42278 ק"מ
רכבתי בערבו של יום כיפור לצפון (עד ג' אולגה אל תגזימו) דרך כביש 6 התנועה בצהרים דלילה מאד והעיכובים היחידים שנרשמו
היו בגלל שהמחשבים בתחנות הדלק קרסו (פעמיים) האופנוע מגיב מצויין אחרי הכיוון, לאחר הוויכוח עם א' ניסיתי לבדוק את עצמי
אם זאת רק תחושה כמו אחרי שטיפת האופנוע כפי שטוען א' או לא, אז זהו שממש לא. בדקתי בכתובים ובצ'ט בדקתי גם עם
קבוצת הורסיס הגדולה בארץ ובחו"ל ומסתבר שזה דבר ידוע ניתן לכוון מראש את התערובת המוזרמת לכל צילינדר מבורג פנימי
ללא קשר למחשב ניהול המנוע לתערובת עשירה יותר או ענייה יותר היינו יותר או פחות חלקיי דלק מול חמצן ואז בשעוני הוואקום
להשוות את התוצאה בין כולם המחשב יקבע את קידום ההצתה על פי מה שיש לו לעבוד, זה פחות או יותר ההסבר שהבנתי.
בפועל ההבדל התחושה ובצליל המנוע מורגשים, ותגובת המצערת מתחדדת זה מוגש גם במהירות הרול און בכל הילוך במהירות
הסופית ובצריכת הדלק שעלתה במקצת (פה אני מסייג יכול להיות שזה נובע מכביש ריק ויד ימין רגיזה) האופנוע הפך לחד יותר
עצבני יותר בדיוק כמו בתחושה כשהאופנוע יצא בפעם הקודמת לפני המסע לחו"ל. אז מסתבר שיש חשיבות לכיוון על פני הטולורנס
שמציע היצרן בכדאי לשמור על זיהום האוויר חיסכון בדלק ותקנות היורו.
חדוות הרכיבה חזרה כי כאילו קיבלתי שוב את האופנוע שלי בחזרה... עכשיו מתחיל להיות מעניין אותי כיוון מפת ההצתה על דינמומטר
בפורמים בחו"ל מדברים על תוספת כוח משמעותית של 8-12% היינו מ-118 כ"ס ל-128 ויותר כ"ס בפועל,
בטווח הסל"ד לפני קו אדום. מעניין כי זה בעצם פחות או יותר מה שהיצרן מפרסם כנתון במנוע ה-1100 החדש 136 כ"ס
אז בפועל עם ה-1100 ניתן להגיע ליותר...
נכון לעכשיו האופנוע מגיב לי מצוין ואני עדיין פוזל למקומות אחרים אבל עוד לא עושה שום צעד, מה יהיה? רק ימים יגידו!


ציטוט ההודעה בתגובה