זוכרים שאמרתי שאני מקווה שלאחד היצרנים הגדולים יהיה אס בשרוול למנוע חדש לתשובה לאסון החשמלי...אז כנראה מישהו הקשיב לי.
https://www.cycleworld.com/motorcycl...t-trademarked/
זוכרים שאמרתי שאני מקווה שלאחד היצרנים הגדולים יהיה אס בשרוול למנוע חדש לתשובה לאסון החשמלי...אז כנראה מישהו הקשיב לי.
https://www.cycleworld.com/motorcycl...t-trademarked/
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אתה נובח על העץ הלא נכון.
המילה האופנתית היום היא לא מנוע מימן, אלא דלק סינטטי. חפש את זה בגוגל. אם תשתמש באנרגיה "ירוקה" לייצורו, אתה שומט את הקרקע מתחת לכל המקטרגים הירוקים למיניהם (אמל"ק- את הפחמן שאתה פולט, אספת מהאויר בתהליך הייצור).
בהנחה שאתה מתכוון לאתנול המערכת מתפכחת מהחלום הזה, ויש עבודות שמדברות על כך שהוא מייצר הרבה יותר גזי חממה....
https://youtu.be/F-yDKeya4SU
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
נערך לאחרונה על ידי Jonathan; 03-04-2023 בשעה 23:15.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
הצליח, בטח הצליח
כמו שניצחנו את ה"מגיפה" עם מסריחות ובידודים.
ממציאים שקר כלשהו בוגימן כדי להפחיד אותך ו"לספק" לך "פיתרון" שזה עוד כבלים ושלשלאות.
דוקטרינת ההלם זה נקרא.
אגב עד עכשיו הייתי בטוח שהוא שר "דה אוזון אוזל"
אגב ב. הוא שר שם "והים עולה ועולה ועולה" ומדבר על הצפה רבתית במימדים ביבלים בקנה מידה של נוח והמבול
וזה שיר מלפני יותר משלושים שנה כן?
נו? למה אנחנו לא עושים בלו בלו בלו בין מדוזות כבר מזמן?
אה כן, כמו שאתה אומר - הצלחנו! תודה לממירים הקטליטים!!
אז... אם הצלחנו אפשר לבטל את מיסי טביעת הפחמן ?
טכנולוגיה ישנה בדיוק כמו הרכב החשמלי.
אין כאן שפנים או אס רק אופציה שהיפנים רוצים לשים על השולחן כי הם לא מאמינים בישימות של רכב חשמלי עם בטריה.
ואם כבר להגיד אמרתי לכם אז האיחוד האירופי נכון לעכשיו לא מצליח להעביר חקיקה שתאסור יצור ומכירה מנועי בעירה פנימית מ2035.
מתנגדות, גרמניה פולין ועוד כמה מדינות שכנראה מבינות את גודל האסון
או שאתה לא יודע אנגלית או שלא קראת את הכתבה כמו שצריך, הם מאמינים שהטכנולוגיה הזאת תשמש לנסיעות למרחקים ארוכים, בזמן שכלים חשמליים יהיו למרחקים קצרים.
קוואסאקי כבר עובדים על המנוע הזה כמה שנים, בינתיים זה רק בתהליכים, לכן להגיד אם זה בכלל יעבוד או פתרון למשהו זאת נבואה. לחברות גדולות כמוה יש הרבה כסף נזיל, זאת אומרת שגם אם הפרויקט הזה לא יצא לפועל או שימכרו בסופו של דבר כמה עשרות או מאות של יחידות כאלה אם בכלל, החברה תמשיך להתקיים כאילו לא קרה כלום.
היפנים ובמיוחד טויוטה אומרים כבר הרבה זמן שרכב חשמלי עם אגירת אנרגיה בסוללות לא ישים והם צודקים, לכן ההתיחסות באופן כללי ולא לכתבה ספציפית.
שקוואסקי יעבדו כמה שהם רוצים על המנוע הזה בנינו זה טויוטה שעומדת מאחורי זה אבל שהמהנדסים שלהם היו בבית ספר יסודי במוו כבר עשתה וגם מכרה את זה
![]()
הכתבה התייחסה לקונספט שקוואסאקי עובדים עליו.
בקשר לדו גלגלי העניין עם החשמלי יותר מתוסבך בגלל שהסוללות כרגע שוקלות, בעיה שפוגעת בטווח ועם הזמן תיפטר כי הסוללות רק מתיעלות כל שנה.
לגבי רכבים שיגידו מה שהם רוצים. כיום הביקוש אומר אחרת עם הרבה רכבים חשמליים שעולים לכביש.
וכל שנה שהם לא עובדים על רכבים חשמליים הם לאט לאט מאבדים מכירות.
הקונספט שהם עובדים עליו לא חדש מבחינת המנוע, נעשה ע״י במוו וגם כאן ע״י יצרנית הרכב טויוטה, מה שקוואסקי מחדשים זה הישום על דו״ג.
הסוללות מתיעלות כל שנה בזחילת צב, לא מתקרב אפילו בקצת לחוק מור שהוביל את תעשיית השבבים ואיתה המוצרים האלקטרונים.
הסוללות לא צריכות להתיעל הם צריכות פריצת דרך משמעותית כדי להיות אופציה לרכבי העתיד
לגבי הביקוש, צריך לחשוב למה החומה הבצורה באיחוד מתפוררת, מה הם יודעים?
נכון הפטנט שקוואסאקי עובדים עליו והוא באמת מעניין על הדו גלגלי.
כל שאר התגובה שלך מוטעת בלשון המעטה.
הסוללות בעשור האחרון נהייו יותר זולות, יותר קלות, עובדים על טכנולוגיות חדשות של סוללה הרבה חברות בעולם וגם התווספו הרבה (ראה קישור)
https://chemistry-europe.onlinelibra...batt.202100224
אתה משווה תפוחים לתפוזים, למה שלא תשווה איך התיעלו הסוללות לדלק רגיל ומימן, זאת ההשוואה הבאמת חשובה.
למימן יש כמה יתרונות ספורים, יותר נקי לייצר אותו אפילו מחשמל ולהפוך מימן לאנרגיה יותר יעיל מדלק, למרות ששניהם לא מתקרבים ליעילות של חשמל.
אבל למימן יש הרבה חסרונות שמונעות מהרכבים האלה להוות כאלטרנטיבה לרב האוכלוסיה, תחנות דלק ממש יקרות בגלל זה הרבה תחנות בכלל לא מתעסקות עם מימן, חוסר יכולת הטענה בבית למי שיש עמדת הטענה בבית (שזה רב האנשים שעוברים לרכב חשמלי), המחיר הגבוה למימן ועוד כמה.
כמו שאמרתי הסוללות כבר יעילות, מספקות ברכבים פרטיים טווח ריאלי של עד 700 קילומטר ברכבים עם סוללות גדולות וכ400 עם סוללות בינוניות, מה שמספק את רב האנשים.
כמו כן יש היום תחנות חשמל עם סופר צארגרים שיכולים להטעין עד 300 קילומטר בכ15 דקוץ שזאת גם פריצת דרך שנעשתה בעשור האחרון.
אני לא יודע באיזו מציאות אתה חי אבל יותר ויותר מכוניות חדשות שעולות על הכביש הן חשמליות וזה מעיד על פריצת הדרך.
לא אתייחס לעניין הפוליטי, לא מהתגובה האחרונה ולא מהקודמת, מעדיף להתעסק בנתונים יותר מדעיים.
צחקתי
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021