26170 ק"מ
20250424_140258.jpg
זהו זה כבר אמיתי לחלוטין, רכיבה מהירה לחיפה והאופנוע נשאר בנמל נפגוש אותו שוב רק ביום ב' ביוון...נשמע פשוט זהו שלא:
ביום רביעי אני עובר על המסמכים השונים ומגלה לחרדתי שבמעבר הגבול שכחו לשים חותמת המעבר אז יש לי מסמכך רשמי בלי חותמת
בבדיקה בקבוצת הווצאפ של הטיולים בחו"ל עם האופנוע (קבוצה של כאלה רוכבים בחו"ל עם האופנועים שלהם מהארץ) מסתבר שבחור
אחד נאלץ ביום העמסת האופנוע על האניה לדאוג להביא את החותמת ממעבר הגבול... לחץ. כמובן שהמשלח מרוזנפלד ספנות לא עונה למייל
ואין אפשרות למצוא אותו בטלפון אז...
בהחלטה של רגע החלטתי לתרגם את המסמכים אצל עו"ד נוטריון (חבר שלנו) שעשה עבודה מקצועית הרבה יותר מהמסמך הרשמי
שמח וטוב לב עם ארנק קל במיוחד (זה לא זול) פיזזתי לנמל...מסתבר בסוף שהחותמת לא הכרחית...יופי נחמה....
בנמל הכל עובד כמו שכונה 3 ביקורות זהות, בכניסה בדיקה ביטחונית של אדם וכבודה כולל מספרי שלדה, במכס שוב בדיקה זהה
כולל מספרי שלדה, וכל זה אחרי שהמשלח עצמו עשה את הבדיקה, עכשיו בשביל שיהיה לנו מעניין כל בדיקה כזאת במקום אחר
שמצריך רכיבה עם ליווי וכל כלי הרכב שונים טנדר עם קראוון פורשה לקסוס ואופנוע...בעל הפורש לא מוצא מספר שילדה מוטבע,
לקראוון אין מספר שלדה ולטנדר הגורר אין מצבר. 4 שעות שעברו בחום והלחות של הנמל...
כשהגיע תורי חתמתי הצהרה של הכבודה נרשמתי כחוק והשארתי את המפתח בידי הנציג ומשם חזרה לירושלים בתחבורה ציבורית
קשה קשה.
זהו נקנו כרטיסי טיסה הוזמן המלון הראשון באתונה וביטוח בריאות נכנס לתוקף וממש עוד כמה ימים מתחיל המסע...
עוד קצת לוגיסטיקה ופעולות ואנחנו שם.


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה