קוואסאקי משחררת פצצה רצינית: ZX-4R - סופרספורט עם מנוע 4 צילינדרים בנפח 400 סמ"ק המפיק 80 כ"ס, ועם מכלולי שלדה ספורטיביים איכותיים; בקרוב גם בישראל! הפרטים והתמונות בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a7%d7%95%d7...-%d7%9b%d7%a1/
![]()
קוואסאקי משחררת פצצה רצינית: ZX-4R - סופרספורט עם מנוע 4 צילינדרים בנפח 400 סמ"ק המפיק 80 כ"ס, ועם מכלולי שלדה ספורטיביים איכותיים; בקרוב גם בישראל! הפרטים והתמונות בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a7%d7%95%d7...-%d7%9b%d7%a1/
![]()
באמת פצצה רצינית במיוחד שכל שני וחמישי מבלבלים לנו בשכל על אופנועים חשמליים.
אכן פצצה!
ברוך מחיה ה-400-ים
מה עם ZRX400? המנוע הזה, בנייקד קלאסי עם פנס עגול?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
400 סמ"ק 80 כ"ס...
מה הנסועה המצופה עד לאוברול ?
תתקדם, אנחנו בעידן האלומיניום, טיטניום ועוד סגסוגות מתקדמות, בנוסף השמן הגיע לרמה מאד גבוה וביחד הכל עובד טוב מאד ומאפשר גם להגיע ליחס דחיסה גבוה.
זה לא עומד להיות מנוע של לחצות את העולם או בשבילך להגיע מקצה אחד לקצה השני של העולם (השטוח) אבל אני לא רואה סיבה שהוא לא יעבור את ה100,000 ק״מ מחוץ למסלול.
אני רק מזכיר שזאת לא הפעם הראשונה שקוואסקי עושים דבר כזה, הGPX 250 היה לא רחוק מבחינת יחס סמ"ק לכח סוס עם מנוע טווין מקבילי שנתן 45 כח סוס וקו אדום ב13000 סל"ד ולמרות זאת היה נחשב יותר אמין מהGS500 שהיה 500 סמ"ק עם 50 כח סוס
מזכיר את הבנדיט 400 שהיה מדהים כל עוד נסע...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אולי נסעת על אופנוע לא תקין.
הבנדיט 400 היה נייקד חמוד וכיפי.
אופנוע מהנה, קליל וקל לשליטה. עד 8000 סל"ד הייתי מגדיר אותו אפילו כ"מתון", מעל לזה - התחיל הכיף. עדיין, 54 כ"ס ב-11K סל"ד זאת לא עוצמה עוקרת סלעים.
מבחינת אופי מנוע - מזכיר מאוד את הנינג'ה 300, רק עם קצת יותר כוח, ועם היבבה של ה-4-בשורה לפני שחנקו להם ת'נשמה עם תקנות זיהום.
כל הדיבורים על ה"אופי" המסוכן כביכול שלו - נטולי בסיס.
הבעיה שלו הייתה הקהל (שלרוב, ניסה לרכב עליו כמו על סופרספורט למרות שהאופנוע מראש לא נועד לזה, והזניח את המכאניקה העדינה באופן פושע עקב מגבלות תקציב).
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 05-02-2023 בשעה 10:09.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
האופנוע היה תקין עד מאד, הקטע היה שאם אתה רוצה לשמור על קצב טוב עם כוח זמין, אתה צריך לשמור אותו בתחום הקו האדום
עכשיו בגלל היותו אופנוע ניקד, בכביש טכני (נס הרים והסביבה) למי שלא רכב על אופנועים של שנות התשעים עם הטכנולוגיה
הנחותה והמומנט הצר היה עושה טעויות. לכן היה חשוב מאד הניסיון ברכיבה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!