ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
גם בחו״ל הוא לא נמכר כלכך טוב, למרות העיצוב המוצלח שלדעתי בין היפים בקטגוריה.
הבעיה היא שהוא לא מצטיין בכלום, הוא בהחלט לא אופנוע גרוע אבל התחרות הורגת אותו.
אחד הדברים הכי בולטים זה העדר מומנט בסל״ד נמוך, בזמן שכל היצרנים הורידו את שיא המומנט לסלדים נמוכים יותר כדי ליצור מנוע גמיש סוזוקי הלכו והעלו את שיא המומנט, צעד ממש לא מובן.
בנוסף האופנוע מרגיש מיושן עם לוח שעונים שנראה כמו משהוא מאלי אקספרס.
תוסיף לזה מחיר ששם אותו ביחד עם הטרייסר, במוו Xr900, V85Tt ועוד (באירופה)
לטעמי, בכלים החדשים יש יותר מדי מומנט בסל"ד נמוך. אפילו טרייסר 7 מושך מלמטה כמו קטר, ומצד שני - לא מספק שום "בעיטה" במעלה הסל"ד. כך שכל ההתעסקות בהילוכים מתחילה להרגיש קצת מיותרת - ולי זה קצת פוגע בהנאה מהרכיבה, בטח כשמדובר באופנוע שאינך מצפה ממנו לאופי כזה.
אולי הוי-סטרום נבנה לפיוריסטים כמוני? אבל אם זה המצב, איפה מד הסל"ד הנפרד? הדור הקודם היה קרוב למושלם:


למרות שהדור שלפניו היה מעולה גם כן: