לא מסכים עם רוב הדברים שכתבת)
לא חייבים קורס באופנוען מאומן. יש גם את פרוריידינג, והם טובים מאוד.
ובכלל, קורסים זה נחמד - אבל כדי להתמקצע כרוכב, אין תחליף לרכיבת אינדורו פעם בשבוע
אופנוע, ובעיקר אופנוע ביניים מתון - זה בראש ובראשונה כלי תחבורה. כן, מצב הכבישים בישראל החמיר מאוד, וכן, מי שיכול לעבוד מהבית - זה עדיף על לנסוע שעתיים.
אני מניח שבמקרה הזה אין לחברינו את הפריוולגיה הזאת, אחרת הוא היה מחפש אופנוע לסופ"שים ולא להתניידות יומיומית על כביש החוף. אז אם במקום לבלות בכבישים שעתיים-שלוש ביום, אפשר לקצר את זה לשעה ביום - יש טעם לקחת סיכון מסויים, ועל הדרך לתרום את תרומתך הצנועה לצמצום עומסי התנועה והחניה.
לגבי זה שהאופנועים היום טובים יותר מאופנועי הניינטיז... בזמני הקפה במסלול - כן. בקלות התפעול לרוכב לא מיומן - כן. באיכות הבלמים, הבולמים, השלדות לאותה קטגוריית מחיר - כן.
מצד שני, המנועים לא השתפרו כל-כך - נראה שרוב המשאבים מופנים לניסיון לעשות אותם שקטים, לינאריים וחלקים יותר, וזה לא מה שאני אוהב במנוע בעירה פנימית
הכלים גם היו פשוטים יותר לאחזקה עצמאית, והיה קל יותר לפתור בהם בעיות.
לא הבנתי מה הקשר בין נינתיז לחדש/אחריות: האם אופנוע בן 3 (2019) שכבר יצא מאחריות שונה מהותית מאותו אופנוע כשהוא חדש באולם התצוגה?
וכמובן, שאני רואה לנכון להזכיר שאני רוכב על אופנוע ללא ABS ובקרת משיכה, ועדיין חי כדי לספר על זה.
כשהתחלתי לרכב (2010) כך היו כל האופנועים (המשומשים, לפחות) וזה נתפס כטבעי לגמרי.
היום, משום מה, עצם העובדה שהבקרות קיימות בשוק, גורמת לחלק מסויים מהאנשים להגיד שאופנוע בלי בקרות הוא אופנוע רע. לא ברור לי למה.
מה שכן, בשום פנים ואופן לא הייתי פוסל אופנוע מעולה כמו הטנרה 700 רק בגלל שאין לו איזה מערכת אלקטרונית, שעד לפני כמה שנים כולם הסתדרו מעולה בלעדיה.
אני גם לא מסכים עם הקביעה שהטנרה לא נוח - מסיבוב קצר שעשיתי האופנוע נוח במידה סבירה, לכל הפחות. יש לי חבר עושה איתו את קו כפ"ס-ב"ש על בסיס יומי, וממש נהנה ממנו.




ציטוט ההודעה בתגובה