נכון הפטנט שקוואסאקי עובדים עליו והוא באמת מעניין על הדו גלגלי.
כל שאר התגובה שלך מוטעת בלשון המעטה.
הסוללות בעשור האחרון נהייו יותר זולות, יותר קלות, עובדים על טכנולוגיות חדשות של סוללה הרבה חברות בעולם וגם התווספו הרבה (ראה קישור)
https://chemistry-europe.onlinelibra...batt.202100224
אתה משווה תפוחים לתפוזים, למה שלא תשווה איך התיעלו הסוללות לדלק רגיל ומימן, זאת ההשוואה הבאמת חשובה.
למימן יש כמה יתרונות ספורים, יותר נקי לייצר אותו אפילו מחשמל ולהפוך מימן לאנרגיה יותר יעיל מדלק, למרות ששניהם לא מתקרבים ליעילות של חשמל.
אבל למימן יש הרבה חסרונות שמונעות מהרכבים האלה להוות כאלטרנטיבה לרב האוכלוסיה, תחנות דלק ממש יקרות בגלל זה הרבה תחנות בכלל לא מתעסקות עם מימן, חוסר יכולת הטענה בבית למי שיש עמדת הטענה בבית (שזה רב האנשים שעוברים לרכב חשמלי), המחיר הגבוה למימן ועוד כמה.
כמו שאמרתי הסוללות כבר יעילות, מספקות ברכבים פרטיים טווח ריאלי של עד 700 קילומטר ברכבים עם סוללות גדולות וכ400 עם סוללות בינוניות, מה שמספק את רב האנשים.
כמו כן יש היום תחנות חשמל עם סופר צארגרים שיכולים להטעין עד 300 קילומטר בכ15 דקוץ שזאת גם פריצת דרך שנעשתה בעשור האחרון.
אני לא יודע באיזו מציאות אתה חי אבל יותר ויותר מכוניות חדשות שעולות על הכביש הן חשמליות וזה מעיד על פריצת הדרך.
לא אתייחס לעניין הפוליטי, לא מהתגובה האחרונה ולא מהקודמת, מעדיף להתעסק בנתונים יותר מדעיים.