עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 37

אשכול: רכיבה ראשונה: דוקאטי דזרט X

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    רכיבה ראשונה: דוקאטי דזרט X

    הדזרט X הוא הניסיון הראשון של דוקאטי לייצר אדוונצ'ר-ראלי עם חישוק "21; עם עיצוב בהשראת הקאג'יבה אלפנט, מנוע אדיר, התנהגות מעולה בכביש ובשטח ואלקטרוניקה בוגרת - הצליח להם במכה הראשונה; מבחן דרכים; הווידאו בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...9%d7%9c%d7%9d/




  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2021
    הודעות
    27
    כל פעם שאני רואה אותו אני תוהה מי העתיק ממי מוטומוריני עם הXCAPE או דוקאטי עם הדזרט.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי agent_amos צפיה בהודעה
    כל פעם שאני רואה אותו אני תוהה מי העתיק ממי מוטומוריני עם הXCAPE או דוקאטי עם הדזרט.
    אין שום דמיון עם הXCAPE אפילו לא קרוב, אהה כן יש כידון ושני גלגלים ומנוע.

    יש מצב שאולי התכוונת לmv Augusta?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    יפה הדבר הזה
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אביעד - מהקריאה מרגישים כמה נהנית
    אחלה כתבה!
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אביעד - מהקריאה מרגישים כמה נהנית
    אחלה כתבה!
    אסי בחן וכתב

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    אסי בחן וכתב
    פספסתי את זה.
    סגנון הכתיבה דומה לשלך.
    עדיין - שאפו לאסי. אני קצת מקנא, גם אני רוצה סיבוב
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    צלמו מסך- הגזרה הבאה היא הדוש"ים \ אדוונצ'רים בנפח 500-700 סמק עם 50-70 כ"ס.
    אין הרבה מתחרים ויש מספיק כוח לכבישים מהירים ושטח.
    האופנוע באמת יפיוף. את החיוך אי אפשר היה להוריד, הא?
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    צלמו מסך- הגזרה הבאה היא הדוש"ים \ אדוונצ'רים בנפח 500-700 סמק עם 50-70 כ"ס.
    אין הרבה מתחרים ויש מספיק כוח לכבישים מהירים ושטח.
    האופנוע באמת יפיוף. את החיוך אי אפשר היה להוריד, הא?
    גם פלח השוק הזה כבר רותח ככה שאין כאן נבואה, יש לך את הטוארג, הטנרה, הTRK, הNC x
    הוי סטרום 650 הותיק, הבמוו GS הקטן הv85Tt ועוד

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    גם פלח השוק הזה כבר רותח ככה שאין כאן נבואה, יש לך את הטוארג, הטנרה, הTRK, הNC x
    הוי סטרום 650 הותיק, הבמוו GS הקטן הv85Tt ועוד
    השוק צמא לדו"ש של פעם אמין זול ועם יכולות סבירות, מלפני העידן שכל יצרן קורא לטוסטוס שלו אדוונצ'ר.

    פעם כשהסוכר היה יותר מתוק והמלח הרבה יותר מלוח, היו אופנועי דו"ש לשבילים קצת אוף רוד ועדיין ידעו להתמודד עם התנועה
    בכביש ומרחקים. אופנוע רב תכלתי בלי להגזים בכלום וזה התאים להמון רוכבים, הקונספט לא השתנה עדיין זה האופנוע שרוב הרוכבים
    יכולים להתמודד איתו בקלות ברוב המצבים. ובעצם זה מה שהם צריכים.

    למתמודדי השטח הקשה יש את מכונות המלחמה ההרד קור, כי אף אחד לא באמת צריך בתל גיבורים, או מעלה גברברים, בהמה ששוקלת
    רבע טון. רובם גם לא יוכלו להרשות לעצמם כזו.

    אז כן הפלח הנכון לאופנוע של גם וגם, במיוחד לכאלה שלא מתרשמים ממותגים ג'אחה או ווואסח (כמו שא' קורא לזה) אלה המנועים הבינונים
    הקלים שמסגלים לעשות הרבה מהכל. זה מחלחל אבל תמיד יהיו עדות אמונות וכופרים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    השוק צמא לדו"ש של פעם אמין זול ועם יכולות סבירות, מלפני העידן שכל יצרן קורא לטוסטוס שלו אדוונצ'ר.
    אם השוק היה צמא לזה, היו אופנועים כאלו.
    בטח ובטח כשכבר עברו כל כך הרבה שנים ללא חידוש בקטגוריה.

    בשוק הישראלי יש היום את ה-SWM, את ה-DR-ים של סוזוקי וזהו בערך. גם עליהם לא מתנפלים.
    בעבר, לפני עשור וחצי, היו את ה-610 (וה-630) של הוסקוורנה האדומה או ה-640 של ק.ט.מ - גם לא היו להיטי מכירות. לא סתם הקטגוריה גוועה ומתה.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    השוק צמא לדו"ש של פעם אמין זול ועם יכולות סבירות, מלפני העידן שכל יצרן קורא לטוסטוס שלו אדוונצ'ר.

    פעם כשהסוכר היה יותר מתוק והמלח הרבה יותר מלוח, היו אופנועי דו"ש לשבילים קצת אוף רוד ועדיין ידעו להתמודד עם התנועה
    בכביש ומרחקים. אופנוע רב תכלתי בלי להגזים בכלום וזה התאים להמון רוכבים, הקונספט לא השתנה עדיין זה האופנוע שרוב הרוכבים
    יכולים להתמודד איתו בקלות ברוב המצבים. ובעצם זה מה שהם צריכים.

    למתמודדי השטח הקשה יש את מכונות המלחמה ההרד קור, כי אף אחד לא באמת צריך בתל גיבורים, או מעלה גברברים, בהמה ששוקלת
    רבע טון. רובם גם לא יוכלו להרשות לעצמם כזו.

    אז כן הפלח הנכון לאופנוע של גם וגם, במיוחד לכאלה שלא מתרשמים ממותגים ג'אחה או ווואסח (כמו שא' קורא לזה) אלה המנועים הבינונים
    הקלים שמסגלים לעשות הרבה מהכל. זה מחלחל אבל תמיד יהיו עדות אמונות וכופרים.
    אתה מסתכל על זה כנראה דרך השוק הישראלי, באירופה אין דרישה לDR650.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה מסתכל על זה כנראה דרך השוק הישראלי, באירופה אין דרישה לDR650.
    גם לא בשוק הישראלי. לא מבין איך הוא רואה הכל דרך משקפיים וורודים וחושב שה-Wishfull Thinking שלו רלוונטי לכווווולם
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    השוק צמא לדו"ש של פעם אמין זול ועם יכולות סבירות, מלפני העידן שכל יצרן קורא לטוסטוס שלו אדוונצ'ר.

    פעם כשהסוכר היה יותר מתוק והמלח הרבה יותר מלוח, היו אופנועי דו"ש לשבילים קצת אוף רוד ועדיין ידעו להתמודד עם התנועה
    בכביש ומרחקים. אופנוע רב תכלתי בלי להגזים בכלום וזה התאים להמון רוכבים, הקונספט לא השתנה עדיין זה האופנוע שרוב הרוכבים
    יכולים להתמודד איתו בקלות ברוב המצבים. ובעצם זה מה שהם צריכים.

    למתמודדי השטח הקשה יש את מכונות המלחמה ההרד קור, כי אף אחד לא באמת צריך בתל גיבורים, או מעלה גברברים, בהמה ששוקלת
    רבע טון. רובם גם לא יוכלו להרשות לעצמם כזו.

    אז כן הפלח הנכון לאופנוע של גם וגם, במיוחד לכאלה שלא מתרשמים ממותגים ג'אחה או ווואסח (כמו שא' קורא לזה) אלה המנועים הבינונים
    הקלים שמסגלים לעשות הרבה מהכל. זה מחלחל אבל תמיד יהיו עדות אמונות וכופרים.
    המסירות העגומות של ה-DR650 וה-DRZ400 (כ-20 כלים בחצי שנה משני הדגמים) ושל SWM (כלים בודדים) מעידים כנראה שהשוק דווקא מעדיף דגמים מודרניים יותר.
    תראה את המסירות של הטנרה 700 (ואנשים עוד עומדים בתור ומזמינים צביעות מסויימות חודשים מראש). זה מה שרוב העם רוצה לקנות.
    כך שעם כל הצער שבדבר, אני יכול להבין למה מטרו, למשל, לא רוצים להשקיע מאמץ בייבוא של KLR650 בתקינה אמריקאית.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    מצטער לקלקל את החגיגה אבל "המשקל הגבוה מפריע בקטעים טכניים, אבל אפשר להתגבר על זה"

    בטח שאפשר אם אתה גרהם גרוויס אפשר....
    והראשון שמביא לי כאן את הטנרה שעשה את הרומניאק השנה או אפריקה טווין מקפצץ בידיו של רוכב טריילס מקצועי אני חונק אותו אישית (על כל ה 1.72 מטר ו70 קילו שלי) כי לא נראה לי שרוכבי טריילס מקצוענים או חצי מקצועני זה קהל היעד ואם אתה בן תמותה אז לא, אי אפשר.

    וגם אם אפשר אתה רוכב טריילס מקצועי או חצי מקצועי אתה לא רוצה.
    ממש, ממש, ממש לא רוצה.
    כאילו רק אם יחנקו אותך למוות תגיד אולי.

    וזה ממש, ממש לא בביקורת על פג"ז כי כולנו יודעים שזה התדמית שמוכרים לרוכבים על היפופוטמים, והן מה לעשות צריך להכנס לנעליים של קהל היעד.
    ואתם יודעים בימנו הכל תדמית ופוזה של אינסטגרם של סיימתם הרגע את הפריז דקאר.
    בכאילו אבל באינטסה לא רואים את הכאילו.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


אשכולות דומים

  1. צילום 360 מעלות רכיבה בהרי ירושלים
    על ידי Wile E. Coyote בפורום פורום צילום מוטורי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 29-01-2022, 18:24
  2. טיול ג'יפים בהרי הקרפטים
    על ידי Shimki בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 22-01-2019, 11:28
  3. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 27-11-2017, 01:45
  4. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-10-2016, 15:09
  5. רכיבה ראשונה - נפילה ראשונה
    על ידי PR5EX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 22:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO