עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 45 מ 45

אשכול: המלצה על צמיג - מצלר SPORTEC M9 RR

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    נשאלת השאלה מהו אורך חיים.
    אם צמיג נהיה מרובע ובגלל זה נזרק, יש מצב שלחץ נמוך דווקא יעזור.
    לגבי לחץ אוויר מקסימלי הרשום על הצמיג. שימו לב שהוא מגיע יחד עם משקל מקסימלי. ובד"כ אלו משקלים שאנחנו לא מתקרבים אליהם (למעט באופנועים מזוודים לטיול חוצה יבשות בזוג).
    אין באמור שום המלצה לניפוח בלחץ כזה או אחר.
    ברכיבה בכביש מהיר במהירות גבוהה מומלץ לחץ אוויר גבוה כדי למנוע את הflat spot שנגרם מהר יותר שרוכבים בלחץ נמוך במהירות גבוהה בגלל החום שנוצר, לא המצאתי את זה זה מתואר בהרבה כתבות טכניות על צמיגים.

    לחץ מקסימלי הוא בדיוק מה שהוא הלחץ הכי גבוה שמותר לך לשים בצמיג.
    בעשור האחרון יצרני הצמיגים והאופנועים שינו את המלצות ללחצים גבוהים יותר וחלקם ממליצים לחץ אוויר שזהה ללחץ המקסימלי ללא כל התיחסות למשקל (של הרוכב והציוד) כל זה כמובן המלצות לשימוש יום יומי ולא למסלול, בימיינו לחץ מומלץ של 40 או 42 psi באחורי הפך לסטנדרט בזמן שפעם זה עמד על 36.

    אני לא יודע למה אבל אני מעריך שמבנה הצמיגים (מה שנקרא carcass) המודרנים דורש לחץ גבוה יותר

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    עם לחץ של 38 באחורי, הצמיג החזיק רק 5,000 ק"מ.

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    עם לחץ של 38 באחורי, הצמיג החזיק רק 5,000 ק"מ.
    תפסיק לעשות בורנאוטס, שמעתי שזה עוזר

    אבל ברצינות, חוץ מלחץ אוויר יש עוד גורמים שמאיצים את השחיקה, כמו משקל, רכיבה במהירות גבוהה לפרקים ארוכים, טמפרטורת הסביבה, הכביש,היד על הגז ועוד.

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    חוץ ממשקל עודף אני חוטא בכל מה שתיארת. שחיקת צמיגים זה מחיר קטן אל מול ההנאה שזה מייצר. אני מתלבט אם להמשיך לסט רביעי או לנסות משהו אחר.

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    התחדשתי ברואד 6. בינתיים עושה רושם שהם בסדר. תחושת רכיבה אחרת לגמרי, היגוי יותר כבד. האופנוע פחות דינמי בשינויי כיוון אבל מרגיש שהוא אוחז היטב.

    התלבטתי אם לנסות את הרואד 6 או להמשיך עם עוד סט של המצלר, שהיו נהדרים. השיקולים לטובת הרואד היו:

    1. נמאס לי להחליף צמיגים כל חודשיים שלושה.

    2. התרגלתי לאופנוע והתחשק לי לנסות משהו שונה, להתרגל למשהו חדש.

    3. היו לי 3 מצלר ובשלושתם היה לי פנצר. בצמיגים הקודמים (ספורט תיור) לא היו פנצרים. לדעתי התרכובת הרכה יותר רגישה לפנצרים.

    לאחר התנסות ראשונית נראה שהתחשק לי משהו אחר, וזה בהחלט מרגיש שונה. המצלר m9 הוא צמיג ספורטיבי ולכן האופנוע כולו נופל לתוך הפניה שזה ממש כיף, עם צמיגי ספורט תיור יש תחושה שהגלגל האחורי נשאר ישר ורק הקדמי נופל לפניה, כמו בדריפט. שזה כיף אחר. לא בדיוק אבל אני מניח שאתם מבינים את הכוונה.

    אגב, נראה שהלחץ אויר בהחלט משפיע על אורך החיים. הירידה מ-42 ל-38 קיצרה את אורך החיים באופן משמעותי. 5,800 ק"מ והאחורי היה גמור לחלוטין, כבר ב-5,000 הוא הגיע למחוונים אבל לא יצא לי להגיע למרכז לצורך ההחלפה. הקדמי החזיק קצת יותר מ-13,000 אבל שם השארתי את הלחץ על 36 (לטובת חדות היגוי).

  6. #36
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    התחדשתי ברואד 6. בינתיים עושה רושם שהם בסדר. תחושת רכיבה אחרת לגמרי, היגוי יותר כבד. האופנוע פחות דינמי בשינויי כיוון אבל מרגיש שהוא אוחז היטב.

    התלבטתי אם לנסות את הרואד 6 או להמשיך עם עוד סט של המצלר, שהיו נהדרים. השיקולים לטובת הרואד היו:

    1. נמאס לי להחליף צמיגים כל חודשיים שלושה.

    2. התרגלתי לאופנוע והתחשק לי לנסות משהו שונה, להתרגל למשהו חדש.

    3. היו לי 3 מצלר ובשלושתם היה לי פנצר. בצמיגים הקודמים (ספורט תיור) לא היו פנצרים. לדעתי התרכובת הרכה יותר רגישה לפנצרים.

    לאחר התנסות ראשונית נראה שהתחשק לי משהו אחר, וזה בהחלט מרגיש שונה. המצלר m9 הוא צמיג ספורטיבי ולכן האופנוע כולו נופל לתוך הפניה שזה ממש כיף, עם צמיגי ספורט תיור יש תחושה שהגלגל האחורי נשאר ישר ורק הקדמי נופל לפניה, כמו בדריפט. שזה כיף אחר. לא בדיוק אבל אני מניח שאתם מבינים את הכוונה.

    אגב, נראה שהלחץ אויר בהחלט משפיע על אורך החיים. הירידה מ-42 ל-38 קיצרה את אורך החיים באופן משמעותי. 5,800 ק"מ והאחורי היה גמור לחלוטין, כבר ב-5,000 הוא הגיע למחוונים אבל לא יצא לי להגיע למרכז לצורך ההחלפה. הקדמי החזיק קצת יותר מ-13,000 אבל שם השארתי את הלחץ על 36 (לטובת חדות היגוי).
    מצחיק. היה לי פעם רואד 3 ו 4 שהיו להם פאנצרים מאז שעברתי לאחרים אין לי פאנצרים. תמיד חשבתי שהם היו מגנט טוב לברגים.

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk

  7. #37
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי doner צפיה בהודעה
    הבעיה אצלך להערכתי היא בלחץ אוויר. על הטרייסר 900GT שלי סט של מצלר M5RR וסט נוסף של מצלר M7RR לא הגיעו ל-7,000 ק"מ. בסט השלישי, M7RR שיניתי את לחצי האוויר מ 42-36 ל- 39-33 (לא מרכיב כמעט אף פעם, אוהב רכיבה ספורטיבית ומהירויות גבוהות, מכרתי ביד 2 סט PR5 אחרי 1000 ק"מ מאחר וסבלתי מהם בדומה למה שאתה סבלת).
    הסט האחרון כבר עבר 7,000 ק"מ ולהערכתי יש לו עוד 2-3K והשינוי היחיד היה לחצי האוויר כפי שציינתי.
    טוב, הגיע הזמן להחליף צמיג אחורי: 9,200 ק"מ, הקדמי במצב מצוין.
    בהשוואה לסט הקודם שהוחלף אחרי קרוב ל-7,000 ק"מ כולל הקדמי שאיבד צורה: לחץ האוויר באחורי בסט הנוכחי הופחת ל-38 במקום 42, קדמי ל-33 במקום 36.
    הסט הקודם עבר יותר טיולים מהירים של מאות ק"מ, לעומתו הנוכחי יום מסלול וכמה אימוני מגרש.
    מבחינתי, האחיזה המצוינת של המצלר בשילוב אורך חיים מעבר לסביר מהווה בחירה מנצחת
    נערך לאחרונה על ידי doner; 11-03-2023 בשעה 09:30. סיבה: שינוי מילה

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    המצלר נהדרים. הרואד 6 מפתיעים לטובה, הם לא ספורטיביים כך שצריך לעבוד יותר קשה בשינוי כיוון, אבל יש להם אחיזה נהדרת.

  9. #39
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    המצלר נהדרים. הרואד 6 מפתיעים לטובה, הם לא ספורטיביים כך שצריך לעבוד יותר קשה בשינוי כיוון, אבל יש להם אחיזה נהדרת.
    אחיזה מצוינת יש ברוב הצמיגים המודרניים, המלחמה היום וההבדלים בצמיגים מתרחשת בתרכובות הגומי לכבישים רטובים, חתך הצמיג
    והמבנה שלו ואורך החיים של הצמיג.

    קשה להשיג היום צמיגים שהם גם וגם וגם, אבל השיפורים של השנים האחרונות ביחד עם השיפורים המטורפים ביכולות האופנועים, מצליחים
    להגיע לדרגות כאלה שרק מקצוענים באמת יצליחו להבחין בהבדלים המדויקים באחיזה בין צמיג לצמיג, לגבי חתך האופנוע כאן כבר יש משמעות
    גבוהה יותר, לאופנוע ספורטיבי שתוקף פניות מהירות חדות דוגמת מבוא חמה, נס הרים, כבישי הצפון וירושלים והרוכב נדרש להלפקות מהירות
    וזריזות מצד לצד יצליחו הצמיגים בעלי החתך העגול ורך, לרוכבים הסוויפטים ארוכים ומהירים חתך אחר ולרוכבי המרחקים בקו ישר יתאימו אחרים.

    הוסיפו על כך תנאי כביש קשים מאד, בגלל מזג האוויר החם האבק והלכלוך בארץ, הרטיבות המועטה ותקבלו את אותו רוכב עם אותם צרכים בשינוי
    ארץ או מיקום בחו"ל ושוב תקבלו העדפות אחרות.

    דווקא לאופנוע הפעלולים הקל והזריז מתאים צמיג עגול עם תרכובת גומי קשה יותר (בגלל חום הכבישים הארץ).
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    יש צמיגי ספורט תיור עם פרופיל ספורטיבי לחלוטין ותרכובת זהה בצדדים לצמיגי הספורט, המצלר 01 SE הוא אחד מהם.

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אז מה החולשות שלו?

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    אז מה החולשות שלו?
    קשה כמו אבן, שחזרתי מהמוסך הייתי בטוח שהתעסקו לי עם הבולם, מרגיש כמו 60 psi וזה מבעס, למרות הביצועים המעולים והעובדה שהרגלית משוייפת ועדיין יש צ׳קן סטרייפס אני לא יקנה אותו שוב.

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    נכון להיום הפירלי אנג'ל GT2 נותנים את המקסימום שניתן לבקש אחיזה מצוינת בכל מהירות מתחממים מהר נוחות נסיעה
    וחתך עגול ספורטיבי עם אורך חיים מעולה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    נכון להיום הפירלי אנג'ל GT2 נותנים את המקסימום שניתן לבקש אחיזה מצוינת בכל מהירות מתחממים מהר נוחות נסיעה
    וחתך עגול ספורטיבי עם אורך חיים מעולה.
    הרוב לא מקבלים מהם קילומטרז גבוה, וכן בגיל פרישה על כורסא ממונעת זה יחזיק יותר.

  15. #45
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הרוב לא מקבלים מהם קילומטרז גבוה, וכן בגיל פרישה על כורסא ממונעת זה יחזיק יותר.
    הזמנתי אותך בעבר ואני מזמין אותך שוב, לרכיבה זה לא בושה לקבל בראש מכורסא של פנסיונר...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. מצלר מציגה צמיג חדש וייעודי לימי מסלול
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 04-07-2020, 18:07
  2. מצלר משיקה צמיג חדש - SPORTEC M9 RR
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 49
    הודעה אחרונה: 13-03-2020, 09:11
  3. המלצה לרכישת צמיג אחורי לשטח
    על ידי idan300 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 03-07-2019, 16:15
  4. המלצה: כיסוי צמיג
    על ידי Tilbalisti בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 24-01-2019, 16:09
  5. מבקש המלצה על צמיג אחורי לCBR900
    על ידי Supergegs בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 31-07-2017, 00:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO