ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
אני חושב שה-RS, יחד עם ה-R 1250 R, הם האופנועים הכי אנדרייטד שיש היום בישראל. שני אופנועי קסם שהקהל פספס אותם לגמרי.
שני האופנועים האלה לא מפוספסים הם פשוט פחות מתאימים לשוק הישראלי מהמון סיבות.
בניגוד למה שנעשה בשוק האדוונצ'ר ותרבות העדר, ה-R1250R הוא אופנוע ניקד שמתומחר גבוה ופונה לשוק תוסס
שנשלט שוב ע"י העדר בדגמים יפניים בינוניים וזולים, זה לא שוק של קונים עם כיסים עמוקים או נישה אוונגרדית קוסמת.

ה-RS הוא טורר מצוין אבל לארץ שאתה סוגר אותה מצפון לדרום ביום רכיבה ויש לך עוד זמן לשבת לבירה, ומקומות "תיור"
שמתכנסות למספר כבישים בודדים בארץ שהם ה-"מכה" של האופנועים השקעה כזאת היא לא כדאית כלכלית. היכולות
הספורטיביות שלו בטלות בשישים אל מול הכבשים העמוסים משטרת התנועה והנהג הישראלי, למסלול יש כלים אחרים והחיים
איתו ביום יום הרבה יותר קשים מאשר עם המתחרים.

בתכלס גם אני הייתי בבעיה הזאת בשנה האחרונה כשחשבתי על המעבר לאופנוע הבא. אופנוע תיור כבד ומזווד נהדר לטיולים בזוג
אבל בפועל לא זז מהחניה אפילו לא פעם בשבועיים לצורך טיול, חלק גדול מהזמן משמש ככלי רכב להתניידות מנהלית או ליציאה לכמה
שעות קרוב לבית. - הבימר היה עושה את זה בכיף אבל המחיר הכלכלי...

אחינו באירופה יכולים לרכוב רק חלק מהימים בשנה אבל כאשר הם משחררים קלאץ...הכל פתוח בפניהם לצורך טיול אמתי כבשים נהדרים
תרבות רכיבה/נהיגה ומחירים הגיוניים לכלים ולביטוח וזה מה שעושה את ההבדל.