עמוד 37 מתוך 37 ראשוןראשון ... 27353637
תוצאות 541 עד 551 מ 551

אשכול: הענק הירוק - KAWASAKI VERSYS 1000 SE - סיפור מסע מתגלגל.

  1. #541
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,176
    אני רוכב באופן חוקי מ1989. אני מניח שגם שייך לדור של הקשישים וגם עברתי לא מעט כלים ומשתייך לאלו שחיים בתפיסה של אין כמו יפני איטלקי זה אזיקונים וצרות אמריקה זה חלום ( לפחות במכוניות) גרמני איכות לעשירים (פעם היה אמין ) ווספה אמינות לשליחים וכן הלאה.

    ובכן בשנים האחרונות היה לי דיאלים ROADWINE אומנם כלי סמרטוט אבל עבד ללא דופי במשך שנה עד שנמכר הסיפור שלו פה.

    מהמשרד נחשפתי לאוטו על בטריות שנקרא בנה את חלומותיך.

    האמת עשיתי עליו עד היום כ1000 קילומטר ואני חייב לומר שזה נוסע
    מאיץ כמו שד.
    נכון הנדסת האנוש של הפעלת המזגן כוון מדפים וכדומה מחורבן
    אבל אני בהחלט לא סובל מהנסיעה

    וכן חשמל זה פויה
    האומנם?

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #542
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,103
    42639 ק"מ

    הנקודה המתוקה ( The sweet spot ), לכל כלי מנועי יש את הנקודה הזאת, מציאתה בעצם הופכת אותך לרוכב טוב יותר.
    היא חמקמקה, מטעה, אבל מי שקשוב לכלי שלו (לכל החרמנים, לא!) יודע לנצל אותה לרכיבה נכונה.

    היא נמצאת בדיוק במקום בו השיוט בכל מהירות והילוך, הוא בין היכולת להאיץ מיד, לבין הורדת מהירות בהרפיה של תנעה קלה
    עד בלתי מורגשת מהמצערת. היא גם כזאת שתיתן לאופנוע את רוב הסוסים הנדרשים להגברת המהירות להאטה בכוח מנוע.

    אצל כל אחד היא נמצאת במיקום קצת אחר, לסוגי המנוע יש השפעה על מיקומה והיכולת של האופנוע, אבל היא שם צריך רק לחפש.

    וכשמתרגלים לאתר את שיא המומנט מתחיל המשחק הנחמד הזה הרכיבה על הגבול ואז ניתן ליהנות באמת ממשחקי "רול און" מצד
    אחד שיוט קבוע וממכר במהירות קבועה ואז האצה או בלימת מנוע כמעט טלפתית. ככל שהמנוע גמיש יותר ההנאה מרובה יותר.

    התחושה הממכרת של דחף האופנוע כמעט ללא מאמץ בין שיוט מהיר ליותר, שם.

    רכבנו אתמול להאכיל חיילים "על האש" כמעט ליד עזה, חיילים גיבורים אמיצים שחיסלו כמויות בשר מדהימות, הייתה לי הזכות לרכוב
    במזג אוויר מושלם בכבישים ארוכים (6 דרום) כביש 3 הנהדר וכבישי בית ג'וברין בדיוק המקומות המעולים האלה לסוג כזה של רכיבה
    תענוג.
    חיילים.jpg
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #543
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,103
    42876 ק"מ

    יום שישי מתכונן למחר הורסיס משמש אותי הן למנהלה אבל בשבתות בעיקר להנאה או אימון זה מצחיק ששני הדברים האלה מתערבבים
    זה בזה עד שלא תמיד ברור לי מה הוא מה.

    שלחתי בלון ניסוי לחברים, לוקי פרש לחיי סגפנות ומניעת הנאות קשוח וא' סתם נעלם.

    אז יצאתי מוקדם בבוקר על פי לוח הזמנים שלי לחפש חברים אחרים, חשבתי לעבור במפגשים מוכרים אבל תאכלס לא מצאתי מישהו מעניין
    שיגרום לי לשבת ולהפסיק לרכוב. היו כמה וכמה אופנועים מרשימים ומעניינים אבל העדפתי להמשיך לרכוב ולהתאמן, בעליות לכיוון בר בהר
    מבית שמש עקף אותי מישהו על נייקד והצליח להבהיל אותי, הייתי מהיר יחסית ומרוכז בקו הנכון לשכחתי שאולי יהיו רוכבים מהירים ממני
    אז החלטתי לשבת לו על הזנב, יש משהו כאשר מישהו כשרוני מושך אותך קדימה ומוציא אותך מאזורי הנחות וההרגלים עכשיו זו עבודה עם מטרה.
    הזכרתי לעצמי את הסכנות המגבלות והיכולת שלי אבל הרגשתי ביטחון עצום מהתנהגות האופנוע, חשבתי איך זה בטח נראה למישהו מהצד
    אופנוע אדוונצ'ר מגודל ושלושה ארגזים יושב על הזנב של אופנוע ספורט עם רוכב צעיר נחוש ומיומן, בשלב מסוים הרוכב נתן לי לעקוף והתיישב לי על
    הזנב איפשהו בחלק הטכני של הסיבובים עם השיפוע הוא קצת נסרך מאחור. כשעצרנו בבר בהר הוא בא אלי אמר רק "אאאאחחחייי שיחקת אותה..."
    פעם אחרונה שאני נגרר לזה נישבע. ומי שחושב שורסיס לא יודע לתת פייט בכביש טכני לאופנועים אחרים פשוט לא מבין.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #544
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,103
    43040 ק"מ - חילוץ

    אני רוכב כאמור משנת 1982 באופן חוקי, מעולם לא נדרשתי לגרר לצורך חילוץ, גם כשרכבתי על גרוטאות תמיד הצלחתי לתקמבן ולחלץ את עצמי
    פעם היה זה "הבחור" שטיפל לי באופנוע שהגיע לחלץ פעם הגעתי הביתה מקרטע ובתשלומים אבל אף פעם לא נדרשתי לגרר מקצועי עד אתמול בלילה.

    כביש 6 לכיוון ירושלים ע"י ראש העין מזהה עלייה חריגה בטמפרטורת המנוע 4-5 מעלות מעל הנורמל מפחית מהירות מאותת גולש לשוליים, מכבה מנוע
    בשלב הראשון מציץ למיכל העיבוי של נוזל הקירור קשה לראות ואז זה מכה בי, ריח מתקתק של נוזל קירור על מנוע חם, אי אפשר לטעות סיבוב סביב
    המנוע מגלה את הבעיה...אבן ניקבה את חזית הראדיאטור (מקרן בעברית). טלפון לזיו המוסכניק שלי, אני שולח לך כמה טלפונים של גרריסטים, אני
    מתקשר הראשון בים המלח השני יגיע תוך כמה שעות, השלישי מאשדוד תוך 40 דקות אצלך...וואללה הגיע בזמן עוד 40 דקות לבאר טוביה למוסך,
    במקביל טלפון לג'ינג'ית להגיע לאסוף אותי מהמוסך מירושלים...וזהו הורסיס מושבת בפעם הראשונה שלא באשמתו...עכשיו צריך לבדוק את נושא מיגון
    למקרן...
    גרר חילוץ.jpg
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #545
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2022
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    14
    ממש חשוב להסתכל ולהיות ערני למצב מד הטמפרטורה.
    נשמע שהצלת את המנוע.

  6. #546
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    803
    שמח שהסתדרת.

    המיגון למקרן זה מעניין, בזמנו נמנעתי כי היה משהו על זה שזה פוגע ביכולת הקירור, לא יודע אם / כמה זה נכון.

    שאלתי את הבינה מה האופנועים הכי חזקים עם קירור אוויר, לא כולל הארלי -

    Moto Guzzi Griso 1200 8V Italy 🇮🇹 1151cc V-Twin ~110 hp ~108 Nm
    BMW R nineT Germany 🇩🇪 1170cc Boxer-Twin ~109 hp ~115 Nm
    Yamaha XJR 1300 Japan 🇯🇵 1251cc Inline-Four ~106 hp ~108 Nm
    Buell XB12 Series USA 🇺🇸 1203cc V-Twin ~103 hp ~114 Nm
    Ducati Monster 1100 Italy 🇮🇹 1078cc L-Twin ~95 hp ~103 Nm
    Honda CB1100 Japan 🇯🇵 1140cc Inline-Four ~89 hp ~93 Nm
    ההונדה CB1100 והימאהה XJR1300 לא מופיעים בדגמים ביד2, החרפה קשה.

  7. #547
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,103
    ...מטרו מתנהלים כמטרו-אין חלקים במחסנים רק בהזמנה מראש ואז לחכות...זה מתחיל ב-14 ימי עסקים נראה המחיר...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #548
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,694
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ...מטרו מתנהלים כמטרו-אין חלקים במחסנים רק בהזמנה מראש ואז לחכות...זה מתחיל ב-14 ימי עסקים נראה המחיר...
    תעבור לדוקאטי. היבואן הכי טוב בארץ.
    מחסן חלקים עם מלאי יפה מאוד, ומה שאין - מביאים בד"כ תוך שבוע.
    והמחירים - בערך פי שתיים מאתרים בחו"ל (לא כולל העלויות של משלוח/מיסים, כך שבפועל ההפרש נוטה להיות כ-50% מעלות החלק בלבד).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #549
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,103
    אם דוקאטי אז רק זה:
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #550
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    803
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    תעבור לדוקאטי. היבואן הכי טוב בארץ.
    מחסן חלקים עם מלאי יפה מאוד, ומה שאין - מביאים בד"כ תוך שבוע.
    והמחירים - בערך פי שתיים מאתרים בחו"ל (לא כולל העלויות של משלוח/מיסים, כך שבפועל ההפרש נוטה להיות כ-50% מעלות החלק בלבד).
    מה נסיונך / דעתך על המונסטר 1100?

    אני תקוע עם כנראה שיפוץ משאבת מים, ובין מילואים לתיקוני רכב שנת 96 לעצלנות לפחד לדפוק עוד משהו (כשהחלפתי קבל בלוח השעונים דפקתי את חוגת הסל"ד) לא רכבתי מלא זמן. כמה שזה נחמד ללמוד לתקן דברים לבד, ועד 100 כ"ס.. אולי עדיף קירור אוויר וזהו?

    כמה קאדר זה לכוון את השסתומי דיכאון של הדוקאטי?

    + האם הגיעו לארץ יחידות שהן לא באדום?

  11. #551
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,103
    פעמון ההגנה, המכונה גם "פעמון הגרמלין" (Gremlin Bell) או "פעמון הרוח", הוא קמע מזל פופולרי בקרב קהילת האופנוענים. האמונה סביבו היא שהוא מגן על הרוכב במהלך נסיעותיו מפני רוחות רעות או "גרמלינים" אורבים, הגורמים לתקלות מכניות ולחוסר מזל.

    הרוחות הרעות (הגרמלינים) נצמדות לאופנועים כשהם נוסעים בכביש. רוחות אלו אחראיות לצרות קטנות ובלתי צפויות, כגון:

    בעיות חשמל פתאומיות.

    ברגים משתחררים.

    "חורים" בכביש (פיתולים).

    כל מיני תקלות שקשה לאתר את מקורן.

    תפקיד הפעמון: כאשר הפעמון תלוי על האופנוע, הרוחות הרעות נמשכות אליו ונלכדות בתוכו. הצלצול המתמיד של הפעמון מכעיס ומבלבל את הגרמלינים עד שהם משחררים את אחיזתם מהאופנוע ונופלים לכביש. (כמה אופנוענים אף מתבדחים שזו הסיבה לחורים בכבישים – הגרמלינים שנפלו).

    האגדה מספרת על אופנוען זקן שהיה בדרכו חזרה הביתה ונלכד על ידי גרמלינים בנסיעה קרה. הוא נפל מהאופנוע ולא יכול היה לזוז. בניסיון אחרון להבריח אותם, הוא החל לצלצל בפעמונים הקטנים. שני אופנוענים שעברו במקרה בסמוך, שמעו את הצלצול ובאו לעזרתו, וגירשו את הרוחות. כאות תודה, האופנוען הזקן חתך שתי רצועות מעור מתיקו, קשר פעמון לכל אחת, ונתן אותן לשני האופנוענים. הוא אמר להם שהפעמונים יגנו עליהם, ושאם הם אי פעם יקלעו לצרות, הצלצול יקרא לעזרת אופנוענים אחרים שיבואו לסייע.

    הפעמון הזה מגיע עם כמה כללים בשביל שיעבוד:
    חובה לקבל את הפעמון במתנה: הפעמון לא יעבוד אם הרוכב קונה אותו לעצמו. על מנת שיפעל, הוא חייב להינתן כמתנה מאדם אהוב, במיוחד רוכב אחר. מחווה זו של רצון טוב היא שמפעילה את קסמו של הפעמון.

    מיקום נמוך: הפעמון צריך להיות מחובר לחלק הנמוך ביותר של השלדה (המסגרת) של האופנוע, קרוב לכביש. זאת משום שהגרמלינים "נצמדים" לאופנוע מלמטה, והפעמון צריך להיות הדבר הראשון שהם פוגשים כדי ללכוד אותם.

    העברת מורשת: אם האופנוע נמכר, יש להסיר את הפעמון ולשמור אותו. הפעמון מחובר לרוכב, לא לאופנוע. אם רוכב בוחר למכור את הפעמון עם האופנוע, הוא למעשה מוותר על ההגנה שהפעמון סיפק לו, והקונה החדש לא ייהנה מהגנתו של הפעמון, מכיוון שהוא לא קיבל אותו במתנה.

    הפעמון הוא סמל יפה של אחווה, ידידות ורצון טוב בקהילת האופנוענים, הרבה מעבר לאמונה הטפלה.


    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 1174
    הודעה אחרונה: 05-08-2022, 18:35
  2. Kawasaki Versys 650 vs Honda CB500X
    על ידי baknet בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-03-2019, 14:40
  3. תערוכת קלן - שרשור מתגלגל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 05-10-2018, 21:11
  4. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 19:24
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 09:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO