תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: אין הבדלי מחיר בנפחים הגדולים יותר

  1. #1

    אין הבדלי מחיר בנפחים הגדולים יותר

    שמתי לב שככל שעולים יותר בנפח האופנוע אז המחירים הולכים ומצטמצמים.. זה נכון? למשל אופנוע של rc390 עולה 45 אלף שקל אבל אופנוע רציני יותר למשל mt07 עולה 56 אלף שקל שזה הבדל של 10 אלף שקל לעומת הסמק שהוא שינוי משמעותי.. בכל מקרה עדיף לי לעשות רישיון לa ולקנות כלי גדול יותר מבחינת חיסכון?

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    ציטוט נכתב במקור על ידי almog1998002 צפיה בהודעה
    שמתי לב שככל שעולים יותר בנפח האופנוע אז המחירים הולכים ומצטמצמים.. זה נכון? למשל אופנוע של rc390 עולה 45 אלף שקל אבל אופנוע רציני יותר למשל mt07 עולה 56 אלף שקל שזה הבדל של 10 אלף שקל לעומת הסמק שהוא שינוי משמעותי.. בכל מקרה עדיף לי לעשות רישיון לa ולקנות כלי גדול יותר מבחינת חיסכון?
    מבחינת הרוכב, הסמ"ק לא משנה כלום. מה שיוצר את החוויה הם יחס כוח-משקל מומנט, מכלולים מבנה וכו'.
    אם אתה מודד שקל לכ"ס אתה מפספס את השפעת המשקל.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מבחינת הרוכב, הסמ"ק לא משנה כלום. מה שיוצר את החוויה הם יחס כוח-משקל מומנט, מכלולים מבנה וכו'.
    אם אתה מודד שקל לכ"ס אתה מפספס את השפעת המשקל.
    מסכים עם קיזודו לגבי החוויה.

    מה שכן דווקא מדד של שקל לכ"ס יכול להיות מדד מעניין לראות, כ"ס דורשים השקעה בפיתוח של מנוע שהוא האלמנט היקר ביותר באופנוע.
    בד"כ יש איזון בין כ"ס להשקעה בשאר האלמנטים כשכל קטגוריה נותנת דגש על אזורים אחרים של האופנוע כחבילה.
    בסופו של דבר התיכנון ומחיר החבילה צריכים להתאים לקהל היעד.

    לדוגמא הארלי ישקיעו בשטח הניקלים וברעש של האגזוזים יותר מכל דבר אחר.
    הונדה ישקיעו יותר בחבילה יותר מאוזנת שתהייה סיפטית לרוכב כלומר לאו דווקא הכי הרבה כ"ס.
    קווא מסורתית השקיעו במנוע חזק על חשבון מתלים או בלמים וימאהה היו תמיד המותג עם ההתנהגות כביש או המתלים/בלמים הטובים ביותר.
    דוקאטי? אלה אטלקים לך תדע מה עובר להם בראש.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  5. #5
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    נפח מנוע זה דבר אחד, יש עוד הרבה מכלולים מעבר.
    תראה איך אופנועי אנדורו בנפח רבע ליטר עולים יותר מאופנוע 700-800 ממוצע.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    נפח מנוע זה דבר אחד, יש עוד הרבה מכלולים מעבר.
    תראה איך אופנועי אנדורו בנפח רבע ליטר עולים יותר מאופנוע 700-800 ממוצע.
    לא מדוייק, נכון בעיקר לארץ.
    בארה"ב רוב אופנועי האנדורו הרבה יותר זולים מאופנועי כביש כי:
    אין בהם חלקים כמו ממיר קטליטי
    הם לא צריכים תקינת כביש שעולה המון
    הם לא צריכים יציקות אלומיניום יקרות (הכל שלדות פלדת כרומולי במקרה הטוב ביותר).
    והמנוע עצמו הוא דו"פ זול יחסית.
    החיסרון שלהם הם סדרות ייצור קטנות ומשקיעים בהם בעיקר במתלים ומעט בפיתוח המנוע.


    לקטגוריה מסויימת נפח מנוע הוא אינדיקציה טובה למחיר, מפני שמנוע בנפח גדול יותר בד"כ מתוכנן לביצועים (כ"ס) גבוהים יותר והמכלולים צריכים לתמוך במנוע והאופנוע מתוכנן בהתאם.
    בו נקח את הדוגמא שלך של אנדורו: אופנוע אנדורו ד"פ 200 סמ"ק יעלה בד"כ פחות מאופנוע אנדורו 250 סמ"ק שיעלה פחות מאופנוע אנדורו 300 סמ"ק.
    כולם יעשו שימוש במערכת ניהול מנוע ואספקת דלק דומה ושילדה בטכנולוגיה ועמידות דומים.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    Tmax (נפח מנוע 560 סמ"ק) עולה קרוב כ-88 אלף שקל.
    NC750X (נפח מנוע 745 סמ"ק) עולה 66 אלף שקל.
    אין קשר בין סמ"ק למחיר ובכלל זאת ממש הסתכלות צרה על מה לחפש ברכישת כלי.

אשכולות דומים

  1. MV אגוסטה: בקרוב בנפחים 500-350 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 29-07-2019, 07:19
  2. הבדלי כוח: Piaggio MP3 250-300
    על ידי amitmn87 בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 21-11-2018, 09:15
  3. הפרשי עלויות אחזקה בנפחים שונים
    על ידי hbhc בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 21-05-2018, 14:47
  4. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 26-12-2015, 15:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO