ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
בהתחלה לא הבנתי מה עושה אגזוז על אופנוע חשמלי, ולרגע חשבתי שזה בשביל אנשים כמוך.
ואז קראתי את הכותרת שוב. (וגם את הכתבה הפעם). וראיתי שזה ההיברידי.
עכשיו, מספר הגיגים ברצינות.
א. נשמע קצת יותר הגיוני אבולוציונית (סליחה על השימוש במילת הכפירה) להתחיל מהיברידילפני שצוללים לח"ט (על משקל ס"ט).
ב. משזה נאמר, אחת הבעיות היותר קשות של חלק מהרכבים ההיברידים הראשונים היתה שהכוח הנמדד (והמפורסם בעלוני היצרן), הוא כאשר שני המנועים עובדים יחד. במציאות, בגלל סוללות יחסית קטנות, המנוע החשמלי לא עוזר לאורך זמן, והמנוע ICE, עובד גם בלהניע את הרכב וגם בלהטעין. עד כדי מצב אבסורדי, של מאזן טעינה שלילי במאמץ ארוך (נסיעה מהירה באוטובאן, או עליות ארוכות), כי האוטו צריך את כל הכוח שהמנוע יכול לתת. הרבה פעמים המנוע לבדו הוא יותר אנמי ממנוע מקביל בדגם שאינו היברידי.
למעשה, הרכבים ההיברידיים שלי יצא לנסוע בהם, הם רכבים די אנמיים. הנסיעה על חשמל בלבד רלוונטית רק לתמרונים בחניונים. וזה באוטו. בו משקל הסוללה פחות קריטי, וניתן לשים סוללה מכובדת.

אבל כאמור. אני כופר, מאמין יותר באבולוציה מאשר ברבולוציה, ולכן זהו שלב שצריך לעבור בדרך לעתיד שקט ולא אופנועני בעליל, שיגיע. בוודאות יגיע.
למרות שאין הגיון בהייבריד ובטח שלא באופנוע ממליץ לך לעשות סיבוב על RAV 4 הייבריד, 300 כח סוס עם המנוע החשמלי, אין ברכב הזה שום דבר אנמי והוא עוד סוחב 2 טון משקל עצמי.
אבל גירסת טורבו דיזל עם 300 כח שלמיטב ידיעתי לא קיימת כנראה הייתה נותנת את אותו הדבר.