עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: קוואסאקי מציגה: נינג'ה ZX-4R עם 80 כ"ס

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    קוואסאקי מציגה: נינג'ה ZX-4R עם 80 כ"ס

    קוואסאקי משחררת פצצה רצינית: ZX-4R - סופרספורט עם מנוע 4 צילינדרים בנפח 400 סמ"ק המפיק 80 כ"ס, ועם מכלולי שלדה ספורטיביים איכותיים; בקרוב גם בישראל! הפרטים והתמונות בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%a7%d7%95%d7...-%d7%9b%d7%a1/



  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    באמת פצצה רצינית במיוחד שכל שני וחמישי מבלבלים לנו בשכל על אופנועים חשמליים.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אכן פצצה!
    ברוך מחיה ה-400-ים
    מה עם ZRX400? המנוע הזה, בנייקד קלאסי עם פנס עגול?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    400 סמ"ק 80 כ"ס...
    מה הנסועה המצופה עד לאוברול ?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    400 סמ"ק 80 כ"ס...
    מה הנסועה המצופה עד לאוברול ?
    תתקדם, אנחנו בעידן האלומיניום, טיטניום ועוד סגסוגות מתקדמות, בנוסף השמן הגיע לרמה מאד גבוה וביחד הכל עובד טוב מאד ומאפשר גם להגיע ליחס דחיסה גבוה.
    זה לא עומד להיות מנוע של לחצות את העולם או בשבילך להגיע מקצה אחד לקצה השני של העולם (השטוח) אבל אני לא רואה סיבה שהוא לא יעבור את ה100,000 ק״מ מחוץ למסלול.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    400 סמ"ק 80 כ"ס...
    מה הנסועה המצופה עד לאוברול ?
    קצת פחות ממה שמחזיק מנוע ליטר עם 200 כ"ס - R1 או GSX-R1000, או מנוע 600 עם 120 כ"ס (GSX-R600, ZX-636).
    כל עוד אין בעיית דיזיין - 100 אלף ק"מ של שימוש מנהלתי עם מידה מסויימת של התחשבות, מה שמעבר בונוס.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    תתקדם, אנחנו בעידן האלומיניום, טיטניום ועוד סגסוגות מתקדמות, בנוסף השמן הגיע לרמה מאד גבוה וביחד הכל עובד טוב מאד ומאפשר גם להגיע ליחס דחיסה גבוה.
    זה לא עומד להיות מנוע של לחצות את העולם או בשבילך להגיע מקצה אחד לקצה השני של העולם (השטוח) אבל אני לא רואה סיבה שהוא לא יעבור את ה100,000 ק״מ מחוץ למסלול.
    אני לא ממש מבין באופנועים.
    אז אני משווה מפרספקטיבת הנמלה שלי את ה XT600 שלי עם ארבע וקצת ליטר שמן ו בקושי 40 כ"ס
    לק.ט.מ. 690 אנדורו עם ליטר שמן וקצת. 80 כ"ס.

    נסועה מול נסועה ...

    אגב בזמנו ברכבים היה את רנו אנרג'י שמונים. היה אמין?

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אני רק מזכיר שזאת לא הפעם הראשונה שקוואסקי עושים דבר כזה, הGPX 250 היה לא רחוק מבחינת יחס סמ"ק לכח סוס עם מנוע טווין מקבילי שנתן 45 כח סוס וקו אדום ב13000 סל"ד ולמרות זאת היה נחשב יותר אמין מהGS500 שהיה 500 סמ"ק עם 50 כח סוס

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אופנוע פ33ה!

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    מזכיר את הבנדיט 400 שהיה מדהים כל עוד נסע...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מזכיר את הבנדיט 400 שהיה מדהים כל עוד נסע...
    הבנדיט 400 סבל מבעלים מתעללים יותר מכל דבר אחר, 4 צילנדרים שדרשו תחזוקה יקרה יותר ומאופנוע בקטגוריית רשיון נמוכה שראה רק רוכבים צעירים ולא מנוסים.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הבנדיט 400 סבל מבעלים מתעללים יותר מכל דבר אחר, 4 צילנדרים שדרשו תחזוקה יקרה יותר ומאופנוע בקטגוריית רשיון נמוכה שראה רק רוכבים צעירים ולא מנוסים.
    יצא לי לרכוב על אחד שמור מאד, כרבע שעה, חשבתי שזה יהיה עניין פשוט, אבל הכלי הזה מצריך רוכב מיומן עם יכולת ואומץ של שליח בינואר. אני מניח שהיום עם הצמיגים המודרניים והיכולת הט שלי שהשתפשפה קצת הייתי מוציא ממנו יותר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    יצא לי לרכוב על אחד שמור מאד, כרבע שעה, חשבתי שזה יהיה עניין פשוט, אבל הכלי הזה מצריך רוכב מיומן עם יכולת ואומץ של שליח בינואר. אני מניח שהיום עם הצמיגים המודרניים והיכולת הט שלי שהשתפשפה קצת הייתי מוציא ממנו יותר.
    המנוע הציע לאופנוע יותר ממה שהוא היה מסוגל לקחת.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    יצא לי לרכוב על אחד שמור מאד, כרבע שעה, חשבתי שזה יהיה עניין פשוט, אבל הכלי הזה מצריך רוכב מיומן עם יכולת ואומץ של שליח בינואר. אני מניח שהיום עם הצמיגים המודרניים והיכולת הט שלי שהשתפשפה קצת הייתי מוציא ממנו יותר.
    אולי נסעת על אופנוע לא תקין.
    הבנדיט 400 היה נייקד חמוד וכיפי.
    אופנוע מהנה, קליל וקל לשליטה. עד 8000 סל"ד הייתי מגדיר אותו אפילו כ"מתון", מעל לזה - התחיל הכיף. עדיין, 54 כ"ס ב-11K סל"ד זאת לא עוצמה עוקרת סלעים.
    מבחינת אופי מנוע - מזכיר מאוד את הנינג'ה 300, רק עם קצת יותר כוח, ועם היבבה של ה-4-בשורה לפני שחנקו להם ת'נשמה עם תקנות זיהום.
    כל הדיבורים על ה"אופי" המסוכן כביכול שלו - נטולי בסיס.
    הבעיה שלו הייתה הקהל (שלרוב, ניסה לרכב עליו כמו על סופרספורט למרות שהאופנוע מראש לא נועד לזה, והזניח את המכאניקה העדינה באופן פושע עקב מגבלות תקציב).
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 05-02-2023 בשעה 10:09.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אולי נסעת על אופנוע לא תקין.
    הבנדיט 400 היה נייקד חמוד וכיפי.
    אופנוע מהנה, קליל וקל לשליטה. עד 8000 סל"ד הייתי מגדיר אותו אפילו כ"מתון", מעל לזה - התחיל הכיף.
    האופנוע היה תקין עד מאד, הקטע היה שאם אתה רוצה לשמור על קצב טוב עם כוח זמין, אתה צריך לשמור אותו בתחום הקו האדום
    עכשיו בגלל היותו אופנוע ניקד, בכביש טכני (נס הרים והסביבה) למי שלא רכב על אופנועים של שנות התשעים עם הטכנולוגיה
    הנחותה והמומנט הצר היה עושה טעויות. לכן היה חשוב מאד הניסיון ברכיבה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. קוואסאקי ZX-6R נינג'ה במבחן
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 11-05-2019, 00:46
  2. 231 כ"ס לקוואסאקי נינג'ה H2 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 17-08-2018, 14:08
  3. קוואסאקי: נינג'ה ZX-6R חדש ל-2019
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-07-2018, 08:57
  4. קוואסאקי: נינג'ה 400 חדש ל-2018
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 02-11-2017, 05:16
  5. קלן: קוואסאקי מציגה נינג'ה 650, וגם Z900 ו-Z650
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 11:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO