יוצא לי לבקר הרבה בפייסבוק של רכבים חשמליים, יש שם הרבה נהגים שמתגאים בטווח ריאלי של 400 קילומטר במכוניות יחסית פשוטות וג'יפונים, היה מישהו שעשה סרטונים על איך שהוא יורד לאילת מתל אביב עם טסלה ועוד נשאר לו סוללה, ופעם אחת אפילו מחיפה לתל אביב בלי לטעון בדרך (לא זוכר איזה דגם).
כמובן שזה תלוי באופן הנהיגה וגם הם אומרים שזה בלי לעבור את המאה קמש.
ועם כל זה, רב האנשים ביום-יום עושים עבודה-בית וחזרה עם טיפה סידורים בדרך, ולא משתמשים בכלל בעמדות טעינה בחוץ.
המימן דורש אנרגיה, אבל זאת אנרגיה שאפשר להשיג בדרך יותר ירוקה.
מאמין שבעתיד רב הרכבים יסעו על מימן וחשמל וידחקו את הנפט הצידה, אבל לא יפטרו ממנו לגמרי.
דרך אגב בארץ כבר יש מוניות חשמליות, אבל הן בודדות.
לגבי הסוללה, למה להחליף אותה אחרי 200 אלף קילומטר הרי היא בטוח תהיה עם קיבולת מעל 70%, כאשר אנשים מדווחים על איבוד של 1-2% בשנה? למרות שברכב עד 200 אלף לרב מספיקים להחליף כבר חצי רכב.


ציטוט ההודעה בתגובה