לא מדוייק, נכון בעיקר לארץ.
בארה"ב רוב אופנועי האנדורו הרבה יותר זולים מאופנועי כביש כי:
אין בהם חלקים כמו ממיר קטליטי
הם לא צריכים תקינת כביש שעולה המון
הם לא צריכים יציקות אלומיניום יקרות (הכל שלדות פלדת כרומולי במקרה הטוב ביותר).
והמנוע עצמו הוא דו"פ זול יחסית.
החיסרון שלהם הם סדרות ייצור קטנות ומשקיעים בהם בעיקר במתלים ומעט בפיתוח המנוע.
לקטגוריה מסויימת נפח מנוע הוא אינדיקציה טובה למחיר, מפני שמנוע בנפח גדול יותר בד"כ מתוכנן לביצועים (כ"ס) גבוהים יותר והמכלולים צריכים לתמוך במנוע והאופנוע מתוכנן בהתאם.
בו נקח את הדוגמא שלך של אנדורו: אופנוע אנדורו ד"פ 200 סמ"ק יעלה בד"כ פחות מאופנוע אנדורו 250 סמ"ק שיעלה פחות מאופנוע אנדורו 300 סמ"ק.
כולם יעשו שימוש במערכת ניהול מנוע ואספקת דלק דומה ושילדה בטכנולוגיה ועמידות דומים.



ציטוט ההודעה בתגובה