תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: טכני: קוויקשיפטר - מעביר הילוכים מהיר

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    טכני: קוויקשיפטר - מעביר הילוכים מהיר

    בתקופה האחרונה יש יותר ויותר אופנועים שמגיעים עם קוויקשיפטר ועם אוטובליפר (קוויקשיפטר דו-כיווני), אז בואו נבין על מה בדיוק מדוברו איך זה עובד.

    http://fullgaz.co.il/%d7%98%d7%9b%d7...4%d7%99%d7%a8/



  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אחת ההמצאות המיותרות מחוץ למסלול אבל באותו זמן אחת ההמצאות הכי מהנות שאפשר לקבל על אופנוע היום.
    אני לא יקנה אופנוע בלי קוויק שיפטר.

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אז למה לא לקנות פשוט את האוטומטי של הונדה?
    ובכל מקרה,
    איך שלא תסובב את זה,
    אתה לא "יקנה" אף אופנוע כי אתה הוא אתה ולא ה"הוא".

  4. #4
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    קוויקשיפטר ובליפר זה לגמרי דבר ממכר.

    אין קשר בין קוויקשיפטר לבין גיר אוטומטי. הקוויקשיפטר לא מחליף הילוכים, הוא רק מקצר את משך זמן ההחלפה ומאפשר העברת הילוכים בלי ללחוץ על הקלאץ', ובהעלאת הילוכים גם בלי לסגור את הגז.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כמו ללחוץ על כפתור ב"מצב ידני" בגיר אוטומטי.
    זאת הרי תחילתו של מדרון חלקלק.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    כמו ללחוץ על כפתור ב"מצב ידני" בגיר אוטומטי.
    זאת הרי תחילתו של מדרון חלקלק.
    ממש לא, בדיוק כמו שברכבים אוטומטים שמים פדלים מאחורי ההגה ואף אחד לא משתמש בזה יותר מפעם אחת והסיבה היא שאין לזה תחושה.
    קוויק שיפטר מספק חוויה, אין את במצב ידני בגיר אוטומט.
    כבר 3 שנים עם קוויק שיפטר ולא מרגיש צורך או חשק לגיר אוטומט.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    כמו ללחוץ על כפתור ב"מצב ידני" בגיר אוטומטי.
    זאת הרי תחילתו של מדרון חלקלק.
    זה לא מזכיר גיר אוטומט או טיפטרוניק בשום דבר. זה גיר ידני טהור רק יותר ספורטיבי. אם כבר זה יותר דומה לזה שמקצרים את מהלך ידית ההילוכים ברכבים ספורטיביים.
    לפני שנה כתבתי שזה נראה לי מיותר, ואחרי שנה עם קוויקשיפטר ואוטו בליפר זה ממש כיף.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    לדברים טובים מתרגלים מהר
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    כמו ללחוץ על כפתור ב"מצב ידני" בגיר אוטומטי.
    זאת הרי תחילתו של מדרון חלקלק.
    אכן מדרון חלקלק.
    מה גם שכבר שומעים רוכבים מהללים את ה-DCT של הונדה, הרי זה "טוב כמו גיר ידני, רק יותר טוב כי הוא מעביר לבד. הו הקידמה, העתיד, החדשנות!".
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    עשיתי סיבוב על ננסי DCT של חבר

    תכלס בשגרה זה אחלה דבר ונראה לי שיותר טוב ונכון מכל קוויק שיפטר או בליפר מכל סוג.

    מבחינת רכיבה ספורטיבית מה אני מבין אני רוכב עגלה.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    בורסיס החדש יש לי, בהתחלה הייתי חשדן לחלוטין וכמעט לא השתמשתי איתו, אחרי שהחלטתי שאני חייב להכיר ולדעת להשתמש בו בצורה הטובה ביותר יש מצבים שאני לגמרי נהנה ממנו במיוחד בהעלת הילוך ויש מצבים שפחות אבל למדתי לנצל אותו לצרכים ספציפיים ולהוציא את המקסימום מהמכונה שלי.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ואני עדיין תקוע בכמה למשוך את הכפתור שמחובר לקרבורטור בימים קרים בשביל לא לגמור את המצבר

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אכן מדרון חלקלק.
    מה גם שכבר שומעים רוכבים מהללים את ה-DCT של הונדה, הרי זה "טוב כמו גיר ידני, רק יותר טוב כי הוא מעביר לבד. הו הקידמה, העתיד, החדשנות!".
    גם הרבה מהללים את הT MAX, לא זה ולא הונדה עם DCT נחשבים אופנוע

  14. #14
    Junior Member הסמל האישי של orenmiz600
    תאריך הצטרפות
    Nov 2022
    הודעות
    12
    כמו שכבר כתבתי בפוסט על הבמבי 1000RR,
    רכבתי לאחרונה במסלול עם המערכת הזאת,
    במסלול זה היה אחלה, כשאתה מנסה להקיף חתיחת אספלט בזמן הקצר ביותר המערכת הזאת סבבה לטעמי,
    המחשב גם יודע לתת גז ביניים בהורדת הילוך, מעלף.
    מה גם שבכביש הציבורי רוב הזמן הייתי מעלה הילוכים ללא קלאץ בכל מקרה (זה כשהייתי רוכב על אופנוע, היום לצערי זה קטנוע, מקווה שבקרוב אחזור לנעורי)
    לא חושב שבאופנוע לכביש הציבורי זה מאסט אבל היי, אם נותנים לא תיקח?

אשכולות דומים

  1. קוויק שיפטר
    על ידי Amir1 בפורום כללי
    תגובות: 35
    הודעה אחרונה: 23-10-2020, 12:29
  2. אבן בכביש מהיר
    על ידי BeNavon בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-11-2019, 00:49
  3. מורה שלא מעביר אותי ללימוד אופנוע ידני (A1)
    על ידי nukvaryalla בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 22-06-2017, 09:47
  4. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 26-07-2016, 20:13
  5. החלקה על כביש מהיר
    על ידי shaykram1989 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 02-03-2016, 11:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO