"ש נא הסבר והאם בעצם הדגם הקודם הוא הכי טוב בעולם כי הוא היה סלחן יותר??


    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
    לא ענית לי

    לגבי טרייסר לגמרי של בנות

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #92
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    עונה-פחות סלחן זה פחות מתפשר כיוון שהוא חד, מכה, ומחייב רוכב טוב יותר או מנוסה יותר בתמורה ליותר יכולת שצריך להשתלט עליה אני בטוח שעם סט צמיגים אחר רפידות בלם אחרות זה יהיה הרבה יותר טוב וכמובן הקטע של להתרגל, אגב המשקל משפיע רק במהירות חניה, אז זה פחות מעניין
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #93
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אז מה הועילו בקרות אם הקודם סלחן יותר


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #94
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    שמדברים על אופנוע סלחן יותר או פחות מדובר בדרך כלל בסל״ד של שיא המומנט ובגאומטריה של האופנוע , שתי הנקודות האלו כמעט ולא השתנו אם בכלל ובעצם זה אותו אופנוע עם שינוים קלים ככה שלהגיד שהוא פחות סלחן זה מאד סובייקטיבי כי אין לזה הוכחות בשטח

  5. #95
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שמדברים על אופנוע סלחן יותר או פחות מדובר בדרך כלל בסל״ד של שיא המומנט ובגאומטריה של האופנוע , שתי הנקודות האלו כמעט ולא השתנו אם בכלל ובעצם זה אותו אופנוע עם שינוים קלים ככה שלהגיד שהוא פחות סלחן זה מאד סובייקטיבי כי אין לזה הוכחות בשטח
    1. בהשוואה לקודם הנוכחי רגיש מאד לשינויי מצערת במיוחד בהילוכים הנמוכים שקיבלו יותר בוסט.
    2. שינוי המשקל מורגש במהירות נמוכות ובחניות, נעילה או שימוש לא זהיר של הבלם הקדמי במהירות נמוכה במהירות 0 תשכיב את האופנוע.
    3. בהטיה בתוך סיבוב בהילוך נמוך 2-3 מכת גז תביא בהכרך להרחבת הקו של הגלגל האחורי החוצה נגד הכיוון.
    4. הכידון רגיש יותר להיגוי הפוך - לא ברור לי אם מדובר בלחץ אוויר או סוג הצמיגים אבל זה המצב נכון לעכשיו.

    כל התופעות האלה נשלטות ולטעמי מוסיפות עניין, אני מאוד אוהב את תוספת הכוח בתחילת הנסיעה ויכולת החלקת הגלגל אבל לרוכב לא
    זהיר זה עלול להיות קצת מבלבל. את התשובה הסופית נדע רק כשאחליף צמיגים ורפידות נכון להיום לתחושתי מדובר באופנוע שונה מהקודם
    לטוב, ואני מאד שמח על ההחלפה.

    עשיתי רכיבה אחת ללא ארגזים מיד בהתחלה כשקניתי, בהזדמנות אני אנסה את זה שוב להבין את ההבדל, גם מצב מגן הרוח שונה למצב הכי
    תחתון שלו, אני מקבל מעט תוספת רוח לכתפיים שזה נהדר בקיץ ופחות התנגדות האופנוע לרוח כך שבפועל יש פחות מערבולת.

    לגבי הגיאומטריה, אני מניח שהשימוש בבולמים האלקטרוניים כן משנה את הגיאומטריה של האופנוע, או את היציבה שלו, זה מורגש בגובה
    האופנוע כשאתה מעביר מתוכנית לתוכנית בישיבה על האופנוע, בתאוריה גם אם השינוי לא נראה חיצונית, לאפשרות כיוון עמוסי הקפיץ בכיווץ
    ובפריקה אני מניח שיש השפעה על תגובות האופנוע והפידבק שמתקבל מהשלדה והכביש.

    אני לא יודע להסביר את זה מדעית, אבל אני כן יכול לספר על התחושה ולתחושתי האופנוע התחדד ויותר קשוב לפקודות הרוכב לטוב ולרע.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #96
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    3400 ק"מ

    מסע ההצטיידות לטיול הגדול ממשיך והפעם קניתי באמזון תיק של 25 ליטר נגד מים, מדובר בתיק מקצועי שאמור לשבת על אחד מארגז הצד ולהכיל כל דבר שלא צריך לספוג מים בכלל, כיוון שמתוכנן לנו בנוסף לרכיבה גם רפטינג ועוד הרפתקאות אקסטרים שישאירו את האופנוע בחניה ואנחנו נצטרך ציוד אתנו בכל תנאי מזג האוויר, התיק הזה נראה לי מתאים מאד, יש לו רצועות קשירה אל הארגזים שניתנות לשחרור ע"י תפס מהיר ובנוסף יאובטח גם ברשת או רצועת קשירה נוספת. יש לו רצועות לכתפיים ויכול לעלות על הגב כתיק גב, ניתן לרוקן מתוכו אוויר עם כפתור מיוחד והוא יכול גם לשמש כמצוף...
    20220918_160848.jpg
    20220918_161010.jpg
    20220918_160949.jpg
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 18-09-2022 בשעה 16:32.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #97
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #98
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    25 ליטר בנוסף ל 3 ארגזים ותיק מיכל?
    אם למניעת רטיבות, שים בשקית בתוך הארגז ונגמר הסיפור.
    זה המון משקל מכביד ומיותר לטעמי עבור זוג. גם לטיול ארוך.
    בלי קשר, אם התיק איכותי זה נראה מציאה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  9. #99
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    25 ליטר בנוסף ל 3 ארגזים ותיק מיכל?
    אם למניעת רטיבות, שים בשקית בתוך הארגז ונגמר הסיפור.
    זה המון משקל מכביד ומיותר לטעמי עבור זוג. גם לטיול ארוך.
    בלי קשר, אם התיק איכותי זה נראה מציאה.
    למה לשים שקית, הארגזים אטומים למים

  10. #100
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    25 ליטר בנוסף ל 3 ארגזים ותיק מיכל?
    אם למניעת רטיבות, שים בשקית בתוך הארגז ונגמר הסיפור.
    זה המון משקל מכביד ומיותר לטעמי עבור זוג. גם לטיול ארוך.
    בלי קשר, אם התיק איכותי זה נראה מציאה.
    חודשיים בזוג נצטרך קצת יותר מקום בכל מקרה, פרט לציוד לאופנוע שחייבים, זוג ארגזי הצד כמעט תמיד לטובת אחסון בגדי רכיבה כשיורדים מהאופנוע ומכילים את הציוד ליום הטיול עצמו, בגז האחורי יהיה הציוד שפחות נחוץ אבל יורד למלון, הכוונה גם לעוד תיק רוכב על הארגז העליון, אז למען חלוקת משקל נכונה תיק על הארגז הימני יוריד משקל מהעליון השמאלי ישאר ללא מטען לנוחיות העלייה והירידה בזוג.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #101
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    למה לשים שקית, הארגזים אטומים למים

    אני לא בטוח שזה נכון כי GIVI מוכרים תיקים אטומי מים לארגזים, אז או שהם לא מאמנים בתוצרת שלהם, (אני בדקתי ויזואלית נראה דווקא
    שהארגז אוטם נהדר), או שהם מחפשים עוד דרכים להרוויח על תוספות.

    נושא זיווד אופנוע למסע אינו מוכר בארץ מסיבות מובנות, אבל בגדול מדובר בתורה שלמה והמון מקומות להרכבת תיקים, גם באזורים שאף אחד
    לא חשב עליהם.




    הדוגמאות מהרשת רבות ויש אין ספור רשימות ציוד והדרכה איך בעצם לעשות את זה נכון ובטוח, הקטע שזה משתנה בין סוגי המסעות,
    ארצות היעד, סוג האופנוע והרכב המשתתפים.

    טיול באירופה בכבישים באתרי התיירות המפורסמים, שונה מטיול באוסטרליה נורווגיה, אפריקה, או מדבר סהרה, ולכן הערכות צריכה להיות
    שונה.

    יש משהו מאתגר ומרתק בלשבת לדמיין ולהבין מול מה נתמודד על מנת לדעת להיערך בצורה נכונה.

    https://lifewelove.com/en/what-motor...stance-travel/


    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #102
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פה ניתן למצוא המון רעיונות:

    https://www.madornomad.com/the-compl...-packing-list/
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #103
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    התיקים הפנימיים הם בשביל להגיע למלון ואז לשלוף את תכולת הארגזים ללא צורך לפרק אותם מהאופנוע.
    רכבתי בסופות עם ארגזים של GIVI בלי טיפה של מים בפנים וגם עם אלו של ימאהה.
    אם יש גומיה במכסה של הארגז אז הוא אטום למים.

  14. #104
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    טיול באירופה זה טיול בורגני ליאפים, תחנות דלק בכל מקום עם דלק איכותי, מקבלים כרטיסי אשראי בכל מקום ועכשיו גם אפל פיי ודומיו (תלוי באיזה מדינה) מכונות כביסה בתשלום, מסעדות וסופרמארקטים, שירותי גרירה ומוסכים ומה לא.

    זה ממש לא צליחת מדבריות באפריקה התכנון לא צריך להיות כזה מסיבי כי אם תבין שמשהו לא מספק אתה נכנס לחנות ציוד אופנועים וקונה מה שצריך, חוץ מבקבוק מים שגם לא ממש נחוץ אתה לא צריך לסחוב אוכל איתך.

  15. #105
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    טיול באירופה זה טיול בורגני ליאפים, תחנות דלק בכל מקום עם דלק איכותי, מקבלים כרטיסי אשראי בכל מקום ועכשיו גם אפל פיי ודומיו (תלוי באיזה מדינה) מכונות כביסה בתשלום, מסעדות וסופרמארקטים, שירותי גרירה ומוסכים ומה לא.

    זה ממש לא צליחת מדבריות באפריקה התכנון לא צריך להיות כזה מסיבי כי אם תבין שמשהו לא מספק אתה נכנס לחנות ציוד אופנועים וקונה מה שצריך, חוץ מבקבוק מים שגם לא ממש נחוץ אתה לא צריך לסחוב אוכל איתך.
    כן אתה צודק לחלוטין זה פחות או יותר התכנון, בסולו הייתי הולך על תכנון אחר לחלוטין עם אופנוע אחר, אני די שומר את הבימרון לטובת העניין.

    אבל נכון לעכשיו זה ניסוי מס' 1 כשהבא אחריו יהיה כנראה נורווגיה ברמת קושי קצת יותר גדולה אולי עם BMW שנקנה שם ונביא לארץ.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 1174
    הודעה אחרונה: 05-08-2022, 17:35
  2. Kawasaki Versys 650 vs Honda CB500X
    על ידי baknet בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-03-2019, 13:40
  3. תערוכת קלן - שרשור מתגלגל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 05-10-2018, 20:11
  4. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 08:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO