43040 ק"מ - חילוץ

אני רוכב כאמור משנת 1982 באופן חוקי, מעולם לא נדרשתי לגרר לצורך חילוץ, גם כשרכבתי על גרוטאות תמיד הצלחתי לתקמבן ולחלץ את עצמי
פעם היה זה "הבחור" שטיפל לי באופנוע שהגיע לחלץ פעם הגעתי הביתה מקרטע ובתשלומים אבל אף פעם לא נדרשתי לגרר מקצועי עד אתמול בלילה.

כביש 6 לכיוון ירושלים ע"י ראש העין מזהה עלייה חריגה בטמפרטורת המנוע 4-5 מעלות מעל הנורמל מפחית מהירות מאותת גולש לשוליים, מכבה מנוע
בשלב הראשון מציץ למיכל העיבוי של נוזל הקירור קשה לראות ואז זה מכה בי, ריח מתקתק של נוזל קירור על מנוע חם, אי אפשר לטעות סיבוב סביב
המנוע מגלה את הבעיה...אבן ניקבה את חזית הראדיאטור (מקרן בעברית). טלפון לזיו המוסכניק שלי, אני שולח לך כמה טלפונים של גרריסטים, אני
מתקשר הראשון בים המלח השני יגיע תוך כמה שעות, השלישי מאשדוד תוך 40 דקות אצלך...וואללה הגיע בזמן עוד 40 דקות לבאר טוביה למוסך,
במקביל טלפון לג'ינג'ית להגיע לאסוף אותי מהמוסך מירושלים...וזהו הורסיס מושבת בפעם הראשונה שלא באשמתו...עכשיו צריך לבדוק את נושא מיגון
למקרן...
גרר חילוץ.jpg