מעניין לדעת עד כמה הוא רלוונטי בימים אלה
מדובר בכל זאת בכלי יחסית ישן כשהמתחרים שלו נותנים תמורה מאוד טובה בעבור אותו כסף בדיוק.
אני חושב שכדאי לעשות סקירה על החדש לכשיגיע לארץ ולברר את זה בסקירה שתהיה![]()
בסוזוקי מרעננים את האדוונצ'ר הגדול ומציגים את הוויסטרום 1050DE שמיועד לשטח, עם גלגל קדמי בקוטר 21″, חישוקי שפיצים, מהלכי מתלים ארוכים ואלקטרוניקה עדכנית; הפרטים והתמונות בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a1%d7%95%d7...3%d7%a9%d7%94/
![]()
מעניין לדעת עד כמה הוא רלוונטי בימים אלה
מדובר בכל זאת בכלי יחסית ישן כשהמתחרים שלו נותנים תמורה מאוד טובה בעבור אותו כסף בדיוק.
אני חושב שכדאי לעשות סקירה על החדש לכשיגיע לארץ ולברר את זה בסקירה שתהיה![]()
כל עוד הוא הוא עדיין מספק את אותה אמינות פנטסטית כמו פעם (ממש לא בטוח בזה - הרבה אלקטרוניקה מודרנית זאת לא ערובה לזקנה טובה), אז יש אנשים שישימו עליו את הכסף ולו רק בגלל זה.
אני שעדיין קיים קהל שמעוניין לשים את הכסף על אמינות למאות אלפי קילומטרים, ולא על גאדג'טים.
https://www.stromtrooper.com/threads...-strom.318818/
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני מאלו שמוכן לוותר על גאג'טים ולהשאר עם אופנוע מחוגים ומטען לסלולארי.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אדוונצ'ר טורינג שלא אוהבים בארץ אבל לא ברור לי למה. ראיתי את ה XT, נראה די טוב במציאות.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
גם בחו״ל הוא לא נמכר כלכך טוב, למרות העיצוב המוצלח שלדעתי בין היפים בקטגוריה.
הבעיה היא שהוא לא מצטיין בכלום, הוא בהחלט לא אופנוע גרוע אבל התחרות הורגת אותו.
אחד הדברים הכי בולטים זה העדר מומנט בסל״ד נמוך, בזמן שכל היצרנים הורידו את שיא המומנט לסלדים נמוכים יותר כדי ליצור מנוע גמיש סוזוקי הלכו והעלו את שיא המומנט, צעד ממש לא מובן.
בנוסף האופנוע מרגיש מיושן עם לוח שעונים שנראה כמו משהוא מאלי אקספרס.
תוסיף לזה מחיר ששם אותו ביחד עם הטרייסר, במוו Xr900, V85Tt ועוד (באירופה)
לטעמי, בכלים החדשים יש יותר מדי מומנט בסל"ד נמוך. אפילו טרייסר 7 מושך מלמטה כמו קטר, ומצד שני - לא מספק שום "בעיטה" במעלה הסל"ד. כך שכל ההתעסקות בהילוכים מתחילה להרגיש קצת מיותרת - ולי זה קצת פוגע בהנאה מהרכיבה, בטח כשמדובר באופנוע שאינך מצפה ממנו לאופי כזה.
אולי הוי-סטרום נבנה לפיוריסטים כמוני? אבל אם זה המצב, איפה מד הסל"ד הנפרד? הדור הקודם היה קרוב למושלם:
למרות שהדור שלפניו היה מעולה גם כן:
![]()
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אם יש משהו שאני שונא זה את הדיגיטציה של המכוונים.
כמו שרשמתי בעבר תנו לי 4 שעוני מחוגים ( סל"ד מהירות דלק וחום מנוע).
ואם מתעקשים אז צג נוסף לכל שאר הדברים הדיגיטליים.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 07-09-2022 בשעה 11:26.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אמינות היא בעיני הפאקטור הכי חשוב (רוכב על אנפילד זה אומר המון).
כייף לדעת שאתה רוכב על מכונה שיש לה אורך חיים מטורף.
אני לא צריך מד סל"ד או נורית החלפת הילוך ואף פעם לא השתמשתי בהם. כן הצצתי מסקרנות לדעת איפה אני נמצא אבל זה לא פרקטי בשום צורה.
אני כן צריך תצוגה של חוגה לחום ועדיף מכמה חיישנים נפרדים מים שמן וגיר.
מה שהכי צריך הוא שיקוף המסך של הנייד לניווט מוסיקה וכו' על מסך ה TFT, אפשר גם חצי שיקוף נייד וחצי מהירות וחום.
זה בקטנה, לא יודע למה היבואנים לא מאמצים טכנולוגיה שעובדת למעלה מעשור.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
גם בנוכחי יש מד סל"ד (אבל לא ברור ונהיר כמו פעם)
2020-Suzuki-V-Strom-1050-Lineup-First-Look-motorcycle-IMU.jpg
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
מנוע ה650 זה לא 1000 מוקטן, זה מנוע בפני עצמו וזה מה שהפך את ה650 להצלחה גדולה לעומת הוי סטרום 1000 שמכר בכמויות בעולם ב2002-2003 ואז רק התדרדר עוד ועוד במכירות ואפילו יצא מהטופ 50 בגרמניה בזמן שה650 מכר בכמויות יפות עד לפני כמה שנים אבל גם הוא מרגיש כבר מיושן ולכן גם הוא כבר לא להיט מכירות כמו שהיה פעם.