תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: קוואסאקי: תמונות ראשונות של האופנועים ההיברידיים והחשמליים

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    קוואסאקי: תמונות ראשונות של האופנועים ההיברידיים והחשמליים

    כך נראים האופנועים ההיברידיים והחשמליים של קוואסאקי: תמונות ראשונות של העתיד של קוואסאקי - כפי שצולמו במרוץ 8 השעות של סוזוקה; הפרטים והתמונות בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%a7%d7%95%d7...8%d7%99%d7%93/




  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בואנה, זה נראה כמו ורסיס!!צ
    (ספויילר אלרט, זה נכתב כדי להעיר את שושני).

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    איזה אגזוז מגעיל-אני ער מרגע שקמתי.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בהתחלה לא הבנתי מה עושה אגזוז על אופנוע חשמלי, ולרגע חשבתי שזה בשביל אנשים כמוך.
    ואז קראתי את הכותרת שוב. (וגם את הכתבה הפעם). וראיתי שזה ההיברידי.
    עכשיו, מספר הגיגים ברצינות.
    א. נשמע קצת יותר הגיוני אבולוציונית (סליחה על השימוש במילת הכפירה) להתחיל מהיברידילפני שצוללים לח"ט (על משקל ס"ט).
    ב. משזה נאמר, אחת הבעיות היותר קשות של חלק מהרכבים ההיברידים הראשונים היתה שהכוח הנמדד (והמפורסם בעלוני היצרן), הוא כאשר שני המנועים עובדים יחד. במציאות, בגלל סוללות יחסית קטנות, המנוע החשמלי לא עוזר לאורך זמן, והמנוע ICE, עובד גם בלהניע את הרכב וגם בלהטעין. עד כדי מצב אבסורדי, של מאזן טעינה שלילי במאמץ ארוך (נסיעה מהירה באוטובאן, או עליות ארוכות), כי האוטו צריך את כל הכוח שהמנוע יכול לתת. הרבה פעמים המנוע לבדו הוא יותר אנמי ממנוע מקביל בדגם שאינו היברידי.
    למעשה, הרכבים ההיברידיים שלי יצא לנסוע בהם, הם רכבים די אנמיים. הנסיעה על חשמל בלבד רלוונטית רק לתמרונים בחניונים. וזה באוטו. בו משקל הסוללה פחות קריטי, וניתן לשים סוללה מכובדת.

    אבל כאמור. אני כופר, מאמין יותר באבולוציה מאשר ברבולוציה, ולכן זהו שלב שצריך לעבור בדרך לעתיד שקט ולא אופנועני בעליל, שיגיע. בוודאות יגיע.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מנסיון שהיה לנו בהונדה אינסייט היא הייתה גועל נפש צרוף ברמה שבאמצע עקיפה מהירה הרכב מאבד המון כח ופשוט האט ( עלייה).
    הרכב היה ממש לא נעים לשימוש בין עם עירוני או בין עירוני.

    כיום יש לנו קורולה ( לפני הייתה האוריוס) בהן המערכת ההברידית מרגישה יותר בשלה וגם בשילוב מנוע גדול יחסית אז העסק סך הכל עובד יפה.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    בהתחלה לא הבנתי מה עושה אגזוז על אופנוע חשמלי, ולרגע חשבתי שזה בשביל אנשים כמוך.
    ואז קראתי את הכותרת שוב. (וגם את הכתבה הפעם). וראיתי שזה ההיברידי.
    עכשיו, מספר הגיגים ברצינות.
    א. נשמע קצת יותר הגיוני אבולוציונית (סליחה על השימוש במילת הכפירה) להתחיל מהיברידילפני שצוללים לח"ט (על משקל ס"ט).
    ב. משזה נאמר, אחת הבעיות היותר קשות של חלק מהרכבים ההיברידים הראשונים היתה שהכוח הנמדד (והמפורסם בעלוני היצרן), הוא כאשר שני המנועים עובדים יחד. במציאות, בגלל סוללות יחסית קטנות, המנוע החשמלי לא עוזר לאורך זמן, והמנוע ICE, עובד גם בלהניע את הרכב וגם בלהטעין. עד כדי מצב אבסורדי, של מאזן טעינה שלילי במאמץ ארוך (נסיעה מהירה באוטובאן, או עליות ארוכות), כי האוטו צריך את כל הכוח שהמנוע יכול לתת. הרבה פעמים המנוע לבדו הוא יותר אנמי ממנוע מקביל בדגם שאינו היברידי.
    למעשה, הרכבים ההיברידיים שלי יצא לנסוע בהם, הם רכבים די אנמיים. הנסיעה על חשמל בלבד רלוונטית רק לתמרונים בחניונים. וזה באוטו. בו משקל הסוללה פחות קריטי, וניתן לשים סוללה מכובדת.

    אבל כאמור. אני כופר, מאמין יותר באבולוציה מאשר ברבולוציה, ולכן זהו שלב שצריך לעבור בדרך לעתיד שקט ולא אופנועני בעליל, שיגיע. בוודאות יגיע.
    למרות שאין הגיון בהייבריד ובטח שלא באופנוע ממליץ לך לעשות סיבוב על RAV 4 הייבריד, 300 כח סוס עם המנוע החשמלי, אין ברכב הזה שום דבר אנמי והוא עוד סוחב 2 טון משקל עצמי.
    אבל גירסת טורבו דיזל עם 300 כח שלמיטב ידיעתי לא קיימת כנראה הייתה נותנת את אותו הדבר.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    למרות שאין הגיון בהייבריד ובטח שלא באופנוע ממליץ לך לעשות סיבוב על RAV 4 הייבריד, 300 כח סוס עם המנוע החשמלי, אין ברכב הזה שום דבר אנמי והוא עוד סוחב 2 טון משקל עצמי.
    אבל גירסת טורבו דיזל עם 300 כח שלמיטב ידיעתי לא קיימת כנראה הייתה נותנת את אותו הדבר.
    מסכים עם דרז ומוסיף: לך תראה את ה TUNDRA HYBRID המנוע ההיברידי שם נקרא תצורת פנקייק ונמצע בטור למנוע טווין טורבו 2.7 ליטר, הדבר הזה מוציא ביצועים של F150 RAPTOR מבחינת תאוצה.... עם מספרי מומנט העולים על ה RAPTOR זה פשוט מטורף.
    צריכת הדלק לא משהו אבל היי מדובר ב HALF TON PICKUP זה טנדר גדול.


    ועוד שאלה....
    למה למה קוואסקי עושים כלים כל כך מכוערים בעשור האחרון?
    מה רק תמונות של חרקים יש להם במשרד להשראה?
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    שניכם צודקים.
    בגלל זה אמרתי "חלק".
    גם סונטה היברידית נוסעת יפה, וזה, בניגוד לאיזו טונדרה אקזוטית, רכב שרואים אצלנו בכמויות יפות.
    עם זאת, שימו לב מה קורה כשהסוללה הופכת מעזר לנטל. בהרבה מהן יש מנוע אנמי שצריך עכשיו גם להאיץ, וגם להטעין סוללה.
    ובל נתחיל להשוות היברידיים לice. אלו תפוחים, ואלו תפוזים יש תפוזים טובים ויש רקובים. בדיוק כמו בתפוחים.

אשכולות דומים

  1. תמונות ראשונות של הבנלי 600 החדש
    על ידי 4x4 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18-06-2020, 12:00
  2. תמונות
    על ידי asafbena בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-06-2017, 14:27
  3. תמונות של הR6 החדש
    על ידי Lestoren בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 21:45
  4. כמה תמונות מאתמול..
    על ידי Lestoren בפורום כללי
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 15-09-2016, 07:32
  5. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-07-2016, 19:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO