בואו נפתח את הבוקר בחדשות טובות, אז אחרי הוויכוח אם שווה להחליף את דגם ה-1000 המתקדם ל-1100 החדש צללתי לעומק השינויים. מעבר להגדלת נפח המנוע שונה גם גלגל התנופה לכבד יותר מה שמאפשר מנוע גמיש יותר (לא נתקלתי בבעיה בדגם הקודם אבל שיהיה) זאת אומרת תפוקה טובה החל מ-1500 סל"ד במקום 2500 סל"ד בדגם הקודם, גלגל שיניים אחורי איבד שן אבל הילוכים 5-6 קיבלו יחס ארוך יותר בתמורה מה שאומר שיוט רגוע יותר ויותר חיסכון בדלק שינוי יחס העברה בגיר מאפשר עכשיו להיות מדוייקים יותר וחזקים מאד בהילוכים הנמוכים בכביש טכני ולהסתמך על בלימת מנוע טובה יותר ומהירים יותר בהילוכים הגבוהים אפרופו בלימה הבלם האחורי גדל ומספק הרבה יותר יכולת בלימה מהקודם בעקבות עליית המשקל הכללית. הזיווד והמראה המוכר נישאר בעיקר בשביל לשמור על מחיר נוח ויחס תמורה למחיר שזה השוס הגדול של הדגם הזה והכלי נישאר ברמה האיכותית הטובה המוכרת מה שהופך אותו למעניין עוד יותר מי שטוב באנגלית יכול להתמקד גם כאן: https://www.motorcyclenews.com/bike-...sys-1100/2025/