שלום,
בקטנוע תכננו שהמאוורר נכנס לפעולה כאשר חום המנוע עובר 6 קווים בחוזי מד הטמפרטורה (משהו כזה), ובכל מצב אחר הוא כבוי.
שמתי לב שהוא כבר לא נכנס באופן אוטומטי מה שמביא את חום המנוע לטמפרטורות מאוד גבוהות.
כשהמאוורר נכנס לפעולה אז תוך פחות מחצי דקה רואים במד הטמפרטורה ירידה לכיוון ה 3 קווים (כאשר 6 זה אחד מעל האמצע)

בדקתי שאין איבוד נוזל קירור ושיש שמן (לכל מקרה) ועל פניו לא חסר דבר.

אני יודע שהבקר הוא זה שפוקד על כניסה, איך אני יכול להפעיל אותו יזום, כלומר איזה מעגל עליי לסגור כדי לוודא, או איך ניגשים בכלל לדבר כזה.
עד כמה הקונקטורים נגישים או שלא לוודא שאין קורוזיה ולהבין בגדול מאיפה הבעיה.
הייתי רוצה לבצע מאין אינטגרציה והרעיון שלי היה ליזום פעולה יזומה - נניח לחמם את החיישן ולוודא שהקונקטור מוציא את הדרוש, לאחר מכן לוודא שהקונקטורים מקוצרים כנדרש ולא עם קורוזיה \ מנותקים וכדומה, ובשלב האחרון לראות פיזית שהמאורר תקין או לא.

הבדיקה הזהו מסורבלת מדי, האינטואיציה שלי מכוונת אותי דווקא לקונקטורים (קטנוע משנת 2012 ועבר 45K), וכבר חויתי ענייני קורוזיה בקונקטורים.

אשמח לשמוע מניסיונכם, לאן כדאי לכוון, עד כמה המאוורר אמין, איך אתם הייתם ניגשים לבעיה לאור הדברים שכתבתי מבלי לעבור את כל המסכת?


תודה