
נכתב במקור על ידי
KKatkov
אני רוכב כבר עשור עם חליפה של RUKKA, ובדיוק חזרתי מטיול ביוון שכלל חלקים חמים וחלקים די קפואים (בניגוד לקפטן, אני לא עמיד לקור).
ללא הבטנות - החליפה עובדת היטב בטווח שבין 10-25 מעלות. מעל לזה מתחיל להיות חם מדי, בכל זאת - זה לא מעיל רשת.
עם הבטנות - החליפה עובדת היטב בטווח של 0-18 מעלות (אולי גם פחות, לא בדקתי). 20 מעלות עם הבטנות - נסבל, אבל כאמור אני מתמודד עם חום טוב יותר מאשר עם קור.
החליפה עדיין עמידה לגשם, גם אחרי עשור של שימוש, וכמה תיקונים קטנים עקב החלקות ובלאי טבעי.
חושב לציין - מדובר בדגם ישן מאוד, קניתי את החליפה אי-שם ב-2015 כמשומשת (במצב קרוב לחדש). ייתכן מאוד שנושא האוורור שופר עם השנים. השותף לטיול רכב עם ציוד דנדש של KLIM, ולדבריו לא היה לו טענות לאוורור גם במקטעים החמים ביותר (27-28 מעלות, להערכתי).
עם זאת, החליפה היא לא המגבלה העיקרית...
1. עד כה, החלפתי הרבה דגמים של מגפיים - ואף דגם לא נשאר עמיד כמו שצריך לגשם לאורך זמן.
2. כפפות... אני רוכב עם כפפות חורף די יקרות של RUKKA, ולצערי - מתחת ל-13 מעלות, ברכיבה ממושכת קר בידיים. מתחת ל-8 זה נהיה בלתי נסבל ברכיבה רצופה של למעלה מחצי שעה. הפתרון הוא מגיני ידיים וידיות מחוממות (נבדק על הגוצי V85TT ששכרתי בצרפת במרץ ועבד נפלא), אבל לא כל אופנוע שכור מצוייד בפרטים החשובים האלה.