שלום לכולם,
אני חוזר לדו-גלגלי לאחר ניתוח בכתף (שברתי בתאונה לפני 3 שנים וחזרו הכאבים לאחרונה

וניסיון עם רכב
שמרגיש פשוט בלתי אפשרי בתל אביב עם הפקקים חניה וכו'.
היה לי XEVO שהוצאתי מהחברה ב 2011 ונמכר ב 2015, הייתי מאוד מרוצה ממנו פרט לעניין גובה המושב (אני 1.65) שלקח לי זמן להתרגל אליו.
עכשיו שנכנס ה ABS לקטנועים בארץ יותר למיינסטרים ולפי מיטב הבנתי יהיה הכרח באירופה, החלטתי גם ללכת על קטנוע ABS.
השיקול הראשוני היה בין 250 סמק הנ"ל :
XEVO - בינתיים ירד מהפרק בגלל שאין ABS
DOWNTOWN- מניח שגם יורד מהפרק מכייון שקראתי שיש לו מחסום לא מוסבר ושהוא לא עובר את ה 120 קמ"ש וככה אין רזרבה למקרה הצורך
XMAX - עדיין לא יצא לי רכיבת ניסיון, השיקול נגד היחידי לגביו הוא עניין המחיר ויוקר הטיפולים (פרימיום אחרי הכל) ובנוסף לא יהיה לי רכיבת ניסיון.
JOYMAX - היום התנסתי בכלי, המושב מרגיש נמוך שזה ממש נוח בשבילי, עם זאת קצת רחב ( מניח עניין של הרגל). השיקול נגד לגביו הוא העניין שזה הקטנוע הכי גניב בארץ.
---------------------
פה נכנס עניין האזעקה\איתור לגבי הקטנוע.
לפי מה שאני מבין ובהמשך לשרשור הזה :
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...FA%E5%F8%E0%EF
יש את איתוראן, הזעקה האחרונה, סקיילוק, לקנות אזעקה מחו"ל או לבטח מקיף.
לפי הבנתי החברה היחידה שמביאה התחייבות כלשהי להחזרת הקטנוע היא הזעקה האחרונה, שמתחייבים להחזיר 90% ממחירון הקטנוע תוך 30 ימים אם לא נמצא.
לגבי שאר החברות אני צריך בעצם להסתמך על הרצון הטוב והיכולות שלהם. נשמע לי יותר הגיוני שחברה אשר מתחייבת להחזיר סכום מסויים במידה ולא נמצא הקטנוע, תשים יותר סיירים בשטח וכו'.
בנוסף למערכת שלהם יש אימובולייזר, משמע לא ניתן להצית את האופנוע עם חוטים - דבר אשר יועיל ל JOYMAX לאחר שראיתי סרטון ביוטיוב איך בדקה וחצי אפשר להתניע ולרכב איתו.
שתפו את דעתכם בנושא, בינתיים לדעתי כמעט ואין פה שיקול בכלל - הזעקה האחרונה לוקח.
אגב, ניסיתי היום את ה ABS בג'וי מקס ואני חייב לציין שמרגיש לי שזה ממש ממש נחוץ,הגלגלים מסרבים להינעל ואני לגמרי מבין מדוע זה נכנס לאירופה כחובה .
אשמח לשמוע דעות, חוות דעת וכו'. הלוואי שעוד אנשים יקבלו תועלת משרשור זה
