תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: המלצה לסוג אופנוע

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2022
    הודעות
    3

    המלצה לסוג אופנוע

    אהלן חברים,
    מחפש המלצה לסוג אופנוע.
    בן 44, אופנוע ראשון (אבל אני מוטורי מאוד, רייזרים, באגי וכו- יודע שזה שונה אבל בכל זאת…)
    מחפש אופנוע לשימוש מועט, לנסוע נסיעת עבודה פעם בשבוע (מחוץ לעיר) ונסיעת טיול בשבת.
    מחפש אופנוע נוח, שוב דגש על נוח. המהירות והתאוצות אינן חשובות לי אך חשוב לי כח זמין.
    הרשיון בבעלותי הוא a1 אך קרוב לוודאי שאשדרג אותו בעוד שנה לa, כך שאפשרי לקחת אופנוע מוגבל ולפתוח אותו בהמשך.

    המחשבות שעברו לי הן קרוזר כדוגמת אינדיאן סקאוט בובר או אדוונצר כדוגמת במו gs850.
    אני מבין שהם שונים מאוד.
    אני מאוד אוהב את הגובה של הקרוזרים וכמובן את המראה שלהם (אני 1.73) אך חושש מתנוחת ישיבה שאינה נוחה.
    מצד שני אני מבין שאופנועי אדוונצר נוחים מאוד אך החשש הוא מהגובה שלהם.
    אין לי רצון שהאופנוע ימלא צד של נהיגת שטח.

    המטרה היא לרכוש אופנוע חדש.

    ברור שאלך לבדוק את שני סוגי האופנועים אך רציתי לשמוע דעה של מנוסים ממני ורעיונות האם הכיוון שלי נכון.

    תודה
    אלעד

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    קרוזרים לא באמת נוחים, בשביל נוחות הרגליות צריכות להיות ממוקמות בערך כמו ישיבה על כיסא של כתר פלסטיק, בקרוזרים עמוד השידרה שלך יקח חלק גדול מהעומס.
    אם אדוונצ׳ר נראה לך גדול אז לך בכיוון הנייקדים, לא יודע מה זמין כA1 אבל אופנועים כמו הZ900 או דוקאטי מונסטר 796 מאד נוחים ושפויים עם מספיק כח ומשקל נמוך יחסית.

    באדוונצ׳רים יש לך את הטרייסר 7 שהוא קל משקל וקטן מידות יחסית לקטגוריה

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    מצטרף לדרזנר, טרייסר 7 יכול להיות אחלה אופנוע להתחיל איתו. מצד שני, הוא מגיע ללא בקרות ומבחינתי זו סיבה מצוינת לפסול אופנוע.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ה850gs הוא אופנוע גבוה מאוד ולא מאוד אטרקטיבי יחסית למתחרים.
    מהנסיון שלי, קשה לי להמליץ על קניה של אופנוע מוגבל A1, בטח כשמדובר על אופנוע בסיסי יחסית כמו הטרייסר 7. עדיף לקחת אופנוע לא מוגבל עם מנוע קטן יותר ולהחליף אחרי שתשדרג את הרשיון.

    כאמור, שווה לבדוק נייקדים (חלקם נוחים למדי) ואפשר לחפש אדוונצ׳רים קטנים.
    ברירת מחדל - cb500 (הנייקד צריך להתאים - האדוונצ׳ר עלול להיות גבוה). במשפחה שלהם יש גם קרוזר בדוגמת הרבל 500.
    עוד אופציות נפוצות - דיוק 390, z400 (לא בטוח שיש חדשים במלאי).
    וקצת פחות נפוצות - לבנלי יש כמה כלים חמודים שיכול מאוד להיות שיתאימו (גם הtrk וגם הלאונצ׳יני). לרויאל אנפליד יש גם כמה (כולל הדגמים של ה650).
    ויש עוד...

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2022
    הודעות
    3
    בדיוק.
    ולהבנתי רוב האדוונצרים מגיעים עם שיא הטכנולוגיה הבטיחותית וזו נראה לי סיבה מספיק טובה להעדיף על קרוזר.

    אני רק מקווה שה- 1.73 מטר שלי לא נמוכים מדי לאופנוע אדוונצר…

    אתחיל לבדוק בסוכנויות

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    מצטרף לדרזנר, טרייסר 7 יכול להיות אחלה אופנוע להתחיל איתו. מצד שני, הוא מגיע ללא בקרות ומבחינתי זו סיבה מצוינת לפסול אופנוע.
    לא הייתי בונה יותר מדי על בקרות, כן הייתי בונה על ABS אבל זה פריט חובה למיטב זכרוני בכל האופנועים היום.
    על בקרת אחיזה לא מתרסקים כל כך מהר כמו שמתרסקים על נעילת גלגל קידמי.

    אני כן הייתי הולך על אופנוע קל ונמוך יחסית ובלי פרינגים במילים אחרות נייקד.
    האדוונצרים נוטים להיות גבוהים וכבדים ועם חלקי פרינג (משקף מסיכה) יקרים.

    אם היה לך באגי וכאלה למה את לא הולך לשטח? זה הרבה יותר אדרנלין זה הרבה יותר כיף ותרכוש הרבה יותר מהר יכולת שליטה והבנה של איך אופנוע מתנהג, וכן אופנוע זה משהו אחר לגמרי.

    השני סנט שלי מגובה 1.72 , 25 שנות רכיבה (מתוכן 22 על כביש) ו - 48 שנות זיקנה .
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    ה850gs הוא אופנוע גבוה מאוד ולא מאוד אטרקטיבי יחסית למתחרים.
    מהנסיון שלי, קשה לי להמליץ על קניה של אופנוע מוגבל A1, בטח כשמדובר על אופנוע בסיסי יחסית כמו הטרייסר 7. עדיף לקחת אופנוע לא מוגבל עם מנוע קטן יותר ולהחליף אחרי שתשדרג את הרשיון.

    כאמור, שווה לבדוק נייקדים (חלקם נוחים למדי) ואפשר לחפש אדוונצ׳רים קטנים.
    ברירת מחדל - cb500 (הנייקד צריך להתאים - האדוונצ׳ר עלול להיות גבוה). במשפחה שלהם יש גם קרוזר בדוגמת הרבל 500.
    עוד אופציות נפוצות - דיוק 390, z400 (לא בטוח שיש חדשים במלאי).
    וקצת פחות נפוצות - לבנלי יש כמה כלים חמודים שיכול מאוד להיות שיתאימו (גם הtrk וגם הלאונצ׳יני). לרויאל אנפליד יש גם כמה (כולל הדגמים של ה650).
    ויש עוד...
    אין תחליף לסמ״ק, אופנוע 700 או 600 סמ״ק מוגבל יהיה בעל מומנט עדיף ויעבוד בסל״ד נמוך יותר מאופנוע 400 סמ״ק בנוסף רוב אופנועי ה400-500 מיוצרים במדינות עולם שלישי והאיכות בהתאם.
    הטרייסר 7 עם מנוע עדיף בכל פרמטר גם בגירסה מוגבלת ומיוצר ביפן.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    רכבתי על הסקאוט- באופן מפתיע, הוא יודע גם לתת גז בכבישים מפותלים וגם להיות נוח בטיול של שעתיים. התפעול שלו חלק וקל בקטע שקצת ביאס אותי - מרגיש מלוטש כמו אופנוע יפני.
    עדיין, בשביל אופנוע ראשון - אני חושב שהוא כבד מדי, עם רדיוס סיבוב גדול מדי ובעיקר - יקר מדי. עדיף לצבור ניסיון על משהו קטן וקל יותר, ואז להתקדם.

    משדבריו של הפות"ש משתמע שסדרת ה-500 של הונדה יכולה להתאים לדרישות (בדגש על הרבל אם רוצים קסטום, CB500X אם רוצים כביש-אדוונצ'ר).
    גם הימאהה XSR700/טרייסר 7 יכולים להתאים מאוד לדרישות.
    מה עוד? עולם ומלאו.
    רטרו-קלאסי כדוגמת האנפילד אינטרספטור 650 או הקאווא' W800.
    רטרו-מודרני כמו ה-XSR700, או ההסקווארנה סוורטפילן 401/701.
    אופנוע כביש רגיל עם נגיעות רטרו - SV650.

    או בכלל ללכת על DR650 - דו"ש ברזל, קלצ'ניקוב על 2 גלגלים. בלי בקרות (אוווו) ואפילו בלי ABS ומד סל"ד. רק מה שצריך - שני גלגלים, כידון ומנוע...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    מה דעתך על רויאל אנפילד? המטאור או הסקראם אופנועי מתחילים נהדרים, נוחים וזולים כך שתוכל להחליף בהמשך אם תרצה.



  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אין תחליף לסמ״ק, אופנוע 700 או 600 סמ״ק מוגבל יהיה בעל מומנט עדיף ויעבוד בסל״ד נמוך יותר מאופנוע 400 סמ״ק בנוסף רוב אופנועי ה400-500 מיוצרים במדינות עולם שלישי והאיכות בהתאם.
    הטרייסר 7 עם מנוע עדיף בכל פרמטר גם בגירסה מוגבלת ומיוצר ביפן.
    מומנט גבוה בסל״ד נמוך זה נחמד לך ולי אבל זה הרבה פחות נחמד למישהו שזה האופנוע הראשון שלו (מנסיון) ורוכב מתחיל גם ככה יתקשה לנצל את הכוח של 400-500 סמ״ק.
    יותר איכותי? בהחלט אבל גם הרבה יותר יקר ואנחנו מדברים על אופנוע ראשון.

    ישדרג רשיון אחרי שנה ויחליף אופנוע.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    מומנט גבוה בסל״ד נמוך זה נחמד לך ולי אבל זה הרבה פחות נחמד למישהו שזה האופנוע הראשון שלו (מנסיון) ורוכב מתחיל גם ככה יתקשה לנצל את הכוח של 400-500 סמ״ק.
    יותר איכותי? בהחלט אבל גם הרבה יותר יקר ואנחנו מדברים על אופנוע ראשון.

    ישדרג רשיון אחרי שנה ויחליף אופנוע.
    באירופה כל סידרת ה700 של ימאהה נחשבת למתחילים חוץ מהטנרה בגלל גובהו.
    אנשים בוגרים יכולים בקלות להתמודד עם אופנועים כאלו.

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אצלנו יש אולי רוכבים מבוגרים.
    בוגרים?
    פחות.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הבחור כבר מעל 40, לא רואה סיבה שהוא ירכב על 390

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אלעד יציעו לך פה הכל כל אחד לפי מוחו הקודח.

    לכן אתה צריך להבין בעצמך מה אתה מחפש וזה בסדר לא לקלוע בפעם הראשונה זו לא חתונה קתולית.

    העתקתי את מה שכתבת על מנת לענות לך ולנסות להאיר טיפה מה כל דבר אומר:

    אהלן חברים,
    אהלן וסהלן...
    מחפש המלצה לסוג אופנוע.
    בן 44, אופנוע ראשון (אבל אני מוטורי מאוד, רייזרים, באגי וכו- יודע שזה שונה אבל בכל זאת…)
    אני לא ילד מבין מוטוריקה רוצה להיכנס לתחום הדו"ג
    מחפש אופנוע לשימוש מועט, לנסוע נסיעת עבודה פעם בשבוע (מחוץ לעיר) ונסיעת טיול בשבת.
    מחפש פתרון הגיוני לפקקים שייתן לי גם ערך מוסף ופאן.
    מחפש אופנוע נוח, שוב דגש על נוח. המהירות והתאוצות אינן חשובות לי אך חשוב לי כח זמין.
    נוחות היא עניין של הרגל, תנוחה ופיזיולוגיה אישית, על פי נתון זה גם קטנוע גדול יתאים.
    הרשיון בבעלותי הוא a1 אך קרוב לוודאי שאשדרג אותו בעוד שנה לa, כך שאפשרי לקחת אופנוע מוגבל ולפתוח אותו בהמשך.
    כרגע זמין לי מנוע בינוני אבל אני סומך על עצמי שאני יכול לשפר אם יסתדרו הכוכבים.

    המחשבות שעברו לי הן קרוזר כדוגמת אינדיאן סקאוט בובר או אדוונצר כדוגמת במו gs850.
    אני מבין שהם שונים מאוד.
    שונים מאד:
    אייזי ריידר - קאסטום - הארלי -אינדיאן - ישיבה פחות נוחה לחלק גדול מהציבור
    תנוחת אדוונצ'ר - מתאימה לכל אלה שלא מחפשים תנוחת עובר או עקביים לי האוזניים.
    היתרונות רבים החל מיכולת צירוף ארגזים לציוד רכיבה רב (חיוני בחורף) ועד יכולת ראייה מושלמת מעל גגות הרכבים.
    גם שם יש חלוקה לאופנועי אדוונצ'ר כביש ללא יכולת שטח ועד חיות שטח שחיות גם בכביש... ויש לזה מחיר באחוזים.

    אני מאוד אוהב את הגובה של הקרוזרים וכמובן את המראה שלהם (אני 1.73) אך חושש מתנוחת ישיבה שאינה נוחה.
    אכן למאותגר גובה יש בעיה במיוחד בהתחלה אל מול האופנועים הגבוהים, אבל מדובר בטכניקה נרכשת.
    מצד שני אני מבין שאופנועי אדוונצר נוחים מאוד אך החשש הוא מהגובה שלהם.
    אופנועי אדוונצ'ר נוחים וחיים טוב בעיר ובכפר ויש להם קיט הנמכה או כאלה שמראש מכוונים נמוך בקטע טוב.
    אין לי רצון שהאופנוע ימלא צד של נהיגת שטח.
    סבבה לך על האופנועים עם הגלגלים היצוקים ותרוויח הרבה מאד בכביש.

    המטרה היא לרכוש אופנוע חדש.
    שזה נהדר מבחר אדיר מכירות סוף שנה וכלי חף מבעיות, הקטע הוא לפגוע כמה שיותר במטרה שלך.

    ברור שאלך לבדוק את שני סוגי האופנועים אך רציתי לשמוע דעה של מנוסים ממני ורעיונות האם הכיוון שלי נכון.

    תודה
    אלעד


    ממליץ על רכיבות מבחן אל תגביל את עצמך לסוג מסוים תתנסה, תברר ותראה מה מרגיש לך הכי טוב, קח בחשבון
    שאחרי שתצבור קצת ביטחון, יכולות, ידע וניסיון, האופנוע הבא שלך יגיע מהר מאד. אז גם תבין בדיוק מה אתה צריך.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2022
    הודעות
    3

    המלצה לסוג אופנוע

    שושנים, תירגמת אותי בול!
    אני אתחיל לשוטט בין הסוכנויות השונות בכדי לעשות נסיעות מבחן ולשבת קצת על אופנועים.
    אעדכן בהמשך.
    תודה לכולם על הטיפים

אשכולות דומים

  1. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 08-04-2017, 10:25
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-04-2017, 20:22
  3. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 14-10-2016, 18:53
  4. כמה שאלות על שמן מנוע מסוג 10w-40
    על ידי gbonfil בפורום פורום טכני
    תגובות: 51
    הודעה אחרונה: 08-07-2016, 17:34
  5. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 01-06-2016, 15:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO