עם זה אני יכול להסכים, "הברגות מוליכות" זה מונח חסר משמעות. הצבע מהווה התנגדות גבוהה אבל לא אינסופית, לא מחייב שלא תהיה הולכה, היא פשוט תהיה פחות טובה
Sent from my GM1913 using Tapatalk
עם זה אני יכול להסכים, "הברגות מוליכות" זה מונח חסר משמעות. הצבע מהווה התנגדות גבוהה אבל לא אינסופית, לא מחייב שלא תהיה הולכה, היא פשוט תהיה פחות טובה
Sent from my GM1913 using Tapatalk
מצטער על התגובה המאוחרת,
כן, בדקתי ויש הולכת חשמל בכל הברגים שמחוברים לשילדה. שזה מצויין. בינתיים מצאתי לדעתי את הבעיה שהייתה לי שגרמה לשריפת פיוז ראשי. הרכבתי צמה חדשה לפני כשנה, יש את החוטים שמגיעים מהמגנטו (דינמו) ומתחברים לרגולטור. הם חוטים עבים יחסית כי שמה עובר זרם החשמל להטעין את המצבר. בכל מקרה המחבר בין חוטי הצמה לחוטי הרגולטור היה מחבר שמתאים לחוטים דקים יותר ולכן אחרי זמן עבודה של המנוע החיבור היה מתחממם ונמס עד כדי חשיפת חוטים, מה שגרם לקצר ולשריפת הפיוז.
תודה לכל העוזרים!
רז