
נכתב במקור על ידי
השושנים
התשובה מתחלקת לשתיים, דגם ה-GT קשה יותר ומשדר לכידון קופצניות מרובה. רצועת החיזוק מתאימה לרכיבה בעיקר במצב תיור ישר וכשהצדדים נשחקים
בסיבובים נוצרת מדרגה שגורמת להרגשת נפילה או קפיצה בקדמי, הצמיג הרגיל יותר רך ועגול המחיר הוא שחיקה מהירה יותר של הצמיג. בפורומים של ורסיס
בחו"ל חלקות הדעות לגבי ה-GT יש שאוהבים אותו מאד בגלל אורך חיים גדול ויש כאלה שפחות החלטתי לנסות את הרגיל שגם שם יש כאלו שהצליחו להגיע
איתו מעל 16K ק"מ ומיד אחריו אנסה את ה-GT.