בהונדה מציגים מנוע טווין מקבילי חדש בנפח 755 סמ"ק, המפיק 92 כ"ס וישרת מספר אופנועים שיחלקו פלטפורמה משותפת; הפרטים כולם בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%95%d7...1%d7%9e%d7%a7/
![]()
בהונדה מציגים מנוע טווין מקבילי חדש בנפח 755 סמ"ק, המפיק 92 כ"ס וישרת מספר אופנועים שיחלקו פלטפורמה משותפת; הפרטים כולם בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%95%d7...1%d7%9e%d7%a7/
![]()
שושנים, חשבתי שאין פיתוחים של מנועי בעירה פנימית חדשים![]()
כרגע אני לא רואה שינוי בהצגת מנועים חדשים, רק מזכיר, אפריליה 660, סוזוקי שעוד מעט תציג רשמית את המנוע החדש שלה, הארלי עם מנוע הרוולושן, טריומף עם הטריפל 900, שים את כל פיתוחי המנועים על ציר זמן של 20 שנה אחורה ותראה שאין הבדל.
המגמה החדשה שלא הייתה בעבר למרות שימאהה היו שם קודם זה לקחת שילדה ומנוע שישמשו כמה אופנועים שונים מה שקיים בתחום הרכב מזמן
לוקי, רצית nc מחוזק...
(למרות שנראה לי שאחרי הטרייסר יו נבר גו באק).
זה פשוט מראה כמה ימאהה חדשניים,עם ה-R1 ועם ה-WR400 בשלהי שנות התשעים, ממשיכים ומוציאים עוד ועוד סוכריות שמכתיבות את השוק. סדרת ה-MT, הטנרה ועוד כמה שבטח פוספסו.
והנה הונדה מציגה מנוע חדש...אחרי כמה שנים מאז הוצג ה-FZ7? היצרן שזכה בכל כך הרבה אליפויות MotoGP, לא יודע ליצר אופנועים חדשניים ומרגשים. כנראה שאין הלימה ישירה בין הכביש לעולם המירוצים.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא