בואנה, זה נראה כמו ורסיס!!צ
(ספויילר אלרט, זה נכתב כדי להעיר את שושני).
כך נראים האופנועים ההיברידיים והחשמליים של קוואסאקי: תמונות ראשונות של העתיד של קוואסאקי - כפי שצולמו במרוץ 8 השעות של סוזוקה; הפרטים והתמונות בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a7%d7%95%d7...8%d7%99%d7%93/
![]()
בואנה, זה נראה כמו ורסיס!!צ
(ספויילר אלרט, זה נכתב כדי להעיר את שושני).
איזה אגזוז מגעיל-אני ער מרגע שקמתי.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בהתחלה לא הבנתי מה עושה אגזוז על אופנוע חשמלי, ולרגע חשבתי שזה בשביל אנשים כמוך.
ואז קראתי את הכותרת שוב. (וגם את הכתבה הפעם). וראיתי שזה ההיברידי.
עכשיו, מספר הגיגים ברצינות.
א. נשמע קצת יותר הגיוני אבולוציונית (סליחה על השימוש במילת הכפירה) להתחיל מהיברידילפני שצוללים לח"ט (על משקל ס"ט).
ב. משזה נאמר, אחת הבעיות היותר קשות של חלק מהרכבים ההיברידים הראשונים היתה שהכוח הנמדד (והמפורסם בעלוני היצרן), הוא כאשר שני המנועים עובדים יחד. במציאות, בגלל סוללות יחסית קטנות, המנוע החשמלי לא עוזר לאורך זמן, והמנוע ICE, עובד גם בלהניע את הרכב וגם בלהטעין. עד כדי מצב אבסורדי, של מאזן טעינה שלילי במאמץ ארוך (נסיעה מהירה באוטובאן, או עליות ארוכות), כי האוטו צריך את כל הכוח שהמנוע יכול לתת. הרבה פעמים המנוע לבדו הוא יותר אנמי ממנוע מקביל בדגם שאינו היברידי.
למעשה, הרכבים ההיברידיים שלי יצא לנסוע בהם, הם רכבים די אנמיים. הנסיעה על חשמל בלבד רלוונטית רק לתמרונים בחניונים. וזה באוטו. בו משקל הסוללה פחות קריטי, וניתן לשים סוללה מכובדת.
אבל כאמור. אני כופר, מאמין יותר באבולוציה מאשר ברבולוציה, ולכן זהו שלב שצריך לעבור בדרך לעתיד שקט ולא אופנועני בעליל, שיגיע. בוודאות יגיע.
מנסיון שהיה לנו בהונדה אינסייט היא הייתה גועל נפש צרוף ברמה שבאמצע עקיפה מהירה הרכב מאבד המון כח ופשוט האט ( עלייה).
הרכב היה ממש לא נעים לשימוש בין עם עירוני או בין עירוני.
כיום יש לנו קורולה ( לפני הייתה האוריוס) בהן המערכת ההברידית מרגישה יותר בשלה וגם בשילוב מנוע גדול יחסית אז העסק סך הכל עובד יפה.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מסכים עם דרז ומוסיף: לך תראה את ה TUNDRA HYBRID המנוע ההיברידי שם נקרא תצורת פנקייק ונמצע בטור למנוע טווין טורבו 2.7 ליטר, הדבר הזה מוציא ביצועים של F150 RAPTOR מבחינת תאוצה.... עם מספרי מומנט העולים על ה RAPTOR זה פשוט מטורף.
צריכת הדלק לא משהו אבל היי מדובר ב HALF TON PICKUP זה טנדר גדול.
ועוד שאלה....
למה למה קוואסקי עושים כלים כל כך מכוערים בעשור האחרון?
מה רק תמונות של חרקים יש להם במשרד להשראה?
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
שניכם צודקים.
בגלל זה אמרתי "חלק".
גם סונטה היברידית נוסעת יפה, וזה, בניגוד לאיזו טונדרה אקזוטית, רכב שרואים אצלנו בכמויות יפות.
עם זאת, שימו לב מה קורה כשהסוללה הופכת מעזר לנטל. בהרבה מהן יש מנוע אנמי שצריך עכשיו גם להאיץ, וגם להטעין סוללה.
ובל נתחיל להשוות היברידיים לice. אלו תפוחים, ואלו תפוזים יש תפוזים טובים ויש רקובים. בדיוק כמו בתפוחים.