שוב דוב ריצפה וסלסה...על הוורסיס רכבתי בגרסת הציקלופ אז זה אופנוע שונה לגמרי ממה שנמכר היום.
כאחד שרכב על משאיות ואז חזר לאופנועים אם זה הננסי 750 ולאחריו הטרייסר יש דבר אחד ברור מבחינתי וזה היתרון של הממדים הצרים.
לשימוש שלי הטרייסר מעולה הוא לא מרווח כמו הוורסיס אבל לרכיבה בזוג (אני נמוך מדי למשקל שלי או בשפה יותר בוטה דוב ) הטרייסר מרווח דיו.
אישתי והילדים טוענים שהאופנוע נוח מאוד ותמיד שמחים לצאת לטייל באוכף האחורי.
מבחינת התנהגות וביצועים הכלי נהדר קל לשליטה ואני לא הרגשתי שום בעייה בכבישים טכניים בזוג כולל 7 האחיות שאני רוכב שם לא מעט כולל עם מורכב/ת.
התנהגות כביש מצויינת וגם אני כרוכב ממוצע ללא יכולת פנומנלית כשל הקפטן או נער הפלא יודע להתנייד בקצב סביר.
חובב ה18WHEELER צודק שמנוע הטרייסר חי במעוזות אחרים מהוורסיס ואכן הוא יותר ווקאלי אבל אם הייתי רוצה שיוט שקט ורכב כבד הייתי מעדיף את הGTR14 או מונסטרטראק מזן דומה.
הטרייסר כלי שיודע לתת הכל בלי להתפשר או להתנצל אלא אם אתה מרכיב אדם במידות שלי ואז אכן נזקקים לוורסיס שמנסיון מזעזע מבחינתי כמורכב אחרי הקפטן בין כוכב השחר לירושלים שם ישבתי רחוק מהקפטן בעודי מתפלל לאללה שהרכיבה תסתיים בשלום.
ולשאלה אם וורסיס או טרייסר
אצלי התשובה ברורה טרייסר שבשימוש שלי עולה בכל פרמטר על המשאית למעט אולי רכיבה בזוג אצלי כולן רזות!!!


 
			
			 נכתב במקור על ידי lokimonster
 נכתב במקור על ידי lokimonster
					
 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה