ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
מבחינת הרוכב, הסמ"ק לא משנה כלום. מה שיוצר את החוויה הם יחס כוח-משקל מומנט, מכלולים מבנה וכו'.
אם אתה מודד שקל לכ"ס אתה מפספס את השפעת המשקל.
מסכים עם קיזודו לגבי החוויה.

מה שכן דווקא מדד של שקל לכ"ס יכול להיות מדד מעניין לראות, כ"ס דורשים השקעה בפיתוח של מנוע שהוא האלמנט היקר ביותר באופנוע.
בד"כ יש איזון בין כ"ס להשקעה בשאר האלמנטים כשכל קטגוריה נותנת דגש על אזורים אחרים של האופנוע כחבילה.
בסופו של דבר התיכנון ומחיר החבילה צריכים להתאים לקהל היעד.

לדוגמא הארלי ישקיעו בשטח הניקלים וברעש של האגזוזים יותר מכל דבר אחר.
הונדה ישקיעו יותר בחבילה יותר מאוזנת שתהייה סיפטית לרוכב כלומר לאו דווקא הכי הרבה כ"ס.
קווא מסורתית השקיעו במנוע חזק על חשבון מתלים או בלמים וימאהה היו תמיד המותג עם ההתנהגות כביש או המתלים/בלמים הטובים ביותר.
דוקאטי? אלה אטלקים לך תדע מה עובר להם בראש.