יש לי בעבודה אחד עם טסלה 3 LR ואחד עם האודי e-tron המספרים טובים רק בשימוש עירוני, כל דבר אחר והטווח יורד משמעותית.
לגבי הסוללה בעלי טסלה S משנת 2013 מתחילים בעיות בסוללה ואלו שיש להם בעיות יכולים לשלוח את הרכב לגריטה כי ערך הרכב שווה למחיר הסוללה שזה 20000 דולר.
כמובן זה לא אומר שהסוללות מחזיקות רק 10 שנים אבל הסיכון לקונה לאבד את ערך הרכב מתחיל לעלות מהזמן הזה.
עוד סיפור של אחד שעובד איתי זה רנו זואי שבזמן האחריות הסוללה כשלה, רנו העדיפו להחליף את הרכב ולא את הסוללה.
הסיבה כמובן העלות והעבודה.


ציטוט ההודעה בתגובה