ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
אני חושב שהם טועים. בענק.
ינגוס במכירות של האפריקה בגלל נתוני משקל \ כ"ס. 100 כ"ס ו 200 קילו.
לטורינג הוא יהיה פחות נוח מהאדוונצ'רים הגדולים.
מצד שני לא חידש שום דבר בשוק האדוונצ'ר "לשטח" שרווי מתחרים.
אני חושב שהעתיד האדוונצ'רי נמצא ב 50 כ"ס 150 קילו.
מושב נוח ונמוך יותר. בקרות בלמים ומתלים טובים.
כלי שיאפשר שיוט באוטוסטרדות בזוג ואפשר להרים לבד בשטח.
כבר היום וגם אצל הענקים יש הפרדה בין כלי אדוונצ'ר שטח לכלי אדוונצ'ר כביש...
להערכתי תחדד ההפרדה בין הגרנד טוררים הענקיים למסעות כביש ושטח רך וחיות השטח הכבדות השמורות לנפילים,
לבין אדוונצ'רים שטח עם יכולות שטח אמתיות, קלים חזקים ובעלי יכולות נשיאת מטען. חלוקת המשקל תהיה הבסיס.

הבימרים של BMW ימשיכו לככב בליגה משלהם.