שלום לכולם
אז כפי הכתוב בכותרת
הקטנוע במצב נסיעה מצויין ורוכב מדי יום נסיעה של כמה עשרות קילומטרים לפחות. הנסיעה כשהמנוע חם מצויינת.
לאחרונה אני מתקשה איתו בהנעות וגם לאחר שמניע לעיתים רחוקות מתקשה ואף מדומם ואז מיד מניע שנית.
בנוסף בתחילת נסיעה לאחר הנעה כשהמנוע קר גם כשאני מחכה כמה דקות להתייצבות והתחממות, אז הוא מתקשה בכמה דקות ראשונות ומרגיש כמו חוסר תזמון עם המצערת. מיד לאחר התחממות (שאורכת מספר דקות\נסיעה קצרה מאוד) נכנס לפעולה ומגיב טוב מאוד.
סהכ:
1. קושי בהנעה כשמנוע קר (דימום כשמנוע חם והנעה מחדש מגיב מצויין)
2. השתנקויות בפתיחת מצערת- ממש בתחילת נסיעה כשמנוע קר וחולפות מהר
הקרבורטור עבר ניקוי טוב לפני 5K קילומטר, הוחלף מסנן אוויר, הוריאטור נכנס טוב לפעולה כך שלא שם הייתי חושד ואני נוסע איתו לא מעט וכשהמנוע חם הוא מתוזמן ומגיב ממש טוב. כיוון שסתומים לא עבר הרבה זמן וחוץ מזה החשד העיקרי שלי הוא הפלאג (וזה גם בדיוק הזמן להחליף אותו), רק לפני שאני מחליף חשבתי אם יכול להיות קשר למערכת החשמל אם אני מתייחס רק לעניין של התזמונים לאחר ההנעה (בהנעה הגיוני שאם הניצוץ לא מספיק איכותי אז יקשה על הקטנוע להניע)
אודה להצעות רעיונות וניתוח הממצאים שכתבתי.
תודה רבה