ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
התשובה מתחלקת לשתיים, דגם ה-GT קשה יותר ומשדר לכידון קופצניות מרובה. רצועת החיזוק מתאימה לרכיבה בעיקר במצב תיור ישר וכשהצדדים נשחקים
בסיבובים נוצרת מדרגה שגורמת להרגשת נפילה או קפיצה בקדמי, הצמיג הרגיל יותר רך ועגול המחיר הוא שחיקה מהירה יותר של הצמיג. בפורומים של ורסיס
בחו"ל חלקות הדעות לגבי ה-GT יש שאוהבים אותו מאד בגלל אורך חיים גדול ויש כאלה שפחות החלטתי לנסות את הרגיל שגם שם יש כאלו שהצליחו להגיע
איתו מעל 16K ק"מ ומיד אחריו אנסה את ה-GT.
בול שיט של פורומים וקבוצות בפייסבוק, הבמוו XR900 שהיה לי הגיע עם רוד 5 GT מהמפעל (מה במוו יודעים שאנחנו לא?), ההתנהגות הייתה ספורטיבית והוא דווקא הרגיש רך ברכיבה וגם פיזית במגע גם באמצע.
אגב הוא לא מחזיק הרבה יותר מהרגיל.