בעקבות שאלה בפרטי התחלתי לכתוב מה צריך לעשות.
אבל נתקלתי בכתבה של מיצו שדי מדברת על הכל.
בגדול,
אופנוע חדש מתמודד טוב יותר עם אחסנה, מאשר אופנוע ישן (בעיקר בלאי של מחזירי שמן, חלקי גומי, וחלודות), והרבה דברים שרשומים הם מיותרים לתקופה לא ארוכה מדי של חצי שנה, אבל גם אני בשביל השקט הנפשי הייתי משקיע בהם (לא כי צריך, אלא עניין של אופי).
אני רוצה לציין שwd40 הוא לא! שמן ולא מחזיק מעמד. ולכן כשמדברים על שימון, עדיף להשתמש בשמן אמיתי (ועדיף כבד, ואחד שלא תוקף גומיות).
טלסקופים נוטים לפתח ג'ינג'ים וכדאי להקפיד על שימון שלהם, בעיקר את הקטע ש"עובד". לגבי ניפוח, זה סבבה, אבל עדיף להרים את האופנוע (ג'ק אמצע מטפל באחורי, ואת הקדמי אפשר לאלתר, או לפרק). וכמו שרשם מיצו, הכי חשוב זה מקום האחסון. ולא. כיסוי ברחוב הוא לא פתרון טוב (מה גם, שקיים סיכוי שהעיריה תסלק את ה"מפגע"). המינימום זה מקום מקורה+כיסוי. הכי טוב- חניון סגור ויבש+כיסוי.
משזה נאמר,
האופנוע שלי עמד כמה חודשים טובים מכוסה תחת סככה, ללא שום "טיפול" למעט מצבר מנותק, כי פשוט לא יכולתי פיזית לעשות זאת. כשהצלחתי סוף סוף לעמוד על הרגליים ברמה שמאפרת הנפת רגל מעל המושב, פשוט באתי, חיברתי מצבר (הטענתי אותו לפני, אבל לא היה באמת צורך. בבדיקה הוא היה מלא לחלוטין), הנעתי, ואחרי כמה דקות של חימום, פשוט נסעתי למוסך לטיפול גדול. לא נרשמו נזקים או בלאי (למעט ג'ינג'ים במזלג).
הנה מה שרשם מיצו:
https://www.mitsu.co.il/?p=5114
וגם שרשורים רלוונטיים:
(יש עוד כמה):
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...A0%D7%95%D7%A2
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...95%D7%93%D7%A9


ציטוט ההודעה בתגובה