רכבתי על הסקאוט- באופן מפתיע, הוא יודע גם לתת גז בכבישים מפותלים וגם להיות נוח בטיול של שעתיים. התפעול שלו חלק וקל בקטע שקצת ביאס אותי - מרגיש מלוטש כמו אופנוע יפני.
עדיין, בשביל אופנוע ראשון - אני חושב שהוא כבד מדי, עם רדיוס סיבוב גדול מדי ובעיקר - יקר מדי. עדיף לצבור ניסיון על משהו קטן וקל יותר, ואז להתקדם.

משדבריו של הפות"ש משתמע שסדרת ה-500 של הונדה יכולה להתאים לדרישות (בדגש על הרבל אם רוצים קסטום, CB500X אם רוצים כביש-אדוונצ'ר).
גם הימאהה XSR700/טרייסר 7 יכולים להתאים מאוד לדרישות.
מה עוד? עולם ומלאו.
רטרו-קלאסי כדוגמת האנפילד אינטרספטור 650 או הקאווא' W800.
רטרו-מודרני כמו ה-XSR700, או ההסקווארנה סוורטפילן 401/701.
אופנוע כביש רגיל עם נגיעות רטרו - SV650.

או בכלל ללכת על DR650 - דו"ש ברזל, קלצ'ניקוב על 2 גלגלים. בלי בקרות (אוווו) ואפילו בלי ABS ומד סל"ד. רק מה שצריך - שני גלגלים, כידון ומנוע...