הקטנוע המוכר והנמכר ביותר בישראל, סאן-יאנג ג'וירייד, מקבל מנוע 300 סמ"ק ועדכוני עיצוב ואבזור; סוס העבודה הוותיק של סאן-יאנג עולה כיתה; מבחן דרכים; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...%99%d7%93-300/
הקטנוע המוכר והנמכר ביותר בישראל, סאן-יאנג ג'וירייד, מקבל מנוע 300 סמ"ק ועדכוני עיצוב ואבזור; סוס העבודה הוותיק של סאן-יאנג עולה כיתה; מבחן דרכים; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...%99%d7%93-300/
נשמע שסאן-יאנג לא עשו את העבודה עד הסוף.
ראשית - אם לשוק שלנו (ואולי לעוד כמה שווקים) הם מייצרים את הקרוזים עם מנוע 250 - למה לא שתלו את המנוע הזה בג'וירייד?
הרי בכל מקרה מדובר בקטנוע לא ספורטיבי ועם התנהגות כביש מפוקפקת. ה-250 היה באמת מייתר את ה-200, ועדיין נשאר במדרגת הביטוח הנמוכה.
שנית - אם כבר רצפה שטוחה לטובת כושר העמסה, אם כבר קטנוע טנדר - למה לא לשתול ברצפה הזאת ווי מתכת מתקפלים לעיגון רשת או רצועות? ואיך ויתרו על וו תליה? זה טנדר זה?
דבר שלישי - בתמונות נראה שמשטח הרגליים קצר משמעותית מדגמי ה-125/200. אם זה המצב, אז הפגיעה בביכולת הדינמית עקב מבנה השלדה לא מביאה איתה את מירב כושר ההטענה. שוב, פספוס.
אחרי כל המוזרויות האלה, אני כבר לא מתפלא שהם מציעים את הקטנוע עם שני גדלים של הגלגל הקדמי (שעם שניהם הוא כנראה מתנהג גרוע בערך באותה מידה) ונשאר רק לקוות שאחד מהם נועל צמיג במידה טיפוסית (אם כן - טוב היו עושים אילו הייתה זאת הגרסה היחידה שמגיע לארץ).
במקומם, הייתי מציע את הגו'ירייד עם שני מושבים שונים (נמוך וגבוה) כך שרוכבים בגובה ממוצע+ יוכלו לקבל מרחב רגליים סביר למרות המבנה של הקטנוע, ועל הדרך להרוויח עוד נפח בתא מתחת למושב.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אי אפשר להתעלם מחוסר השביעות של הבוחן בביקורת.)
Sent from my SM-F936B using Tapatalk