20650 ק"מ.
כ-650 ק"מ על הצמיגים החדשים ואני יכול להגיד בוודאות וואוו, א' הציע בערב חג שני שנצא בחג לטיול, י' אמר שיש לו מחסן לסדר וארגזים וחבילות
ואני אמרתי נדבר בבוקר, קמתי מוקדם הג'ינג'ית עדיין נמה את שנת החג, י' רוצה לצאת מוקדם לא' לא באמת משנה הוא רק רוצה לצאת אז הוא...נכנס
להתקלח, הג'ינג'ית רוצה יום לעצמה ואני משוחרר, י' שרצה מוקדם אומר 09:15 א' אומר שיעמוד בזמן, אני יודע...
י' הגיע ראשון אני בול בזמן, א' (הנסיכה הקסומה) לא עמד...
יצאנו לכבישים של ירושלים לכיוון בר בהר, כבר בתחילת הרכיבה הרגשתי שהכל מתחבר נכון, הייתי מפוקס 110% האופנוע הגיב מצוין והאימונים שעשיתי
לאחרונה השתלמו החלטתי שהפעם המשימה היא בחירה של קו נכונה, מינימום שימוש בבלמים, מבט הכי רחוק שאפשר והגדלת זווית ההטיה.
בחירת הקו הנכון היא משימה פשוטה לכאורה ועדיין הרבה רוכבים נופלים דווקא שם, אני נוהג (רוכב) לקחת את הקווים המוגזמים ביותר לסיבוב כפי שרוכבי
ה-GP עושים לפעמים כשהם עולים על הקווים או המדרכות, למה? כי זה עוזר להיות מהיר יותר זווית ההטיה טובה יותר ובכביש ציבורי אם יש בעיה אפשר
לתקן בקלות לקו פחות מוגזם בלי לפגוע בבטיחות או במהירות. כשמתרגלים לעשות את זה והרכיבה הופכת לטבעית בבחירת הקו המבט וההטיה החגיגה
מתחילה.
את המשחק של לא נוגעים בבלמים אני משחק הרבה, ההיגיון מאחוריו הוא שככל שתבחר בקו הנכון ותנצל את בלימת המנוע לא תצטרך אח"כ לבזבז זמן
על האצה, ככל שמשתמשים בהילוכים נמוכים יותר הבלימה טובה יותר ההאצה חזקה יותר וכל הסוסים כמעט בחוץ, בכביש טכני ציבורי ניתן למשוך את השני
והשלישי למחוזות מאד מהירים (יחסית לכביש) ואם יש ישורת ארוכה מספיק אז רבעי שמשחרר את מנוע לפני הורדת ההילוך הבאה.
המבט הרחוק מאפשר לזהות בעיות על הכביש לפני שהן אצלך בגלגל, בגלל המהירות הגדולה באופן טבעי יש לך זמן לעשות הכל כמעט הביטחון גדל
ואין בזבוז זמן יקר של הרמת המבט להמשך הרכיבה. העין יושבת על הנקודה בכביש שאתה רוצה להגיע אליה ואתה מוסדר.
הגדלת זווית ההטיה תלויה בהמון גורמים, הראשונה והחשובה לדעתי היא תחושת הביטחון של הרוכב ככל שהרוכב יותר מיומן ופחות מפחד להגדיל את
ההטיה יותר קל להיכנס לסיבוב והרבה יותר מהנה, אחת מהסיבות שאני לא חובב כבישים מהירים ואפילו לא סיבובים מהירים כי לא המהירות היא מקור
ההנאה שלי. כל ילד עם הרבה כסף יכול לקנות אופנוע מהיר ורכוב מהר בכבישים הפתוחים עם עיקולים קלים ולהרגיש מלך העולם, קח אותו לכביש טכני
מיוחד ותראו איך הוא מתבלבל והופך להיות חסר ביטחון ואיטי, ושלא תתבלבלו הכבישים בארץ הם פלא הנדסי ששומר על הרוכב ואין בהם כמעט שום אתגר.
כל רוכב או רוכבת אירופאי שגר בקרבת ההרים יהיה רוכבת טוב יותר ממי שבילה את רוב חייו בכביש 6, לא בגלל שהוא מוצלח יותר אלה הגלל שהוא מחויב
ברכיבה טכנית אמתית לשמור על חיו.
בקיצור המוזיקה באוזניות נשפכת בקצב וכבישים האלה שאני מכיר היטב שרים לי מתחת לצמיגים החדשים והביטחון שלי בהם הולך וגובר ואני מעז יותר ויותר
בסוף היום כשהסתכלתי בצמיג החדש כבר אפשר לראות כרסום קליל עד לקו הגבול השני מתוך שלוש.
א' אומר שאני יכול עוד...


ציטוט ההודעה בתגובה