ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
באופנועים עם מנוע קטן יש צורך להגיע לשיא הממונט כדי לייצר תאוצה, משקל הרוכב מכביד עליהם וצריך לייצר דחף, העברות בסל"ד נמוך דווקא יעמיסו על המנוע יותר כי אין שם מומנט מספק ביחס למשקל שהמנוע צריך לסחוב.


מרווחי טיפולים מקוצרים עם שמן סינטטי זה רק ישנה בכיס ויעשה טוב בלב, מה שנקרא פלסיבו
זה נחמד שאתה מעלה טענות.
בא לך לנסות להוכיח את מה שאתה אומר?
למשל - למצוא מחקר עם נתוני דגרדציה של שמנים כתלות באופי שימוש?
נסית לפחות להתאמץ ולהעביר את מרווח הטיפולים (נגיד, 10-12 אלף ק"מ) לשעות מנוע בשימוש בינעירוני בעיקר (ספויילר: עד 200 ש"מ, שזה עמוק בטווח התקין לשמן סינטטי) ובשימוש עירוני (ספויילר: יכול להגיע גם ל-400 ש"מ, מה שכבר גבולי לסינטטי והרבה יותר מדי לחצי סינטטי)?

לא יודע מתי פעם אחרונה על אופנוע "קטן", אבל אני פה ושם רועה בשדות זרים (קרי - נוסע על כל כלי שאני יכול).
בשום אופנוע 250 סמ"ק ומעלה שאינו דו"פ, לא חייבים להגיע לשיא המומנט (ב-7-8-10K) כדי "לייצר תאוצה". פשוט התאוצה שהם מייצרים בסל"ד הביניים לא תולשת ידיים, בלשון המעטה.
כל עוד אתה לא חונק את המנוע עם ניסיונות האצה בפול-גז מ-2-2.5K סל"ד, אין שום "מעמסה" על המנוע שתגרום לו לנזק.