יותר נכון, 2 מקרים וגם אחד מהם מרגיש יותר כמו חיסול..
לא אומר שהנהגים בתאונה נהגו באופן תקין, התאונה הנוספת שלא יכלה להמנע (מלבד זאת שצוינה מעל)להמנע היא במקרה של פרסה בקו הפרדה מלא, שכנראה היה מפתיע על רוכב מנוסה.
בנוגע לתאונות הנוספות:
- רכב בלם בפתאומיות - אי שמירת מרחק של הרוכב, לא משנה כמה פתאומית העצירה, הרוכב לא שמר מרחק או לא היה מוכן לתסריט שכזה. חוקית, הנהג יכול בהחלט להיות אשם בהתאם לנסיבות התאונה, אבל זה כבר לא ממש משנה. רוכבים שורדים בכביש לא כי הם צודקים.
- רכב סטה על אי תנועה - יותר קיצוני, אבל לא מדע בדיוני, כל רוכב ראה ורואה עבירות כאלו מתבצעות ביום יום, וכן, להיות חרד לשטח מת של רכבים סביבך, להתמקם בנתיב מתאים במחלפים ולשמור על קשר עין עם כל הרכבים מסביבך זה מחייב.
עדיין, לצערנו, רוב האנשים מאבדים את חייהם בעיקר מחוסר היכולת לשלוט בכלי או בנסיבות חירום.



ציטוט ההודעה בתגובה