זיכיון הייבוא של אופנועי פנטיק חוזר לקבוצת בן עזר אחרי שנתיים במטרו מוטור; לארץ יגיעו כל דגמי פנטיק - אנדורו, מוטוקרוס, כביש ואופניים; הפרטים והמחירים - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%99%d7%99%d7...2%d7%96%d7%a8/
זיכיון הייבוא של אופנועי פנטיק חוזר לקבוצת בן עזר אחרי שנתיים במטרו מוטור; לארץ יגיעו כל דגמי פנטיק - אנדורו, מוטוקרוס, כביש ואופניים; הפרטים והמחירים - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%99%d7%99%d7...2%d7%96%d7%a8/
זכיון יבוא זה דבר שנדיר שעובר ידיים. איך קרה שעבר ידיים לא רק פעם אחת, אלא גם פעם שניה, ועוד רק אחרי שנתיים בלבד? יש סיפור מאחורי המקרה?
אגב,
אם אפשר לחדד מה זה בדיוק האופנועים הללו של פאנטיק? -מנוע ושלדה מדור קודם של ימאהה wrf שמיוצרים באיטליה, יחד עם כל שאר הרכיבים שמגיעים מסין - ואז גם בסוף הכל מורכב באיטליה?
הדגמים המקצועיים הם למעשה ימאהה YZ ו-WR, מעוצבים מעט שונה ועם כמה שדרוגים.
הדגמים הקטנים יותר הם מייצור עצמי של פנטיק. רוב הרכיבים אירופאים, לא סינים.
מה לגבי מנוע ה 2 פעימות המוזרק תואם EURO5 ש FANTIC הציגה ? האם יש אופק לשיווק ?
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
קשה לחזות. לא בטוח שיש שם תקציבי מו"פ שיאפשרו המשך פיתוח מעבר לשלב קונספט.