כמו ללחוץ על כפתור ב"מצב ידני" בגיר אוטומטי.
זאת הרי תחילתו של מדרון חלקלק.
ממש לא, בדיוק כמו שברכבים אוטומטים שמים פדלים מאחורי ההגה ואף אחד לא משתמש בזה יותר מפעם אחת והסיבה היא שאין לזה תחושה.
קוויק שיפטר מספק חוויה, אין את במצב ידני בגיר אוטומט.
כבר 3 שנים עם קוויק שיפטר ולא מרגיש צורך או חשק לגיר אוטומט.
כמו ללחוץ על כפתור ב"מצב ידני" בגיר אוטומטי.
זאת הרי תחילתו של מדרון חלקלק.
זה לא מזכיר גיר אוטומט או טיפטרוניק בשום דבר. זה גיר ידני טהור רק יותר ספורטיבי. אם כבר זה יותר דומה לזה שמקצרים את מהלך ידית ההילוכים ברכבים ספורטיביים.
לפני שנה כתבתי שזה נראה לי מיותר, ואחרי שנה עם קוויקשיפטר ואוטו בליפר זה ממש כיף.
כמו ללחוץ על כפתור ב"מצב ידני" בגיר אוטומטי.
זאת הרי תחילתו של מדרון חלקלק.
אכן מדרון חלקלק.
מה גם שכבר שומעים רוכבים מהללים את ה-DCT של הונדה, הרי זה "טוב כמו גיר ידני, רק יותר טוב כי הוא מעביר לבד. הו הקידמה, העתיד, החדשנות!".
אכן מדרון חלקלק.
מה גם שכבר שומעים רוכבים מהללים את ה-DCT של הונדה, הרי זה "טוב כמו גיר ידני, רק יותר טוב כי הוא מעביר לבד. הו הקידמה, העתיד, החדשנות!".
גם הרבה מהללים את הT MAX, לא זה ולא הונדה עם DCT נחשבים אופנוע