גם כשמקורר פלוצים אפשר לנסוע איפה שאתה רוצה כמה שאתה רוצה. רק שים לב למה שרשום בספר על תקופת ההרצה (בד"כ לא לעבור 80% גז ב-1k הראשון) אם הכלי חדש. רק לא לנסוע פול גז אחרי ההתנעה (תן דקה-שתיים). כמובן שאם נדלקת נורת טמפרטורה זה מעיד על בעיה.
לגביי מעבר נתיב, לא משנה המהירות. הנוהל זה איתות > מראה אחורה > מראה לצד > ראש לסרוק מה נמצא בצד (שטחים מתים באופן כללי) > מעבר עם גז > הפסקת איתות. סיבוב הראש אתה עושה בזריזות בשביל לא להיכנס ברכב לפניך. המטרה היא לגבש בראש תמונה של מה יש סביבך לפני שאתה זז - אם המראות עונות לך על זה, לא בהכרח צריך לסובב את כל הראש.