זה נחמד שאתה מעלה טענות.
בא לך לנסות להוכיח את מה שאתה אומר?
למשל - למצוא מחקר עם נתוני דגרדציה של שמנים כתלות באופי שימוש?
נסית לפחות להתאמץ ולהעביר את מרווח הטיפולים (נגיד, 10-12 אלף ק"מ) לשעות מנוע בשימוש בינעירוני בעיקר (ספויילר: עד 200 ש"מ, שזה עמוק בטווח התקין לשמן סינטטי) ובשימוש עירוני (ספויילר: יכול להגיע גם ל-400 ש"מ, מה שכבר גבולי לסינטטי והרבה יותר מדי לחצי סינטטי)?
לא יודע מתי פעם אחרונה על אופנוע "קטן", אבל אני פה ושם רועה בשדות זרים (קרי - נוסע על כל כלי שאני יכול).
בשום אופנוע 250 סמ"ק ומעלה שאינו דו"פ, לא חייבים להגיע לשיא המומנט (ב-7-8-10K) כדי "לייצר תאוצה". פשוט התאוצה שהם מייצרים בסל"ד הביניים לא תולשת ידיים, בלשון המעטה.
כל עוד אתה לא חונק את המנוע עם ניסיונות האצה בפול-גז מ-2-2.5K סל"ד, אין שום "מעמסה" על המנוע שתגרום לו לנזק.



ציטוט ההודעה בתגובה