תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: ימאהה מציגה טרייסר 9GT+ עם מערכת רדאר

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    ימאהה מציגה טרייסר 9GT+ עם מערכת רדאר

    בימאהה מציגים גרסת פרימיום לדור השלישי של הטרייסר 900 - גרסת 9GT+ עם מערכת רדאר חדשה, בקרת שיוט אדפטיבית ואלקטרוניקה מעודכנת; הפרטים והתמונות בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%99%d7%9e%d7...3%d7%90%d7%a8/




  2. #2
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    איפה Dresdner??? רשימת אלקטרוניקה מרשימה למדיי. השאלה עד כמה גבוה המחיר יהיה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    איפה Dresdner??? רשימת אלקטרוניקה מרשימה למדיי. השאלה עד כמה גבוה המחיר יהיה.
    ימאהה גרמניה כבר עידכנה את האתר, 17000 יורו לGT + זה לא עומד להיות הצלחה מסחררת.

    גם לא שוכנעתי שקרוז קונטרול בתיבה ידנית שווה משהוא, על הDCT של הונדה זה יעבוד מעולה.

    תכלס גירסת SP עם אוהלינס קונבנציונלים הייתה יותר מעניינת אותי, בלי רדאר בלי בולמים אקטיבים ועם קוויק שיפטר שכולל בליפר

    אגב הגירסה הרגילה נשארה אותו דגם משנה שעברה עם המסך הכפול בלי קישוריות והוא נשאר באותו המחיר 12500 יורו

    אנשים סביבי כבר מדברים על זה שהם לא מתכוונים להחליף אופנוע בקרוב, לכולם יש את הכסף לשים אבל כולם מסכימים שזה תחביב ובשביל תחביב לשים סכומים שכבר מגיעים ל20K כבר לא מתאים להם.
    20k היום זה ה10k של לפני 5-7 שנים, מעניין לראות לאיפה כל זה יוביל

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    קטע מסריח, רק הGT+ מקבל את המסך החדש, השאר נשארים עם הזוועה המפוצלת.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אכן המסך המפוצל לא מלהיב

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אני דווקא חי בשלום עם המסך המפוצל כי יש לי את כל המידע שאני צריך בדיוק מול העיניים. הניווט בכל מקרה בטלפון שממוקם בדיוק איפה שנוח לי להביט.
    גם המתלים הקונבציונאלים של הדגם הרגיל עושים עבודה טובה. הדבר היחיד שהייתי רוצה שישנו בטרייסר זה המנוע - לדעתי האופנוע הזה דורש את המנוע של ה-10.
    לגבי הקרוז זה נחמד גם בגיר ידני. אני לא משתמש בו הרבה ואין לי התגדות לוותר עליו אבל נחמד שהוא שם, זה מאפשר לשחרר את הידיים באוטוסטרדות. ואגב זה לא משנה אם התיבה ידנית או אוטמטית כי במהירויות של כביש מהיר הילוך שישי מספיק גמיש כדי להכיל טווח של מהירויות (למשל במקרה של קרוז אקטיבי).

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    אני דווקא חי בשלום עם המסך המפוצל כי יש לי את כל המידע שאני צריך בדיוק מול העיניים. הניווט בכל מקרה בטלפון שממוקם בדיוק איפה שנוח לי להביט.
    גם המתלים הקונבציונאלים של הדגם הרגיל עושים עבודה טובה. הדבר היחיד שהייתי רוצה שישנו בטרייסר זה המנוע - לדעתי האופנוע הזה דורש את המנוע של ה-10.
    לגבי הקרוז זה נחמד גם בגיר ידני. אני לא משתמש בו הרבה ואין לי התגדות לוותר עליו אבל נחמד שהוא שם, זה מאפשר לשחרר את הידיים באוטוסטרדות. ואגב זה לא משנה אם התיבה ידנית או אוטמטית כי במהירויות של כביש מהיר הילוך שישי מספיק גמיש כדי להכיל טווח של מהירויות (למשל במקרה של קרוז אקטיבי).
    מה שכתבתי קשור לקרוז קונטרול האדפטיבי, התוספת שלו למחיר האופנוע גבוהה אבל בגלל הגיר אתה מוגבל לשימוש בכביש המהיר בלבד, שיש גיר אוטומטי אפשר להשתמש בקרוז קונטרול האדפטיבי גם בכבישים יותר עמוסים, הקרוז קונטרול שיש בדגמים הקודמים מאד מוגבל.
    היה לי רכב הילוכים עם קרוז קונטרול רגיל ועכשיו אוטומט עם קרוז קונטרול אדאפטיבי, אין מה להשוות בכלל.

    טרייסר 10 יכול להיות מעניין אבל בשביל מה שהאופנוע תוכנן המנוע הנוכחי מתאים בול, שאתה בכבישים מפותלים אתה רוצה להיות כמו אצן למרחקים קצרים, רזה עם שרירים איפה שצריך ולא כמו מרים משקולות.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אני רואה כאן גבות, עניים, אף ושפם (הכידון) אחרי שאתה רואה את זה מאד קשה לא לראות את זה.
    אגב בהשוואה לרוב הTFT בשוק הטרריסר 9 הוא הכי קשה לקריאה שהשמש עליו
    2021-yamaha-tracer-9-gt---dash.jpg

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לי המסכים קטנים מדי.
    למעט מד המהירות השאר קטן ומבעס.
    בכל מקרה זה לא משהו שהוא דל ברייקר אבל כן הייתי מעדיף מסך גדול יותר.



    lokimonster

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מה שכתבתי קשור לקרוז קונטרול האדפטיבי, התוספת שלו למחיר האופנוע גבוהה אבל בגלל הגיר אתה מוגבל לשימוש בכביש המהיר בלבד, שיש גיר אוטומטי אפשר להשתמש בקרוז קונטרול האדפטיבי גם בכבישים יותר עמוסים, הקרוז קונטרול שיש בדגמים הקודמים מאד מוגבל.
    היה לי רכב הילוכים עם קרוז קונטרול רגיל ועכשיו אוטומט עם קרוז קונטרול אדאפטיבי, אין מה להשוות בכלל.

    טרייסר 10 יכול להיות מעניין אבל בשביל מה שהאופנוע תוכנן המנוע הנוכחי מתאים בול, שאתה בכבישים מפותלים אתה רוצה להיות כמו אצן למרחקים קצרים, רזה עם שרירים איפה שצריך ולא כמו מרים משקולות.
    ברכב אתה צודק אבל באופנוע (לפחות בארץ) רוכבים בין המכוניות ולכן בכביש עמוס נראה לי לא שייך להפעיל קרוז.

    הטרייסר 9 תוכנן להיות ספורטיבי ונוח. כל עוד שהכביש מפותל אכן יש מספיק כח, בקטעים הפתוחים היה יכול להיות כיף לקבל קצת יותר.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    ברכב אתה צודק אבל באופנוע (לפחות בארץ) רוכבים בין המכוניות ולכן בכביש עמוס נראה לי לא שייך להפעיל קרוז.

    הטרייסר 9 תוכנן להיות ספורטיבי ונוח. כל עוד שהכביש מפותל אכן יש מספיק כח, בקטעים הפתוחים היה יכול להיות כיף לקבל קצת יותר.
    יותר כח תמיד טוב אבל הבעיה שבמנועים גדולים החלקים הנעים בתוך המנוע רוצים להמשיך ישר בזמן שאתה נכנס לסיבוב, בגלל זה הסופרמוטו הם פשוט תענוג בסיבובים, למנוע של הטרייסר יש איזון בין המשקל והגודל הפיזי לכח הסוס.
    אם כבר הייתי רוצה טיפה יותר מומנט בסל״ד נמוך מאשר כח סוס

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אני עם גלגל"ש 15 מקדימה. לפני היה חסר לי מומנט בשני ההילוכים הראשונים. מאז ההחלפה אין לי תלונות.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    אני עם גלגל"ש 15 מקדימה. לפני היה חסר לי מומנט בשני ההילוכים הראשונים. מאז ההחלפה אין לי תלונות.
    זה דווקא הופיע בדגם שיש לך בישן ההילוכים מסודרים טיפה אחרת ובצורה עדיפה לפי דעתי.

    בקיצור, עם המחיר של הGT+ יפול בצורה לא רשמית אז יהיה על מה לחשוב.
    הניקן עולה 16000 יורו ונמכר כחדש בן שנה ב12500 יורו, אני מניח שזה מה שעומד לקרות עם הGT+ בעוד שנה.

אשכולות דומים

  1. קוואסאקי מציגה H2 SX משודרג עם רדאר
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-11-2021, 20:33
  2. מערכת התראות לקסדה HAALO מבוססת רדאר
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 01-09-2021, 12:47
  3. ימאהה חושפת טרייסר 700 חדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 09-12-2019, 13:30
  4. ימאהה טרייסר 700-לחץ אוויר
    על ידי נתן לוין בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06-07-2018, 08:35
  5. ימאהה חושפת: טרייסר 700
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21-04-2016, 20:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO