
נכתב במקור על ידי
Dresdner
מה שכתבתי קשור לקרוז קונטרול האדפטיבי, התוספת שלו למחיר האופנוע גבוהה אבל בגלל הגיר אתה מוגבל לשימוש בכביש המהיר בלבד, שיש גיר אוטומטי אפשר להשתמש בקרוז קונטרול האדפטיבי גם בכבישים יותר עמוסים, הקרוז קונטרול שיש בדגמים הקודמים מאד מוגבל.
היה לי רכב הילוכים עם קרוז קונטרול רגיל ועכשיו אוטומט עם קרוז קונטרול אדאפטיבי, אין מה להשוות בכלל.
טרייסר 10 יכול להיות מעניין אבל בשביל מה שהאופנוע תוכנן המנוע הנוכחי מתאים בול, שאתה בכבישים מפותלים אתה רוצה להיות כמו אצן למרחקים קצרים, רזה עם שרירים איפה שצריך ולא כמו מרים משקולות.