בימוטה מציגה את ה-BX450 - אופנוע קרוס קאנטרי קרבי במהדורה מוגבלת על פלטפורמת ה-KX450 של קוואסאקי; שת"פ נוסף של שתי החברות; הפרטים והתמונות בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%91%d7%99%d7...8%d7%91%d7%99/
![]()
בימוטה מציגה את ה-BX450 - אופנוע קרוס קאנטרי קרבי במהדורה מוגבלת על פלטפורמת ה-KX450 של קוואסאקי; שת"פ נוסף של שתי החברות; הפרטים והתמונות בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%91%d7%99%d7...8%d7%91%d7%99/
![]()
לא מבין את המהלך הזה, להוציא אופנוע חדש שכבר קיים מיצרן יפני, ועם שינויים ברמה של התאמה לרוכב.
או שבימוטה הפכה חברת קש להלבנת כספים
או שמישהו 'שותה שם סמים'.
מה שלא יהיה זה הזוי לחלוטין.
קהל היעד בכביש ובשטח הוא לחלוטין אחר במיוחד בהקשר של בימוטה.
באופנועי כביש, האופנועים שלהם ב 30 עד 40 שנה האחרונות היו אקזוטיקה שנועדה להראות איתה יותר מאשר להתחרות איתה.
בשטח אין דבר כזה של אופנוע פוזה (חוץ מאדוונצ'ר ושם זה לא בדיוק שטח), כי האופנוע נופל נשרט נחבל על בסיס שבועי.
בהקשר הזה, זה לא רלוונטי שהם משתמשים במנוע דוקאטי סוזיקי או קווא, כל המהלך מבחינת שוק יעד וקהל יעד לחלוטין לא ברור.
נו טוב מה אפשר לצפות בימוטה כבר אפקטיבית מתה כשחקן אקזוטי בשוק זה שנים רבות.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
אגב שמועת על אדוונצ'ר מבית בימוטה, אז יש לנו בימוטה שהוא KX450 ויש לנו טזי שהוא הכלאה עם H2 ועכשיו אדוונצ'ר? אין מצב שזה יהיה בעצם ורס...